Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4053
Har nettopp fått en pakke med 20stk 2mg diclazepam i posten idag, har de foran meg nå, men lurer på om noen av dere der ute vet om de slår ut på urinpøver? Det er jo et analogt/derivat produkt så det skal vel ikke i utgangspunktet slå ut på benzo som er en av tingene de måler i urinprøver...
Og fungerte diclazepam noe særlig på dere? Har prøvd etizolam både oralt og I.V og må jo ærlig si at I.V var helt klart best. Kan man gjøre dette med diclazepam? De har jo en farge som er hvit med litt rosa og rød-prikker på.

Også lurte jeg på om noen av dere har prøvd cannabinoidet BB-22 pulver? Har funnet en side som sender fra Sverige i 1:a-postbrev, noe som gjør så at de unngår å bli plukket opp av tollen:-) Der jeg fikk diclazepamen min fra idag, bestillte tirsdag og de lå i postkassa i en hvit anonym konvolutt-så ut som et brev til meg! Genialt:-)

Svar taes imot med glede:-)
Diclazepam slår ut som benzo, og kan faktisk spores ca. like lenge som Diazepam kan.
Hilsen fyr uten førerkort pga. dette.
Om det slår ut, så sier du bare at det må være en feil. Deretter sender de inn prøven til laboratorium. Der kommer de til å lete etter stoffene. Disse stoffene kommer de ikke til å finne siden de mest sannsynelig ikke vet hva diclazepam og BB-22 er for noe.

Forresten, så tror jeg vet hvilken side du snakker om. Sist jeg bestilte der fra, så fikk jeg varene i en slags brun, tykk konvolutt som lignet mer på en pakke enn et brev.

Og ja, det har blitt stoppet i tollen flere ganger. Bare 1 av 2 brev/pakker kommer igjennom.
Sist endret av Mexxy; 31. januar 2014 kl. 16:49.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av zero80 Vis innlegg
Har nettopp fått en pakke med 20stk 2mg diclazepam i posten idag, har de foran meg nå, men lurer på om noen av dere der ute vet om de slår ut på urinpøver? Det er jo et analogt/derivat produkt så det skal vel ikke i utgangspunktet slå ut på benzo som er en av tingene de måler i urinprøver...
Og fungerte diclazepam noe særlig på dere? Har prøvd etizolam både oralt og I.V og må jo ærlig si at I.V var helt klart best. Kan man gjøre dette med diclazepam? De har jo en farge som er hvit med litt rosa og rød-prikker på.

Også lurte jeg på om noen av dere har prøvd cannabinoidet BB-22 pulver? Har funnet en side som sender fra Sverige i 1:a-postbrev, noe som gjør så at de unngår å bli plukket opp av tollen:-) Der jeg fikk diclazepamen min fra idag, bestillte tirsdag og de lå i postkassa i en hvit anonym konvolutt-så ut som et brev til meg! Genialt:-)

Svar taes imot med glede:-)
Vis hele sitatet...

Kan du gi en tilbakemelding på den urinprøven, og hva du syns om BB-22 ogdiclazepamen?
Har hørt bb22 er lik am2201
zero80's Avatar
Trådstarter
Urinprøven var ren, fant ingenting!!
Og BB-22 pulveret var det heller ingen spor av. Men vær forsiktig med diclazepamen, tok 4, ventet til effekt , så 4 til, husker svært lite og holdt på å dette i psykose...

Test ut ting i mindre doser først er vel lærdommen min fra dette. Men det var bra saker, bare å anbefale!

Og pakkenen blir jo sendt fra Sverige nå og etter de startet opp derfra har aldri mine pakker blitt stoppet i tolla og det gjorde ca halvparten av dem jeg bestilte fra England så dette lober godt!
Hva? jeg ble tatt med diclazepam i urinen 2 uker etter inntak! Du enten har flaks eller troller