Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 636
Hei!

Tingen er at eg har laste ned gta vice for noke dager side på ein Torrentside. Installerte den på harddisken og alt, men når eg skulle til å spela kom ein feil mld om at eg brukte [feil disk og skulle sette inn vice city play disk] Eg har brukt alcohol 120 , for kjøre programen fordi fila kom som mds fil. Det eneste til hjelp er denne fil som read me fil var dette:

1 Burn or mount with alcohol 120
2 Do a full install
3 Copy the gtavc.exe from the crack folder on the cd and overwrite the one in your game folder
4 defrag
5 Play

Eg har valgt mount filene, men får ikkje det til likevel! Kanskje det er noke som eg gjere feil i denne prosessen? Viss noken har noke tips hadde det vore flott! Takk
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Daemon-Tools? Prøvd det?
Ja , men får same feil mld!
Prøv å installer spillet på nytt, oppgradere spillet med siste patch og bruk en ny crack som du finner på f.eks gamecopyworld.com.

Evt bruk winiso til å konvertere image-filene til iso og bruk daemontools på dem.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg har et annet problem.
Spillet funket som bare det en god stund. Så kjøpte jeg Prince of Persia: Sands Of Time (ekstremt bra spill forresten). Men for at det skulle funke, måtte jeg handle nytt skjermkort. Og nå funker ikke GTA!
Loadings prosessen i starten tar ekstremt lang tid, også stopper den ca. midt i. Så avslutter hele dritten, uten så mye som en feilmelding.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av RagnaRock
Men for at det skulle funke, måtte jeg handle nytt skjermkort. Og nå funker ikke GTA!
Loadings prosessen i starten tar ekstremt lang tid, også stopper den ca. midt i. Så avslutter hele dritten, uten så mye som en feilmelding.
Vis hele sitatet...
Prøv å patch spillet, viss det ikke går instaler nye drivere til skjermkortet.
Viss du har ati kan du først prøve med Omega driverne . Hvis det ikke virker kan du jo prøve med de siste catalyst driverne. Mer kan jeg ikke hjelpe deg. Men altså GTA er best på PlayStation

Edit: Noen feil i posten
Jeg forstå ikke dem som mener at GTA er best på Playstation! Antar at det er en vanesak til en viss grad, men siktingen på Playstation suuuuger jo! Etter min mening så kan ingenting måle seg med mus og tastatur på 1. og 3. persons skytespill.
vil bare si at det funka! Har installert spillet på nytt og med en ny crack!

Takk Don T