Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 869
Hei. Vurderer å kjøpe en underholdningspakke som jeg skal ha på rommet.

Dette er hva jeg har tenkt: LCD eller plasma tv med tilhørende playstation 3 eller Xbox 360.
Det jeg da lurer på er om jeg burde ha plasme eller LCD og Xbox eller playstation. Venter egentlig ingen fasitsvar, men bare argumenter for og i mot.

Om noen vil sette sammen en pakke til meg å linke setter jeg pris på det.

Dette er hva jeg foreløpig har tenkt meg: TV
Playstation

Har ingen forslag til Xbox, siden jeg egentlig mest vil ha playstation. Men mine meniger kan forandres av gode argumenter

Prisen skal ligge på ca 10k. Får ikke gjort noe før i Februar siden jeg da har tilstrekelig med penger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Eg meiner eg at man bør ha minimum 37" TV, om man skal ha den til xbox 360 eller ps3. Sjølv bruker eg projektor. Angåande playstation vs xbox, så kjem det egentlig berre heilt ann på kva du personlig er mest glad i. Eg fekk for ikkje lenge sida xbox 360 og er kjempefornøyd med den. Ein av dei koslige tinga med den er at den kan koplast til datamaskina. Sjå film og høyre musikk rett frå pcen. Noko eg syns er veldig greit. Får eksta ut av det om du har WinXP Media Center installert på datamaskina.
Gå for PS3. Den er litt dyrere enn x-boxen, ligger langt foran.
LCD-TV
Playstation3
Høytalere


3 varer i handlevognen, totalt kr 11.427,50


Ble litt mer, men jeg vil si at høytalerene er virkelig verdt det. Jeg har slike selv til min PS3.
Du trenger forøvrig en optisk kabel til PS3.

Lydkabel mellom PS3 og Z-5500
Sist endret av MagicalTrevor; 2. januar 2008 kl. 13:13.
Alt det Magical foreslår kommer til å koste under 10.000 i februar, så det går nok bra.

Kanskje se på en LG eller Samsung tv istedenfor?
Sist endret av SkyMarshal; 2. januar 2008 kl. 21:38.
Jeg ville gått for Xbox og denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213 billig og bra TV, har hatt Xbox en god stund nå og er kjempefornøyd! masse geniale spill titler..
Ja, de høytalerene hadde kanskje gjort susen. Lyd er viktig. Takk
Når det gjelder konsoll kommer det egentlig an på hva du har mest lyst på. En BluRay-avspiller eller en god spillkonsoll (med mulighet for HD-DVD om du legger inn litt ekstra cash). Er du ute etter en spillkonsoll, er jo selvsagt spillutvalget det du bør se på. For tiden har Xbox 360 et langt bedre spillbibliotek enn Playstation 3 (finnes det i det hele tatt noen skikkelig gode spill til Playstation 3 ennå?) med titler som Bioshock, Mass Effect, Gears of War, og Halo 3 med mange gode på vei. Ellers finnes det mange spill som har kommet og som kommer ut på både Xbox 360 og Playstation 3. Du bør egentlig sette deg litt inn i hvilke spill som er ute på hver enkelt konsoll, lese noen omtaler og se hvilke spill du har mest lyst på. Så får du kjøpe utifra det. Folk flest vil jo forsvare konsollen de liker best, peke ut alle styrker ved sin konsoll og feil ved den andre.
Heisann CHendrix085
Som du kanskje har lest nå så har Blu-Ray så og si vunnet formatkrigen, så du er klok om du da går for en PS3.
Mye valutta for pengene, gratis online tjeneste(uten problemer imotsetning til konkurenten sin som pr. idag blir saksøkt for det), innebygd tråløst, minnekort leser osv.
Itilegg til det så får du med en fullverdig Blu-Ray spiller, faktisk en av de beste på markedet med jævelig god DVD-oppskalering.

Og sist men ikke minst, den ser så jævlig mye bedre ut en Xboxen med en svart flatskjerm!
Ville gått for ps3 pga Blu-Ray...
Sitat av Rick Hunter
Ville gått for ps3 pga Blu-Ray...
Vis hele sitatet...
Ja, hvertfall HD er ute. Går nok for PS3 da den er mer fremtidsrelatert.

Lei alle som bruker argumentet " Den skal bare brukes til spilling, så drit i alle andre tilleggsfunkskjoner". Det er snakk om en del penger, så hvorfor skal man bare se på spilldelen? Jeg er villig til å betale ekstra for flere funksjoner enn bare spilling. Er ikke bare pga spilling jeg kjøper PS3