Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2329
Hei, jeg kjøpte nettopp LSD som kom i form av en lilla kapsell hvor det står "CLIN 300" er litt redd for hva det kan være om det er RC eller noe farlig. Søkte det opp, men fant ingenting som sa noe om en lilla LSD kapsell. Hva kan det være? Er det trygt?
Clindamycin 300mg, antibiotika.
Sist endret av Lacertosus; 22. februar 2013 kl. 18:13.
http://www.mims.com/resources/drugs/Malaysia/pic/Dalacin%20C%20cap%20300%20mg125.GIF

Søk på clim 300 så finner du hva det er. Tror det er en medisin elns, ikke lsd.
Men kan de ha puttet LSD i det?
Sitat av Screwysole Vis innlegg
Men kan de ha puttet LSD i det?
Vis hele sitatet...
Hvis den er lilla og det står CLIN 300 på den, nei. Er nok bare vanlig (antibiotika) som jeg nevnte tidligere.

Skaff deg bedre kontakter.
Sitat av Screwysole Vis innlegg
Men kan de ha puttet LSD i det?
Vis hele sitatet...
Ja, de kan ha puttet hva som helst i det. Er bare å åpne opp og fylle med diverse drit og lort det. Ville aldri tatt noe uten å være 100% sikker på hva det er. Kanskje EZ-test er tingen, ville iallefall jeg brukt om jeg hadde vært i tvil.

Mest sannsynlig er det bare drit når du har en slik kapsel.

http://eztest.com/
Sist endret av Marr; 22. februar 2013 kl. 18:18.
Jeg skal gjøre det svært enkelt for deg: LSD selges ikke i kapsler.

Blottere(tenk små frimerker), geltabs, microdots og i flytende form er de mest vanlige. Det kan i noen tilfeller bli dryppet på andre ting også, som godteri ol. Men i Norge kjøper du ikke LSD i andre former enn lapper eller flytende, det har vært en og annen batch med dots og geltabs, men det er litt sånn som engler og enhjørninger; mange har sett dem, men ingen kan fortelle hvem

Som en sidenote; jeg kan ikke se hvorfor noen har giddet å tatt seg bryet med å kuke rundt med slike kapsler da du får tomme kapsler på helsekostbuttikken til 40,- for 200stk.
Smakte på det. Smakte dritt og jævelskap. Smakte som noe bittert drit

Det smakte Paracet -.-
Sitat av Screwysole Vis innlegg
Smakte på det. Smakte dritt og jævelskap. Smakte som noe bittert drit

Det smakte Paracet -.-
Vis hele sitatet...
Haha, du har blitt lurt. Antibiotika smaker bittert, gjerne litt gul farge på pulveret og minner litt om en knust paracet ja. Bedre lykke neste gang
Takk, men pulveret er hvitt. Og det var kjempedyrt for det her oppe
Sitat av Screwysole Vis innlegg
Takk, men pulveret er hvitt. Og det var kjempedyrt for det her oppe
Vis hele sitatet...
Har du mange kontakter?
Etter det jeg vet er det litt vanskelig å få tak i ekte LSD. Det er ikke akuratt noe man plukker fra gata.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Har du mange kontakter?
Etter det jeg vet er det litt vanskelig å få tak i ekte LSD. Det er ikke akuratt noe man plukker fra gata.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det slik? Vanskelig å smugle det inn? for få som vil ha det?
Sitat av frø Vis innlegg
Hvorfor er det slik? Vanskelig å smugle det inn? for få som vil ha det?
Vis hele sitatet...
Er nok fordi LSD er svært vanskelig å produsere uten spesielle utgangsstoffer, kjemikalier og utstyr, og fordi gatemarkedet rett og slett tjener mindre på psykedelika da det har en mindre rekreasjonell verdi.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg skal gjøre det svært enkelt for deg: LSD selges ikke i kapsler.

Blottere(tenk små frimerker), geltabs, microdots og i flytende form er de mest vanlige. Det kan i noen tilfeller bli dryppet på andre ting også, som godteri ol. Men i Norge kjøper du ikke LSD i andre former enn lapper eller flytende, det har vært en og annen batch med dots og geltabs, men det er litt sånn som engler og enhjørninger; mange har sett dem, men ingen kan fortelle hvem

Som en sidenote; jeg kan ikke se hvorfor noen har giddet å tatt seg bryet med å kuke rundt med slike kapsler da du får tomme kapsler på helsekostbuttikken til 40,- for 200stk.
Vis hele sitatet...
Her har du rett, Moret. Men jeg vil tilføye at man likevel ikke kan stole på et par lapper med svampebob eller hva det enn måtte være. Det er mye tull og lureri på gang for tiden. Mye av det som blir påstått og solgt som syre/LSD kan for alt du vet være noe slikt som 25C, 25I nboome-seriene. Altså derivatene av fentylaminet 2C-C, og kan være mye mer potent og uforutsigbart. Går mye på dosering, måte av inntak, individuelle reaksjoner grunnet årsaker som kjønn, alder, vekt og kroppens kjemi blant annet. En ting jeg har bitt meg merke i er at opplevelsene kan variere veldig fra gang til gang. En brukbar lenke: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...itle=25C-NBOMe. Å teste lappene for om de gir noe utslag på LSD vil være det beste om man ikke vil bare kjøre på med en liten russisk rulett. Husk også at lappene kan være ujevnt fordelt.

Det er mange måter å frakte det på. Du kan bruke nettet, bitcoins, falsk postkasse og lignende. Sende det i posten (mange brev nøye pakket inn) er også en metode. Skal du gjennom tollen og ta risken kan du sy det inn i f.eks klesplagg. Men det er jo den veldig suspekt ting, og man får nok grisenoia så svetteperlene renner.

Et annet forslag, løsvekt med godteri. Drypp, drypp.

Eller kanskje en fleshlight? Stapp det inn, la den se litt disgusting og brukt ut.
Sist endret av Lucy In The Sky; 22. februar 2013 kl. 21:32.
Ja, LSD er noe av det letteste å smugle. En venn av meg dypte rett og slett en av sidene i passet sitt i syre.
Er jo sjanser for at det er noe som funker, selvom det ikke skulle værre LSD, noe det ikke virker som det er.
Så om du ikke har planer om å kaste det, så kjøp et testkit, hvis du ikke skulle være lite lur å teste det sjæl :P
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Her har du rett, Moret. Men jeg vil tilføye at man likevel ikke kan stole på et par lapper med svampebob eller hva det enn måtte være. Det er mye tull og lureri på gang for tiden. Mye av det som blir påstått og solgt som syre/LSD kan for alt du vet være noe slikt som 25C, 25I nboome-seriene.
Vis hele sitatet...
Fikk et par av de lappene selv. Dancing Bear-lappene var et eller annet i 25-serien. Tipper 25c..
Hvis du er usikker på om det er LSD eller RC du har fått, spis lappen. 25c etc er ikke aktivt når du spiser den, men det er LSD.
Sitat av frø Vis innlegg
Hvorfor er det slik? Vanskelig å smugle det inn? for få som vil ha det?
Vis hele sitatet...
Det er et veldig lite miljø som faktisk er interessert i å bruke syre, og et enda mindre som ønsker å bruke det mer enn et par ganger i året. Samtidig er denne gruppen psykonauter veldig distansert fra de øvrige miljøene som bruker narkotika.

Å smugle inn syre er ekstremt enkelt, du må huske at vi snakker om væskeform samtidig som at uendelig mange doser går i en liten beholder. Det kan også selges med ekstremt god profittmargin. Problemet er rett og slett at man har få personer som bruker det, og de igjen bruker det stort sett svært sjeldent.
Sitat av stuntaa Vis innlegg
Hvis du er usikker på om det er LSD eller RC du har fått, spis lappen. 25c etc er ikke aktivt når du spiser den, men det er LSD.
Vis hele sitatet...
Det du skriver minner meg om Dexters laboratorium. Dee De - "Ohhh what does this button do?". Skeptisk til å bare sluke noe man ikke vet hva er, altså.