Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 658
Hei. Jeg håper jeg ikke bryter noen regler nå ..
Men når jeg trykker på ''download this torrent'' så åpnes ikke torrenten i Bittorrent. Noen som kan hjelpe meg og forandre det? Jeg trenger hjelp til og forandre det ikonet som jeg har merket rødt på bildet, slik at det blir åpnet i bittorent igjen.

http://img199.imageshack.us/img199/7492/bittorrentsn.jpg
Høyreklikk på filen > åpne i > velg bittorrent.
Du må lagre filen først for så gjøre som MartinB sier.
Tusen takk.

Men hvordan får jeg den til og åpne opp i Bittorrent uten at jeg må lagre den først?

Jeg lastet ned frostwire i går, men så ville jeg ikke ha det alikevell, jeg vil bare ha tilbake slik at når jeg trykker Åpne, så åpnes den med engang i bittorrent.

Det var litt dårligt forklart, men ..
Avinstaller frostwire. Høyreklikk på en torrent og velg "åpne med" og "velg fra liste". Huk av for bruk alltid valgt program for denne filtypen, eller noe lignende.
Sist endret av Butchern; 7. september 2009 kl. 16:32.
last ned Torrent filen -> gå til mappe eks: (C:/download/torrentX.torrent -> høyreklikk filen > klikk Åpnes i [Endre...] -> velg din torrent applikasjon(utorrent, Bittorrent osv..)

Håper dette hjalp
Sist endret av NGC4203; 7. september 2009 kl. 16:34.
når du trykker lagre lagrer du selve torrenten, altså den filen som i sin tur laster ned filmen/musikken/whatever. hvis du bare åpner torrenten vil den ikke laste ned filene. altså må du lagre den først, og den vil da åpnes automatisk i torrentprogrammet ditt, f. eks. bittorrent.
Hvis du ikke vil åpne torrenten i FrostWire (er det et torrentprogram? aldri hørt om) så må du et eller annet sted velge bittorrent som chosen downloader for torrent filer. alle torrent programmer spør om å gjøre seg selv til dette når du laster de ned, så frostWire har sannsynligvis blitt din maskins 1. valgs torrent nedlaster. jah
Takk for hjelpen alle sammen! Nå funket det.