Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1379
Metadon Martindale 110 mg. Er det mulig og skyte det? Ingen moralprek takk. Lurer bare på om jeg kan fylle pumpa med 2 ml og sette det eller om jeg må gjøre noe først. Takker for svar og ser vekk fra moralprek
Sjekk opp med felleskatalogen om de forskjellige metadon saftene har samme innholdsstoffer. Jeg vet at det fint går ann å skyte metadon, men om det er forskjell på disse flaskene, vet jeg ikke. Og jeg gidder ikke å sjekke det ut nå, siden nettet her er alt for tregt, så det kan du vel gjøre selv.

Bare pass på at du ikke får noe støv eller andre partikler i metadonen. For å være helt sikker, så ville jeg nok ha brukt et filter, f.eks bomull.

Men så innholder metadon en del stoffer som strengt tatt ikke skal settes direkte i blodbanen. Hvor farlig det er snakk om aner jeg ikke, men jeg regner med at faren for å ødelegge blodårene er relativt lavt, siden det er ganske vanlig å skyte metadon rett fra flasken.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Den er ikke noe særlig å skyte, Den Martindale'n.
Jeg skyter selv metadon, men det er den vanlige fra eterfabrikken.
Jeg styrer alltid unna Martindale'n, for man må visstnok koke den ned og en masse styr, har jeg hørt da.
Vet ikke hvordan man gjør det med den,
Så jeg anbefaler ikke å skyte den.