Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1077
Hei alle freakere!

For dere som ikke har hørt om det, kan ta en titt her

Jeg har sett en del på serien Jallahrud, og syns igrunn at det er riktig festlig. Greit nok, det er nok mange som syns serien virker støtende, og det er jo kanskje ikke så rart. Liker spesielt Personen "Morten" i serien.

Har dere sett det, og har dere noen meninger om serien?
Den sangen er konge :P
Jeg vil si at serien er helt grei jeg, veldig morsom men litt for tullete : p

men, alt i alt en morsom serie
Så to minutt, så gadd jeg ikke mer.
Det må være noe av det kjedeligste jeg har sett... Hvor er humoren?
"Faaan Ali, jeg har store baller" bla bla bla... Nei, dette ble bare kjedelig.
Tror nesten man må ha invandrerbakgrunn for å finne dette underholdende...
*Ekte ganstere er Svarte i trynet* ep 5 WTF
Sitat av ztaale Vis innlegg
Tror nesten man må ha invandrerbakgrunn for å finne dette underholdende...
Vis hele sitatet...
Jeg tror det holder at du kommer fra et sted der det bor en del innvandrere. Ikke noen kjempeserie, men underholdende nok med et skråblikk på innvandrerkidsa.
Denne serien tok mine fordommer ett hakk videre. Etter å ha sett 3 min av første episode...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ali er jo bare genialt stakkarslig a. Og med Hassan med sin side så er dem som Master Chief og Will Smith. De er en genial gjeng. Crazy Cabs ER jo faktisk så real som det går ann satt på spissen. "Kath på pizza? hehe".

Smart serie som setter fordommer helt ut på tunga. Jeg syntes serien får frem egentlig meninger om østkant miljøet hvor det kryr av innvandr og innvandr generelt. Knall serie hvor både er lærerrik og morsom for små gænstere. Dvs meg, hehe

Vil anbefale Jan Banan, Han minner meg om Ali år han var liten, sikkert.