Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1030
Jeg har sterke smerter i venstre tann og ringte nettopp legevakten, men som nekter å skrive ut noe, siden jeg allerede har paracet og ibux. Og de gir ikke morfinpreparater som Tramadol og Paralgin Forte til tross for at jeg allerede er oppe i ca. 3g Paracetamol og ca. 3.5g Ibuprofen i løpet av ca. 6 timer, uten særlig effekt.

Noen som vet om nettsider der man kan komme i kontakt med en lege og kan få utskrevet smertestillende B-preparater?
Jeg skal til tannlegen imorgen, så det er kun idag jeg trenger slike smertestillende.
Sist endret av einsteindragon; 1 uke siden kl. 15:41.
Tviler på at dette er noe du får ordnet idag. Det er søndag bro
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Tviler på at dette er noe du får ordnet idag. Det er søndag bro
Vis hele sitatet...
I Bergen er apoteket åpent til kl. 23:00 på Søndager.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
I Bergen er apoteket åpent til kl. 23:00 på Søndager.
Vis hele sitatet...
I bergen finnes det jo uttalige dealere også, hvorfor fikser du ikke bare på den måten?
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
I bergen finnes det jo uttalige dealere også, hvorfor fikser du ikke bare på den måten?
Vis hele sitatet...
Har ikke nok penger, har kun penger til en liten resept på 10 eller 20.

Og jeg må først ta toget til Bergen, noe som tar rundt 1 time. Skal jeg øppsøke en dealer så ville jeg sannsynligvis kommet for sent til toget hjem igjen. Føler meg heller ikke trygg på å møte dealere in real life.
Sist endret av einsteindragon; 1 uke siden kl. 17:16.
KVAKKsalver
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
I Bergen er apoteket åpent til kl. 23:00 på Søndager.
Vis hele sitatet...
Her i Oslo er det 2 døgnåpne apoteker.
har du alkohol liggende? hjelper veldig mot tannverk faktisk. Hvis ikke kan du prøve Kjærringvarianten med Nellik.
Jeg ringte bare til legekontoret og sa jeg hadde prøvd Paralgin Forte tidligere siden en venn av meg har det på resept. Har migrene, og etter 1 time fikk jeg Paralgin Forte på resept.
Du kan be tannlegen om å få det i morgen. Faren min fikk det utskrevet av tannlege (uten å spørre engang).
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Jeg ringte bare til legekontoret og sa jeg hadde prøvd Paralgin Forte tidligere siden en venn av meg har det på resept. Har migrene, og etter 1 time fikk jeg Paralgin Forte på resept.
Vis hele sitatet...
Har du dokumentert at du har migrene eller sa du bare det
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har du dokumentert at du har migrene eller sa du bare det
Vis hele sitatet...
Dokumentert at jeg har migrene.
Det finnes egne medisiner for migrene. F.eks. Imigran og andre legemidler med triptaner. Disse er mer effektive til behandling av migreneanfall.
Alle nettleger jeg har brukt og sett har en regel om at de ikke skriver ut A- eller B-resepter over digitale legetimer. Men jeg håper du fikk hjelpen du trengte hos tannlegen einsteindragon
Sist endret av Mynona88; 1 uke siden kl. 15:34.
Du får smertestillende av tannlegevakta på sykehuset i verste fall.