Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4246
er det best og brenne tobakken lenge til (nesten) all møkka og parfymen er borte og tobakken er god å tørr og lett å pulverisere, eller er det beste å bare la den godgjøre seg litt passelig til den fortsatt ikke er helt tørr? takk
Sist endret av samefaen; 26. november 2006 kl. 22:01.
Det spørs.. Vis det pipe du skal bruke mener nå jeg at det er best å brenne tobakken så godt som mulig.. Men med joint behøver du nok ikke å brenne så lenge,.. Da jeg mekker joint brenner jeg nesten ikke tobakken i det hele tatt (noen ganger aldri)..
sant nok d.. har d no å si hvilken type tjall d er?

eller er d egentlig bare helt smak og behag?
Jeg brenner aldri tobakken... men nå røyker sigaretter til vanlig, så gjør meg ikke så mye.
Nei det vil jeg ikke si.. Noen hasjtyper er sterkere en andre og noen er milde.. Vis du vet at hasjen du har kan være veldig sterk da hadde jeg nok brent tobakken så mye som mulig så slepper du å ødelegge trekket med hosting... Et tips vis du røyker pipe; Trekk mye inn i bongen blås først ut et lite trekk, sug enda mer og sug alt inn i deg kjempe fort for dermed og puste fort inn igjen etter trekker.. Altså suuuug, blås, suuuuuuuuuuuuuuug, pust fort inn, bås sakte ut.. Skjønner du meg eller? Hehe..
joda vet om det der, har røyka mye flaske jeg.. men har hørt at det skal ha med måten hasjen brenner i pipa å gjøre... å få best mulig trekk på en måte??

byttet tittel på tråden
Hmm.. Trokke det har noe å si, men alltid viktig (spør du nå meg) å få gnidd hasjen godt i tobakken.. Er jo tobakken som tar fyr først.. Var det jeg mente med å blåse ut et lite trekk først.. Da blåser du ut tobakken så får du meste parten av reven på neste trekk..Men hmm jeg vet ikke jeg ass?!..:P
jeg blåser jo alltid ut lufta som er i bongen etter første trekket for å fylle pipa med røyk..
ja det er det jeg mener. etter jeg har fylt bongen med røyk og sugd det i meg så pleier jeg som oftest (vis det ble veldig mye røyk) å ta på en måte enda et "trekk" bare fra lufta vis du skjønner? Altså tar et trekk, blåser ut litt, fyller bongen ENDA mer og suger inn og tar vekk bongen og "suger" inn enda en gang.. Jeg mener det at vis man gjør denne metoden så blir det ikke så veldig sterkt..MEN da det er sagt så vil jeg si at litt tobakk må man tåle..
jeg pleide ikke å brennetobakken til den blir pulver når jeg mekket bong, ikke nokk med at det går mere tobakk, men hvis det blir trukket veldig hardt så får man masse pulver i munnen, bruker heller mindre tobakk, helt urørt, legge det på bunnen av bongen, mekke oppi morroklumpen med litt tobakk og legge litt tobakk på toppen, nå har jeg slutta med bong og pipe, river for mye i mine lunger, vil heller røyke en liten joint, mindre stress. mindre ligthergass, og da varer kifen litt lengre... mitt syn
brenn å skjær tobakken til det er krydder, det er good shit.
er jo opp til deg hvor mye du vil kjenne tobakken da, naboen min stapper barra klompen ned i tobakken, litt sterkt av og til ja.

bøtta4life!
Lager alltid pulver mekk jeg.. Klipper opp tobakken, brenner den og "rister" ut alle ørene og drit
er vel bedre å bruke en mel-sil til å fjærne ørene... men er jo ikke alltid man har det da

bare ett lite tips.. men yo, kanskje noen burde starte en hasj-mekke tråd?
Sist endret av samefaen; 28. november 2006 kl. 23:29.
Sitat av samefaen
er vel bedre å bruke en mel-sil til å fjærne ørene... men er jo ikke alltid man har det da

bare ett lite tips.. men yo, kanskje noen burde starte en hasj-mekke tråd?
Vis hele sitatet...
Tenk deg litt om...Så ser du på tittelen til dette emnet... Tenk enda litt til...
haha!

tenk deg GOODT om... se på han som LAGDE denne tråden, så ser du nøøøye på tittelen en gang til, også ser du på hva det egentlige spørsmålet som ble stilt ang. denne tråden..
Sist endret av samefaen; 29. november 2006 kl. 00:02.
haha! la ikke merke til at du var trådstarter, så min lille vits slo jo ganske bra tilbake! Dessuten er det sofakos tid :P

Men fra spøk til kasserolle; Du har jo allerede startet en "hasj-mekke" tråd, hvorfor ikke bare bygge videre på den, eventuellt på en av de andre trådene som har blitt opprettet oppigjennom årene som omhandler samme emne?

Vel uansett... Nå som jeg har tørket bæsjen bort fra leggen, ser jeg ingen grunn til å fortsette denne avsporingen, og syntes derfor at folket skal vende tilbake til praten om hasj-mekking. Jeg trekker meg herved tilbake til sofakroken.
er det hardcore-blazing som er på menyen, så "svir" jeg tobakken ... spørs egentlig hva jeg gidder der og da
Hva opnår man med å svi den? Mindre tobakkssmak? Mer effekt?
Sitat av Spurv
Hva opnår man med å svi den? Mindre tobakkssmak? Mer effekt?
Vis hele sitatet...

når man svir tobakken så brenner man bort en del niktotin
man brenner bort nikotin, parfyme og evt tjære osv, så det blir lettere for lungene og sånn at man kan ta større trekk og holde røyken inne lenger, samtidig som det brenner bedre i pipa sammen med tjallen slik at man får mer thc i røyken man trekker inn
Sist endret av samefaen; 29. november 2006 kl. 21:46.