Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1113
Hei.
jeg har hørt opptil flere rykter fra fest, og blitt ganske nysjerrig på disse.
det var altså noen som tok en paracet, så drakk sprit, og da ble personen visstnok "dopet" ned. blir man dopet ned av å ta paracet \ dispril ? evt av 1?
og hvis man tar paracet og begynner å drikke, skader man da leveren? men hvis du tar dispril skader du derimot ikke leveren?
å blande paracet med alkohol for å bli rusa er vel noe av d mest idiotiske man kan gjøre vil jeg mene
Ikke blir du rusa/"dopa" og ikke er det sundt.

Ikke av paracet og ikke av dispril.
Sist endret av halla; 26. november 2006 kl. 21:51.
Sitat av samefaen
å blande paracet med alkohol for å bli rusa er vel noe av d mest idiotiske man kan gjøre vil jeg mene
Vis hele sitatet...
Så var det vel ikke det han spurte om heller da?
Hjelper ingen ting på om du blir MER full eller dopa som du sa... Er vel mest placebo.. Noen steder er det jo ganske oppskrytt også.. Men blir ikke dopa av di.. Hørte en vennine av meg hadde spist 50 paracet.. Ho ble ikke dopa men ho turna helt off liksom og havna på sykehuset..
Sitat av Popp
Så var det vel ikke det han spurte om heller da?
Vis hele sitatet...
neinei.. men så sant det er...
Trådstarter
Sitat av LaRazza™
Hjelper ingen ting på om du blir MER full eller dopa som du sa... Er vel mest placebo.. Noen steder er det jo ganske oppskrytt også.. Men blir ikke dopa av di.. Hørte en vennine av meg hadde spist 50 paracet.. Ho ble ikke dopa men ho turna helt off liksom og havna på sykehuset..
Vis hele sitatet...
hmm
hørte hos en anna fyr , som er ganske "geek" og han sa etter 21 paracet lå du dau. veit ikke om det var etter at du drakk alkohol...
og har hørt litt på mIRC, og noen steder sa de at du ble fortere\mer full av mindre \ dopet\ruset ?
og joda, er sikkert veldig dumt å gjøre det som noen andre sa^^
men hørt rykter om noen som tok 1 paracet og drakk , og ble dopet ned
og det er altså ikke farlig å ha i seg ... la oss si 5 dispril\paracet og så drikke sprit?
litt OT, men blir man høy av å smuldre opp en paracet og røyke den sammen med vanlig rullings?
Nei, man får ikke noe mer effekt av paracet/dispril og alkohol. Eneste du gjør er å skade leveren din ytterligere.