Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  343 66352
Age Of EmpiresII - Mee owns!
Jeg gamer BF 2142 for dte meste... nick: hulkjonas

Men liker CSS og skal starte med Crysis når det starter Alle BF spillene er bra <3
▼ ... over en uke senere ... ▼
[CENTER]Fable - The lost chapters[/CENTER]

Spillets tittel: Fable - The lost chapters

Kategori: Rollespill(tredje person)

Platform: PC, men kan også spillest på X-Box.

Min mening: Min mening om Fable, er at spillet er bare helt genialt. Grafikken er bra, historien er bra, og det er ganske fritt hva du vil gjøre(Good deeds or bad deeds). Dine handlinger har også innvirkning på hva som skjer.
Eks:
- Bad deeds = Folk blir redde og løper for livet når de ser deg.
- Good deeds = Folk begynner å juble, å snakke om dine heltedåder.

Questene er også valgfri mellom onde eller gode.

Negativt er at spillet er nokså kort
Half-Life (1)

Sjanger:
First Person Shooter / Sci-fi

Platform:
PC: November 19, 1998
PS2: November 15, 2001
DC: kansellert
Mac: kansellert
GP32: kansellert

spillet:
I Half Life spiller du som Dr. Gordon Freeman som har doktorgrad i teoretisk fysikk(?).
Du må sloss din vei ut av Black Mesa research facility hvor et teleport eksperiment har gått galt og åpnet portaler til andre dimensjoner (Aliens osv. Planeten heter Xen).

Uti spillet blir det sent inn militære styrker for og tilintetgjøre Black Mesa og de tror du er årsaken. Nå sloss du mot aliens og militære styrker (de sloss også mot hverandre).
Du får en rekke avanserte våpen (og ikke så avanserte, f.eks. crowbar) i din kamp for overlevelse, men det går mest på å finne forskjellige ruter og metoder for å komme seg forbi hindere.

Min mening:
Min mening er at dette er det aller beste spillet som noen gang er lagd, runda det utallige ganger. Det beste med det er kanskje historien og i tilleggspakken Opposing Force spiller du som Corporal Adrian Shephard en marine soldat sendt for og tilintetgjøre Black Mesa. Dette gjør at du kan se spillet fra begge sider og spekteret for historien og konspirasjonene blir større

Spillet har vunnet 50 game of the year awards.
Sist endret av random16454; 16. november 2007 kl. 13:35.
Tittel:

Live for speed - LFS

Kategori/sjanger:

Simulator.

Plattform:

PC.

Min mening er om spillet :

Spillet LFS er et meget realistisk spill. Bilens realistiske kjøre egenskaper gjør at jeg gir dette spillet tittelen "Mitt farvoritt spill".

I forhold til mange andre bilspill jeg har spilt, der du kan ha 200km/t igjennom svingene uten å miste noe grep, har LFS toppet realismen.
Her må man være forsiktig og kjøre taktisk gjennom svingene. For fort resulterer i utforkjøring og skader.

Dynamikken på hjulene kunne ikke være mere realistiske. Helt utrolig.

Det eneste minuset jeg kan finne er at lydene er ikke så veldig ekte. Men, dette kan man bytte på så det høres litt bedre ut.

Spillet går ut på:

Her kan man gjøre det meste. Dragrace, drifting, løp, burning og herjing med vennene dine! Man får også lastet ned et program som gjør at man kan trimme bilen nesten ubegrenset. 5000 hk er ikke noe!
Sist endret av normal_size; 16. november 2007 kl. 13:45.
Sitat av Avl
[CENTER]Fable - The lost chapters[/CENTER]

Spillets tittel: Fable - The lost chapters

Kategori: Rollespill(tredje person)

Platform: PC, men kan også spillest på X-Box.

Min mening: Min mening om Fable, er at spillet er bare helt genialt. Grafikken er bra, historien er bra, og det er ganske fritt hva du vil gjøre(Good deeds or bad deeds). Dine handlinger har også innvirkning på hva som skjer.
Eks:
- Bad deeds = Folk blir redde og løper for livet når de ser deg.
- Good deeds = Folk begynner å juble, å snakke om dine heltedåder.

Questene er også valgfri mellom onde eller gode.

Negativt er at spillet er nokså kort
Vis hele sitatet...
-------------------------

Ahh husker dette spillet på xbox.. Jeg og kameraten min starta å spille i 7 tiden på kvelden til 7 tiden på morgenen etter... Kunne liksom ikke slutte.. fantastisk spill

Enig i at det er ganske kort desverre
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spillets tittel:
The Legend of Zelda: Majora's Mask

Spillets kategori/sjanger:
Action/adventure

Hva slags plattform:
Nintendo 64

Hva din mening er om spillet:
Et av de beste spillene jeg har spilt. Handlingen er utrolig bra og grafikken er helt syk til å være på Nintendo 64. Dessuten er det jævlig kult med alle maskene og oppgaver og dialog er nøye planlagt og designet. Noe av det negative er at det er stress med tidsbegrensningen og at det er få huler, men det er ingenting i forhold til det positive i spillet. Sluttbossen er en av de stiligste jeg noen sinne har sett i et spill. Jeg begynte faktisk å grine da jeg rundet det for en del år tilbake!

Hva spillet går ut på:
Man styrer Link som har kommet til landet Termina og må redde verdenen fra apokalypsen i form av en måne manet frem av Skull Kid med en ond maske på. Spill det da vel!
Spill
Police Quest 1
Police Quest 2

Platform/OS

Opprinnelig for MS-DOS/win 3.11 (mener jeg, det er lenge siden)

Utgiver
Sierra

Type
RPG

Storyline
Du skal være politimannen Sonny Bonds og løse politioppgaver. Du styrer med piltastene og skriver commands til det du skal gjøre:
Look around
Pick up newspaper
Draw gun

Det ligner Larry og Space Quest spillene i utførelse og er opphavet til SWATspillene.

Det beste er at det nå er freeware/abandonware. Anbefales på det varmeste.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Spillets tittel : Crysis

Spillets Kategori/Sjanger: Action

Platform: PC

- Mening om spillet.

Utrolig god grafikk og gode effekter. Mye skjer på en gang, og det er utrolig morsomt og veldig lett å bli glad i. Det er også utrolig bra online.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Liker Disse Spillene:

Counter strike source.
WoW.
Crysis.
Spillene jeg spiller nå:
WAR beta
BF2142
World of warcraft er en sikker vinner. Venner tilbake til det hele tiden, selvom spill som Gta san andreas online har stor interesse fra min side !
▼ ... over en uke senere ... ▼
Persona 3

RPG/Adventure

Playstation 2

Min mening:
Spillet blander quests, handling, strategi og grafikk til det beste RPG'et noensinne!

I nesten alle RPGS så har grindingen fort blitt kjedlig, men i Persona 3 har hittil det beste og mest balanserte spill systemet i et RPG som ikke tvinger deg til å grinde eller gjøre quests man ikke liker.Jeg har spilt dette spillet mer enn både Morrowind og FFVII, to spill jeg også anbefaler på det sterkeste.

hva spillet går ut på:

Spillet er et tur basert RPG ikke ulikt FF serien.(bortsett fra 11 og 12'ern)
Du styrer (som oftest) 4 party members mot monstre.
Du har en kraft til å "summon persona's" som funker som et magic system.
Det er ikke random battles som i f.eks FFVII, men er mere likt BOF eller Grandia serien.
En viktig forskjell er at du bare styrer en party member, altså selve protagonisten.
Heldigvis kan du sette et hvert party member til å utføre forskjellige strategier, og AI'en til partymemberne er veldig bra.
Handlingen er vanskelig å beskrive uten spoilers for at ikke hele spillet virker alt for merkelig.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Spiller for tiden;

Counter Strike 1.6, Audio Surf :P, I wanna be the guy, Elma, BF2.....

Spiller for tiden;

Counter Strike 1.6, Audio Surf :P, I wanna be the guy, Elma, BF2, Guitar hero 3
WoW, CSS, TF2 & DMMMM (Ja, forkortelsen på Dark Messiah eier.:!)
▼ ... over en uke senere ... ▼
FF7, PS, RPG - Nok er sagt om dette spillet.
Bioshock, 360, FPS/RPG - Helt vannvittig stemning. Har aldri levd meg så mye inn i et spill som Bioshock. Første gang jeg reddet en "little sister" ga meg gåsehud! Ikke bare miljøet er unikt og abstrakt, spillet tar FPS til et helt nytt nivå med innslaget av RPG. Muligheten til å bruke miljøet som synenergi til "våpnene" er døds kult! Skrekkmomentene i spillet var heftig nok til å gi Chuck Norris gåsehud! Savnet dog en dypere slutt, men det er det eneste jeg kan sette fingeren på.

ANNBEFALES PÅ DET STERKESTE!
Godt med smør
half life 2 enkelt å greit.

Bioshock hadde sikkert vært på listen om jeg hadde hatt baller til å avslutte spillet

Faen meg freaky shit.

Regner med att de fleste her vet hvorfor hl 2 tar kaka. spelet er jo fantastisk, masse grubling god histore, fine våpen, og ikke ALTFOR vanskelig, ikke altfor skummelt (ravenholm aside) og er et spill du kan leve deg lett inn i


Edit: Nynorsk leif
Sist endret av Apeloff; 25. mars 2008 kl. 21:53.
Mine favorittspill før i tida (Amiga 500 + 1200) var Lemmings, Alien Breed, Lotus Turbo Challenge 2, James Pond 2; Robocod, Monkey Island, James Pond 3, Worms, Alien Breed 3D, Fears og Gloom.

Etter at jeg konverterte til PC midt på 90-tallet gikk det i Doom 1+2, Descent, Duke Nukem 3D, Need for Speed serien o.a.

De siste årene har jeg ikke spilt annet enn Doom 3, Unreal Tournament, Halflife 2 og nyere Need for Speed.

Men ser veldig frem til Duke Nukem Forever.
Sitat av drmight
WoW, CSS, TF2 & DMMMM (Ja, forkortelsen på Dark Messiah eier.:!)
Vis hele sitatet...
Er det ikke en for mye"M"?

Dark Messiah of Might and Magic
WoW og alt til Wii Super Mario seff
Playstation 3: Burnat paradise city PC: Counter strike source:P PSP
Det beste spillet er seff cod 4! sykt fett!

Ellers er jeg stor fæn av sandbox spill! (spill med åpne verdener; f.eks. GTA eller assassins creed)

Gleder meg SYKT til gta 4
GTA serien, Manhunt og Postal serien.
Liker sandbox spill der man kan drepe på andre måter en bare og blaffe ned folk
You Have to Burn the Rope

Eventyr/platform

PC/Flash

Jeg liker dette spillet veldig godt, på grunn av at det er enkelt og forstå, kort og morsomt. Frister til gjentakelse etter man har gjennomført spillet.

Spillet går ut på å brenne tauet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Call of duty 4 og Gears of War

Call of Duty 4
Sjanger: First-person shooter
Plattform: Xbox 360 (også tilgjengelig på ps3 og pc)
Dette er et av de nyere spillene på 360 konsollen, veldig realistisk spill. Campain var ganske god men varte for lite og var ikke helt gjennomført. Tror dette er fordi de satset på online istede.

Går ut på mer eller mindre krig og nå istede for å ta opp gamle konflikter sånn som 2. verdenskrig så handler det om terrorister osv.

Gears of War

3'rd person shooter
Xbox 360 (har og blitt seinere utgitt på pc)
Dette er faktisk et av de eldre spillene på 360 konsollen men likevell et av de beste. Dette skiller seg ut fra andre spill på grunn av at det er bare 4vs4 alle tåler litt mer og spillet baserer seg litt mer på teamwork. Men ranked match opplegget er litt ødelagt i og med at man må joine vær for seg. Kan liksom ikke joine som en gruppe og det går ikke ann å sende invites.

Campain går ut på at det er noen "monstre" som tar over jorden osv. Litt scifi men er kulere en det høres ut.
Crysis

FPS

Jeg liker FPS krigsspill :P
- Spillets tittel.
Counter Strike 1.6

- Spillets kategori/sjanger.
first-person

- Hva slags plattform.
PC,XBOX

- Hva din mening er om spillet.
Kjempe bra first-person shooter! Grafikken gir et lite minus, men spillet er kjempebra.

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
Soleklart et krigsspill, men man kan spille på noe som heter surf. Surf går ut på at du skal surfe på baner. Normalt er det vanlig krig, og du kan velge mellom Terrorister og Counter-Terrorister.
age of conan (når det kome ut :P )

crysis har eg hørt ska hver ganske bra


GTA 4 på PS 3
- Spillets tittel.
Half Life 1!

- Spillets kategori/sjanger.
first-person shooter

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
Eit nydeleg spel med "fengande" historie. Kven bryr seg vel om grafikken, når gameplay er bra?:P

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
"I Half Life spiller du som Dr. Gordon Freeman som har doktorgrad i teoretisk fysikk(?).
Du må sloss din vei ut av Black Mesa research facility hvor et teleport eksperiment har gått galt og åpnet portaler til andre dimensjoner (Aliens osv. Planeten heter Xen).

Uti spillet blir det sent inn militære styrker for og tilintetgjøre Black Mesa og de tror du er årsaken. Nå sloss du mot aliens og militære styrker (de sloss også mot hverandre).
Du får en rekke avanserte våpen (og ikke så avanserte, f.eks. crowbar) i din kamp for overlevelse, men det går mest på å finne forskjellige ruter og metoder for å komme seg forbi hindere." (kopiert frå dracz.)
Sist endret av jarinalus; 27. april 2008 kl. 21:31.
- Spillets tittel.
Warcraft 3

- Spillets kategori/sjanger.
Strategi

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
Et utrolig bra strategi spill som omhandler Warcraft universet til Blizzard. Campaignen er utrolig gjennomført. Man kan lage custom games på LAN som jeg mener er ubestridt seieherre på LANs. Alle rasene er utrolig bra balansert så hvis man spiller 1v1 eller 2v2 eller hva som helst går det til slutt bare på skills noe som jeg synes er utrolig bra.

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.
I campaingen er det ofte at du skal komme fra a til b med bare noen gitte units. på custom games er det vanlig utslett de andre før de tar deg. På mapsene andre spillere lager går det jo alt fra dota til footman frenzy etc etc.
handy.'s Avatar
Trådstarter
Jeg er virkelig fornøyd med denne posten. Det er mange gode innlegg! *props*

Jeg tror også admins er fornøyd med tanke på hvor mange innlegg det er. Ryddig og fint. (Noen unntak da)

Keep it coming!

mvh
Sist endret av handy.; 30. april 2008 kl. 16:51.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sim City - Civilization - Battlefield 2 - Og så blir det vel snart Age of Conan og Grand Theft Auto IV
Knights of the old republic (Både nr. 1 og 2)

Rollespill

PC

Meningen med spillet er vell egentlig å gå rundt å utforske, snakke med folk, sloss. To skikkelig underholdene rollespill. Hvis spillene faller i smak hos deg kommer du til å elske dem. Gode historier!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pokemon Yellow
Adventure?
Gameboy colour
Det eier!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fable, WoW, GTA serien.
MAFIA!! Gleder meg syyykt til Mafia 2 kommer. Ellers er det Football Manager og Rome
Mine favoritter

18 wheels of steel: Haulin

Sjanger: simulator

Konsoll: PC

Spillet går ut på kjøre lastebil i usa, ansette sjåfører, tjene penger, altså som et tycoonspill
bare at her må du kjøre selv.
Det kommer et nytt spill fra valusoft som heter Eurotruck, samme spillet bare i europa og med europeiske lastebiler.


Transport Tycoon deluxe

Sjanger: tycoon/simulator

Konsoll: PC

De aller fleste husker dette spillet fra 1995, som går ut på å drive din egen bedrift
med tog/fly/båt/bil transport, der man må bygge sine egne veier, flyplasser, toglinjer osv.
Man må også passe på økonomien, bytte ut gamle biler og tog med nye.
Spillet starter i 1950, med datidens teknologi som utvikler seg etterhvert som tiden går.
Sid Meyer's Civilization III (+ utvidelser)


Sjanger:
Turn Based Strategy

Plattform:
PC, MAC

Civ:
Civilization III, Civ3, er et av de beste spillene jeg har spilt, og det har holdt meg våken mang en natt. Ble tidlig huket av civ med civ2 når jeg var liten. Det nyeste innenfor serien er civ4, men det klarer liksom ikke å overgå civ3 for meg, nostalgikeren.

Sid Meier's Civilization er et turbasert strategispill laget av Sid Meier. Målet i spillet er å bygge et stort imperium fra grunnen av, eller som spillet sier det «...to build a legacy that would stand the test of time». Spillet begynner i oldtiden og spilleren må utvide og bygge opp imperiet frem til nåtiden og den nære fremtid.

http://img.photobucket.com/albums/v54/wyldink/civ3.jpg

____________________________________________________________ __________________



Medieval: Total War (+ utvidelser)


Sjanger:Turn Based Strategy (+ Real Time Strategy slag)

Plattform:
PC

Medieval:
Igjen er jeg mer fan av eneren kontra de nyere Rome Total War og Medieval Total War 2. Medival er også et spill som har opptatt meg flere timer enn jeg tørr innrømme, og er et spill jeg alltid kommer tilbake til.

I korte trekk kan spillet beskrives som en kombinasjon av brettspill og et strategispill i full 3d. De som har spilt Risk eller Axis and Allies vil kjenne seg igjen, men terningene er byttet ut med kamper i et vakkert 3d miljø.
Et annet viktig moment som gjør at dette spillet skiller seg ut fra svært mange andre strategispill, er at enhetene sine fordeler og ulemper kommer meget godt frem. Det gjør at det nødvendigvis ikke er den med den største hæren som vinner, men den som kan bruke sine styrker riktig. Mer

TBS delen:
http://www.thegamesofmylife.com/wp-content/mtw02.jpg

RTS delen:
http://www.thegamesofmylife.com/wp-content/mtw01.jpg

____________________________________________________________ __________________


The Elder Scrolls III: Morrowind (+ utvidelser)


Sjanger:
Role Playing Game

Plattform:
PC, XBOX
Morrowind:
Morrowind er det beste RPG spillet noen sinne (IHMO), og er et spill man kan tape seg totalt i. Det er så stort at hver gang man spiller det oppdager man nye steder, oppdrag og gjenstander. Men det beste med det må vel være at det er så utrolig fritt uten en eneste "invisible wall".

Morrowind er et veldig ikke-linært spill, hvilket vil si at spilleren i stor grad kan gjøre akkurat det han/hun vil. Dette har vært et kjennemerke på The Elder Scrolls-serien. Alle spillene i serien utspiller seg i den samme fantasiverdenen, på kontinentet «Tamriel». I Morrowind befinner spilleren seg i provinsen «Morrowind», på øyen «Vvardenfell», hvis hovedstad heter «Vivec».

http://images.tweaktown.com/imagebank/Morrow_1s.JPG

____________________________________________________________ __________________
-Final Fantasy VII

-JRPG

-PS1 og PC

- Kansje det første spillet jeg virkelig satte pris på og kunne sitte med time etter time. Kampsystemet er fortsatt det beste som har kommet fra Square. Grafikken er riktignok ikke heeelt oppdatert, men det er ikke det spillet handler om i det hele tatt. Historien tar deg med storm og jeg gråt faktisk iløpet av spillet, pga en lego-karakter nærmest dør. Da snakker vi god historiefortelling.

- Spillet handler om Cloud som er en soldat som har sluttet i hæren, møter iløpet av spillet på mange interesante karakterer som slår følge med han i jakten på å redde jorda fra en svææææær komet.
Day of the tentacle naturligvis! Beste spillet i manns minne..
▼ ... over en uke senere ... ▼
legend of zelda ocarina of time - beste rollespill ever til n64
skate - x360 har aldri spilt tony hawk siden
aeoII - mange timer multiplayer glede med det spillet
- Spillets tittel.
Team Fortress 2

- Spillets kategori/sjanger.
FPS ( First-Person-Shooter )

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
Jeg synes TF2 er et veldig bra spill fordi kvaliteten er helt utmerket og at spille er klasse-basert er også en veldig finn ting

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
det er noe alla de andre spillene som CS , DoD osv ,du skal gjøre oppdrag på mapsa ,alle maps er forkjsellig når det gjelder oppdrag. CTF_(map) betyr Capture the Flag, du skal ta fiendens "object", CP_(map) betyr Capture Point, der skal du ta over områder, også den siste vet jeg ikke hva betyr
▼ ... noen uker senere ... ▼
Navn: Counter-Strike

Kategori - First-Person

Plattform - PC

Min Mening: Bra spill, mye lagg hvis du har dårlig nettverk, hadde vært fint uten cheats der også...Det gjelder da egentlig alle spill
Alle spill er artig uten juks...
Counter-Strike: Source er da min favoritt

Spillet går ut på:
Det er egentlig ganske enkelt..
Sikt og skyt.
Man skal alltid være oppmerksom og kunne være rask på fingern..
Det er masse som skal tenkes før ting gjøres...og det må tenkes kjapt.

Sikte - På Counter-Strike 1.6 så er det egentlig ganske stort sikte..
Man blir bedre av og spille det enn og spille source.
På Counter-Strike: Source, Der kan du ordne sikte selv...

Terningkast 5.
▼ ... noen uker senere ... ▼
The Legend of Zelda Ocarina of Time!!! er et av tidenes beste spel. gjennom ført det no nyli etter 8år sidan eg sist gjore det og det var like bra som eg hadde forvente vist ikkje beire.får en spesiel feeling når eg spela ditta spele
Sist endret av icecold; 7. august 2008 kl. 13:51.
Sitat av sneijipen94
Navn: Counter-Strike

Kategori - First-Person

Plattform - PC

Min Mening: Bra spill, mye lagg hvis du har dårlig nettverk, hadde vært fint uten cheats der også...Det gjelder da egentlig alle spill
Alle spill er artig uten juks...
Counter-Strike: Source er da min favoritt

Spillet går ut på:
Det er egentlig ganske enkelt..
Sikt og skyt.
Man skal alltid være oppmerksom og kunne være rask på fingern..
Det er masse som skal tenkes før ting gjøres...og det må tenkes kjapt.

Sikte - På Counter-Strike 1.6 så er det egentlig ganske stort sikte..
Man blir bedre av og spille det enn og spille source.
På Counter-Strike: Source, Der kan du ordne sikte selv...

Terningkast 5.
Vis hele sitatet...
Vel. Er enig at det spillet er bra, men du har en del feil her.

1. Spillet går ikke ut på å skyte hverandre, det går ut på å plante eller desarmere en bombe. En stor del av spillet er også taktikker og teamplay.

På counterstrike 1.6 er det stort sikte? Har du hørt om å skru ned resolution til 800*600 f.eks? Siktet blir mye mindre, samt at du kan stille på det i options. Blir bedre av å spille 1.6? Hva er det fornoe? Det er jo to forskjellige spill? Man blir bedre i hva? Aime? Teamplay? Lettere å få bra score? (tåpelig, fordi det er like lett for alle, noe som gjør det vanskelig plutselig). Man blir bedre av å spille 1.6 av å spille 1.6, og man blir bedre i source av å spille source. Og man blir bedre i starcraft av å spille starcraft.

Edit: hva har du egentlig gitt terningkast til? 1.6, eller source? Fordi det er to forskjellige spill.
Sist endret av bendiks; 7. august 2008 kl. 14:34.
hey snejpen, du kan fikse str på siktet ditt i 1.6 og so u know : )
Sist endret av prick; 7. august 2008 kl. 14:32.
er enig i det max-mekka skriver. har begge spela og når det gjelder det med aimen så synst eg at det er stor forskjel på korleis kulene "beveger/sprer seg" på spela. så spelar du 1,6 så blir du god i aimen på 1,6.
Det er jo en kjent sak at hit-boxen på Source er helt på trynet.
Det er helt sant. 1.6 og Source er to heeelt forskjellige spill.

nuf said
Max Payne / Max Payne 2 the fall of Max Payne

Platform: jeg vet ikke om noen andre en pc

Sjanger: action

Hva spillet går ut på: Du er en politimann som heter Max Payne, han har litt sykyske problemer og har mistet familien sin. Han kommer i begge spillene i trøbbel med en eller flere mafiaer. Spillet er nesten som en film får når du er "ferdig" med en bana kommer det en tegnerseri stripe om hva som skjer.

Hva som er bra: Jeg synes hele spillet er bra. Både handlingen og alt annet. Det som også er kult er at du kan bruke Slow - Motion.

Terningkast: Max Payne:6 Max Payne 2 the fall of Max Payne: 5