Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 7093
Tripprapport – Kjærlighet Vs. Hat – 3 dager i datura frøenes verden.

Når: Noen uker tilbake, Ifølge Facebook.

Dose: Ca 150 frø av datura stranium

Warning!!! –
Denne trippen visste meg helvete mildt sagt, og jeg unner ingen verdens mennesker det.
Selv du som er verdens mester i alt, kan alt, har prøvd alt, og vil prøve alt, burde holde deg unna.
Jeg er en person som elsker nye ting, er nysgjerrig, men forsker alltid på alt jeg putter i meg, før jeg gjør det. (Nesten alltid). Tydeligvis hadde jeg ikke forsket gått nok, for 99 % av alle folk som putter dette i seg, fra råder andre og putte det i seg. Visstnok var jeg dum, atter en gang.
Jeg hadde før inntatt datura (3-4 år siden, husker ikke helt),
og det var da også mildt sagt jævelig, men ikke i nærheten sammenlignbart i forhold til denne gangen.
Ja, spør meg – Hvorfor i helvete valgte jeg å dytte i meg dette atter en gang.
Vel, denne gangen var det et forsøk på å forsvinne og bli spist, eller og komme ut av det, og virkelig forandre seg til det bedre/Verre.

Jeg husker ærlig talt ikke hvor jeg var da jeg inntok frøene, alt jeg husker er at jeg hadde hatt disse frøene i en liten glassbeholder i flere mnd’er. Ved flere annledninger kunne jeg blitt kvitt det ettersom jeg kjenner en person som er virkelig glad i farlige ting (Virker det som), ettersom han hele tiden spurte meg om å få kjøpe det, men – Penger ville jeg ikke engang ta imot for det.
Det har noe med at om en annen person skulle død som følge av at jeg solgte det til den personen, hadde gjort meg ufattelig trist, selv om en person selv er ansvarlig for sine handlinger.
Uansett, Hadde jeg gitt disse frøene til han, hadde han spist dem på rappen. (Han spiser gjerne alt av psykedeliske stoffer på rappen, uansett mengde, forksjellige ting og alt), det handler vel om å være mest fucka av alle for han? – Uansett, en dag må du krasje med veggen når du holder på sånn.
Det gjorde jeg, mildt sagt igjen.

Min kjærlighet til en jente, var det som trigget dumskapen i meg.
Jeg hadde nettopp gjort det slutt (Tydeligvis) – Fikk først vite dette i etterkant.
Og gikk da fra henne. Jeg husker ordene selvmord, og trodde virkelig hun hadde gjort det, etter jeg slengte igjen døra.

Jeg satt på t-banen, med alle tingene mine, hadde ikke noe sted og dra, for jeg hadde jo plutselig ikke noe sted og bo heller. Jeg visste bare at jeg skulle faen ikke sove ute på gata den natta, og var derfor forberedt.
Jeg gikk vel inn i en form for depresjon og anger, jeg kunne ikke lengre snu tilbake.
Jeg fikk ordene slengt i trynet om at om jeg dro skulle jeg aldri komme tilbake, og hun visstnok skulle være død i så fall. Vi hadde et sykt forhold til hverandre. Det er sikkert usunt spør du meg.

Jeg trua til meg en sigarett fra fyren ved t-banen, jeg var stressa som faen, og begynte og føle meg psykotisk, Vet ikke om jeg hadde inntatt frøene før dette, eller om det var rett etter.
Men når jeg tenker meg om, så må jeg ha gjort det.
Røyka den opp utrolig fort, også bare forsvant den. Jeg husker dette ekstremt godt, for jeg satt på t-banen stasjonen i flere halvtimer sikkert, for å finne en ny sigg?

Plutselig våkner jeg opp, jeg er plutselig ingen steder lengre, det er svart overalt rundt meg, den eneste beskrivelsen av dette jeg kan gi, er når man trykker hendene mot øyene virkelig hardt, for å så prøve å se, men alt man ser er “Kaos”.
Jeg husker tankene mine i disse minuttene, timene eller hva det var.
Hva har skjedd? Er jeg liksom død nå. Nei jeg drømmer vel bare.

Det var virkelig likt som når man drømmer. Å drømme i våken tilstand.

Jeg snakka i telefon nå, Med hvem visste jeg ikke, bare at det var en jente i andre enden. Jeg skjønte ingenting og jeg husker jeg gråt der og da, for det kunne umulig ha vært sånn at jeg kunne snakke med de døde. Hun hadde jo begått selvmord p.g.a jeg dro, Kunne det være henne?
Hun sa navnet mitt, det er alt jeg husker. Og at jeg måtte kjappe meg.

Hysterisk ble jeg, faen. Det er vel her helvetet egentlig åpna seg for meg.
Jeg hadde nå en kamp mot tiden, i full datura rus.
Kjappe meg hvor? Hvor er jeg egentlig, Og lever jeg, eller er dette bare en drøm.
Jeg satte meg på bussen, haha. Det var vel en komisk ting med det hele, Bussen hadde tallet 1991
og det er det årstallet jeg er født.
Jeg kjente meg faen ikke igjen på bussturen, det satt mennesker med avkappete lemmer.
Noen hadde bare et øye, andre hadde tre, og jeg husker veldig godt bussjåføren som hadde et ansikt som en flue. I tilleg var det lik jeg måtte hoppe over for å finne meg en sitteplass.
Det ble helt bakerst, lengst inn i hjørnet.

Psykose…?
Det var en del folk som skreik til meg på den bussturen, hva jeg gjorde har jeg virkelig ingen aning om, men ifølge meg selv, og hva jeg fortalte til en såkalt person, sprakk en dame opp hue da jeg slo til henne. Jeg håper virkelig ikke dette skjedde (Per dags dato)
Det kan ikke ha skjedd, men det var så virkelig der og da, at jeg ikke vet om det stemmer eller ikke.
Jeg hadde hvertfall blod på hendene da, og senere fikk jeg for meg at jeg ikke hadde det. Jeg var i en splitta verden, ikke visste jeg hvilken av de 2 som var virkelig.

Jeg var i sentrum, her var det ille.
Paranoiaen grep meg, jeg vet ikke hvor mye jeg løp, men jeg var tungpusten hele tia virka det som.
Jeg ville egentlig bare at “Det” skulle fange meg, og eventuelt drepe meg på den verst tenkelig måten. Det var en svart skygge skapning, Helt umulig å forklare nå, men hva jeg virkelig løp fra i etterkant, har jeg mer eller minnet funnet ut av. Jeg tror det var en “Kopi” av meg selv, I ondsinnet Version. Det kunne ikke ses, men bare føles, og et glimt av skyggen i ny og ne. Denne skapningen ble drept da jeg kom ut datura trippen. Jeg med de “Største” ballene, var plutselig ikke så tøff lengre. Uansett mer om det seinere.

Jeg ringte igjen, denne gangen var jeg sikker på det var jenta jeg elska over alt på jord jeg snakka med. Hvor er du, og booom, så var jeg plutselig redd igjen og ba hu komme hit.
“Nei svarte hun” og plutselig forsvant hele verdnen fra meg igjen.

Da jeg våkna, satt jeg med en røyk i kjeften, Inne på t-banen.
Ulver, slanger, edderkopper, og andre dyr jeg ikke kan sette navn på, var rundt meg, alle sammen “så” stygt på meg, Ikke med øynene, men med munnen.
De skulle nå spise meg, eller jeg dem.
Jeg hoppet på ulven og sloss for harde livet, den tok bitetak i nakken, og nå var jeg plutselig et eller annet sted.

Det var som jeg våkna fra et febermareritt, skikkelig tungpusten, svett, og klam, og litt i sjokktilstand.
Jeg begynte og gråte, og plutselig var jenta jeg elska aller mest der, hun holdt rundt meg.

Videre husker jeg ærlig talt ikke så mye mer, men fikk forklart i etterkant av turen min, at jeg faktisk hadde klart og rote meg rundt i byen, ringt fra en telefonkiosk, satt meg på banen i 20 min, for å så gå av på riktig stasjon etter noen mislykkede forsøk  også møt henne, hvor hun ga meg 3 blå valium og roe meg ned på, tatt meg hjem til en vennine, hvor de alle hadde tatt hånd om meg.
Det var bare engang hun virkelig ble redd, og det var da jeg så på henne med et ondt blikk, Jeg forstår ikke, for jeg husker virkelig ikke. Men hun sier at hun aldri har vært så redd før i hele sitt liv, og hun var nykter atm. Så jeg må virkelig ha sett på henne med satans øyne.

I tilleg fikk jeg en del utbrudd har jeg blitt fortalt, og måtte legge meg tidligere enn de andre, da hun tok meg med til sin tante.

Jeg skjønner det ikke. Hva skjedde, hva var virkelig, og hva er ikke virkelig.
Uansett, denne turen lærte meg en hel del.
Deriblant at jeg faen aldri skal røre datura igjen, og vise mye mer respekt for det som krever det.

Slutt å vær så eplekjekk!.

- Og for di som lurer, jeg og jenta fant sammen igjen under turen, vi har det bra, og det ga visstnok et pluss. Jeg fikk henne tilbake, men det var egoistisk gjort.
Latterlig bra skrevet. Og du skal ha rimelig store baller for å innta datura i den sinstilstanden du var i. Med tanke på at du hadde gjort det slutt med dama di.

Savner rapporter som denne, så skriv gjerne fler neste gang du skal på tur!
KP
Sist endret av phideph; 15. juni 2011 kl. 11:29.
I <3 DMT
Trådstarter
Vel, det var ekstremt egoistisk gjort i den sinnstilstanden jeg var i.
Med tanke på at faktisk jenta jeg elsker er den personen som måtte ta vare på meg i nesten 2 dager.
Jeg tror ikke det har noe med store baller å gjøre, mer dumskap egentlig.
Hadde jeg hatt store baller hadde jeg ikke gjort det, det var en måte for å flykte fra virkeligheten. Heldigvis hadde jeg lykken med meg, og fant ut under turen at faktisk jeg og jenta er ment for hverandre.
Jeg elsker faktisk jenta mer nå, enn jeg gjorde noengang.

- Samtidig må jeg si at jeg var pissredd noen stunder under turen.
Ingenting kan sammenlingnes, av alt jeg har prøvd.
Og det er vel mer eller mindre sånn for meg nå at - Hva har jeg ikke prøvd.

Uansett, Takk for responsen, glad du likte den.

Og sure, det blir nok flere tripprapporter.

(2c-e, 4-meo-pcp, eller 5-meo-dmt blir vel neste).

Kanskje en tripprapport på Hasj. Haha.

Jeg vil også legge til en ting i tripprapporten, jeg glemte og legge ved.
I etterkant har jeg merka at det er et stort svart høl i hukommelsen. Det som jeg har mista en hel uke, selv om det varte i 2-3 dager. Den uka skulle jeg ønske jeg kunne huske.
Det jeg lurer på er hvordan du fant på å ta datura midt i byn, på en t-bane :S
I <3 DMT
Trådstarter
Vel, jeg tok med meg alle tingene mine visstnok da jeg dro fra jenta, og på veien bortover mot t-banen tok jeg visstnok daturaen. Hvor lang tid det tok før det begynte, har jeg ikke perspektiv på. Og ja, det høres idiotisk ut, og nokså uforsvarlig. I mine øyne synes jeg at jeg fortjente enn mye verre tur, med et dårligere utfall. Men er selfvølgelig ekstremt glad for jeg kom meg ut av det med skinnet i behold. Mer eller mindre.
Det som er så ille med rapporter som dette, er at etter jeg har lest dem føler jeg en slags idiotisk trang til å prøve stoffet det skrives om.

Kan du huske hvordan du opplevde feks. ulvene?

Det jeg vil frem til er om du virkelig ikke hadde noen betenkeligheter ved at det sirkulerte ulver rundt deg midt i byen?
Jeg har selv erfart badtrips på sopp, og det var det aller mest skremmende jeg har opplevd, men innerst inne visste jeg at alt ville bli bra igjen og at alt sammen bare var et produkt av min egen fantasi og tankegang.
Det var mer såkalt mindfucking enn hallusinasjoner med andre ord.

Var dette noe du kunne ha vært i stand til å tenke deg frem til, eller opplevde du alt som virkelighet?
Altså når du har inntatt Datura før, og du veit hva du går til, så er det jo din egen jævla feil.

Men det virker som du hadde en spennende trip for å si det mildt.
Å ikke kunne skille mellom hva som er virkelig og hva som er hallis er ekle greier ja.

Skopolamin er og blir noe jævlig skumle greier.

Var Datura Stramonium du hadde?
Sist endret av UncleAndy; 15. juni 2011 kl. 16:18.
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Det som er så ille med rapporter som dette, er at etter jeg har lest dem føler jeg en slags idiotisk trang til å prøve stoffet det skrives om.

Kan du huske hvordan du opplevde feks. ulvene?

Det jeg vil frem til er om du virkelig ikke hadde noen betenkeligheter ved at det sirkulerte ulver rundt deg midt i byen?
Jeg har selv erfart badtrips på sopp, og det var det aller mest skremmende jeg har opplevd, men innerst inne visste jeg at alt ville bli bra igjen og at alt sammen bare var et produkt av min egen fantasi og tankegang.
Det var mer såkalt mindfucking enn hallusinasjoner med andre ord.

Var dette noe du kunne ha vært i stand til å tenke deg frem til, eller opplevde du alt som virkelighet?
Vis hele sitatet...
Ulvene var drøyt får å være ærlig, aldri har jeg opplevd et vesen så levende enn da. Det som som er greia med datura, såvidt jeg forstår det er at virkeligheten under turen blir så virkelig, at du ikke kan skille forskjell. det er i allefall vanskelig. uansett, Logikk virker man å ha, til en viss retning. Jeg forsto på en måte det ikke var virkelig, med ulver, slanger og annet på t-banen. Men Berørelsen fra det var virkelig sann. Jeg har hatt 2 boa slanger før, og vet hvordan slanger føles mot huden. og da en slange hang fra taket og landet på meg under turen, kjente jeg slangen rundt meg.

Ja, det er dumt, at man blir fristet av sånt, nesten litt synd ettersom jeg egentlig skulle ønske den var til advarsel for alle som måtte tenke seg og prøve det.

Datura er ikke en tripp, det jeg var i kalles egentlig delirium vil jeg tro
Sist endret av Saint123; 15. juni 2011 kl. 21:40.
Vel, da får jeg bare takke for et utfyllende svar og en fin rapport.
Interessant å få litt andre rapporter enn kun "Første tripp på flein".

Jo, jeg har et spørsmål til.
Hvordan føler du deg nå, både psykisk og fysisk?

Edit: Ønsker å presisere at jeg ikke kommer til å innta dette stoffet.
Sist endret av Knask; 15. juni 2011 kl. 21:57.
I <3 DMT
Trådstarter
Per dags dato har jeg det supert.
Jeg prøver å se positive ting i alt, så for min del, er alt egentlig ganske fint.
Det er mer den psykiske siden i meg, Overhode i ikke noe i veien (Hvertfall ikke enda, eller som jeg har lagt merke til.)
Fysisk var jeg sliten i kroppen noen dager etter de 3 dagene, men per idag har jeg det helt fint.

Good, Dette er ikke et stoff og innta anyway.
- Sier personen som var uforsvalig og spiste det.
Bra rapport. Som knask sa, så får jeg en liten trang til å prøve dette nå! Men slapp av, det gjør jeg ikke!

Er du helt frisk nå igjen? Har hørt om folk som for eksempel ble veldig nærsynt etter å ha tatt datura.
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Bra rapport. Som knask sa, så får jeg en liten trang til å prøve dette nå! Men slapp av, det gjør jeg ikke!

Er du helt frisk nå igjen? Har hørt om folk som for eksempel ble veldig nærsynt etter å ha tatt datura.
Vis hele sitatet...
Vel, Be my guest. Om man velger og innta dette stoffet er det fullt og helt på eget ansvar. Jeg oppfordrer hverken deg eller noen andre til å prøve dette, og vil på ingen måte ha noe ansvar om folk skulle la seg friste ved å lese denne rapporten. Not for human consumption. <-- Var det riktig stavet?

Jeg er vel ikke helt frisk, det tror jeg nok aldri jeg blir.
Om jeg hadde vært frisk hadde jeg vel aldri putta i meg noe sånt.

Hehe, Joa. Jeg føler meg helt normal faktisk.
Med unntak av at jeg av og til opplever samme mareritt om natta.
Jeg kan f.eks dag 1 ha et sinnsykt mareritt, våkner opp, og er helt vanlig, også når jeg legger meg dag 2, så opplever jeg akkurat samme drømmen.


I tilleg er drømmene ganske virkelig iforhold til vanlig.

Til vanlig kan jeg gå inn i søvnparalyse, og videre inn i lucid dreaming. Noe virker å ha ødelagt dette systemet for meg. Slapper visstnok ikke av på samme måte, før jeg sovner, som jeg gjorde før. (Er vel det eneste merkbare).

Det med nærsynhet, var bare for meg 2 dager etter det hele, også gikk det bort.

**** Merker jeg av og til får noen svarte prikker som svever over øyene mine*** Litt som når du har vært våken x antall dager på amfetamin.
Sinnsykt intens opplevelse du hadde. Jeg skjønner hva folk mener med å ha lyst til å prøve selv. Hadde vært gøy å se hvordan hjernen taklet en slik påkjenning, men det får bli med tanken
Datura Stramonium er det eneste russmiddelet jeg fremdeles har til gode å lese en positiv tripp-rapport på. Hvorfor folk inntar dette er et mysterium for meg.
Jeg leste denne rapporten med innlevelse
KP!
Fet rapport

Skulle tro at datura var blomstene som gror i helvette, men det gjenstår å se...

KP!
Du nevner at du inntok ca 150 frø...dersom jeg spiser 100 frø, vil det da resultere i en mildere/kortere rus? Eller er det slik at man enten får en HEFTIG tripp, eller ikke noe tripp?

Med DMT har jeg oppfattet at effekten nesten uteblir fullstendig om man ikke røyker nok (enten/eller-effekt)... Er det noen som vet om det er likt med datura? Kan man "prøve" seg fram ?
"Fin" rapport

Personlig ; Midt i Oslo, samlivsbrudd, generelt dårlig humør så hadde jeg ikke turt å røyke Cannabis engang.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av Øivind Waage Vis innlegg
Du nevner at du inntok ca 150 frø...dersom jeg spiser 100 frø, vil det da resultere i en mildere/kortere rus? Eller er det slik at man enten får en HEFTIG tripp, eller ikke noe tripp?

Med DMT har jeg oppfattet at effekten nesten uteblir fullstendig om man ikke røyker nok (enten/eller-effekt)... Er det noen som vet om det er likt med datura? Kan man "prøve" seg fram ?
Vis hele sitatet...
Det er helt tilfeldig vil jeg tro, det som er så skummel er at du ikke vet hvor mye skopalomin,antropin og hyoscamine du har i vært enkelt frø, så derfor er det vanskelig å si.
Jeg kunne likeså godt trippa enda verre enn jeg gjorde på 50. Eller død for den saks skyld.

Og det er ikke nødvendigvis sånn at man får en heftig tripp, mange som har intatt dette og bare kjent ting såvidt.

- Sjekk erowid.org
KingPill, du har fri vilje så det holder, men fy**** du er insane. Den tilstanden du var i er jævlig når man bare er nykter, jeg tror du faktisk besto denne emo testen med "glans". Jeg kommer aldri til å røre dette, sist jeg spiste sopp lå jeg i sengen min naken å pisset meg selv i ansiktet. take care, bra rapport/tenkevekker
Sist endret av FranzLiszt; 21. juni 2011 kl. 22:08.
▼ ... over en uke senere ... ▼
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Forresten, Hvordan kan man være i den tilstanden om man er nykter?
evievu?
Jeg mener kjærlighets_sorgen. Blir ikke noe bedre den når man har pakket i seg noe som spacer hjernen.
får man ikke kjøpt datura på blomsterbutikken da? jobber på en blomsterbutikk, å husker å mene jeg så en plante der det stod datura.. om jeg ikke tar helt feil da..
Wow! Endelig ny og spennende triprapport, utrolig bra skrevet. Hvordan fikk du i deg vann og mat de dagene?
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Wow! Endelig ny og spennende triprapport, utrolig bra skrevet. Hvordan fikk du i deg vann og mat de dagene?
Vis hele sitatet...
Leste du den virkelig? Dama tok seg av han.

Eller er det sånn at når du er påvirket av disse frøene at du ikke klarer noe ?

Vet _ingenting_ om rusmidler.
Sist endret av googlyeyes; 6. juli 2011 kl. 01:23.
Sitat av cpt.kaptein Vis innlegg
Leste du den virkelig? Dama tok seg av han.

Eller er det sånn at når du er påvirket av disse frøene at du ikke klarer noe ?

Vet _ingenting_ om rusmidler.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest, men har du? Stappet hun i han mat og drikke eller hvordan matet hun, han?
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av FrkL Vis innlegg
får man ikke kjøpt datura på blomsterbutikken da? jobber på en blomsterbutikk, å husker å mene jeg så en plante der det stod datura.. om jeg ikke tar helt feil da..
Vis hele sitatet...
Datura planten kan kjøpes i blomsterbutikker (Noen få)

Uansett, Jeg vil anbefale deg på det sterkeste og holde deg langt unna.

Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Wow! Endelig ny og spennende triprapport, utrolig bra skrevet. Hvordan fikk du i deg vann og mat de dagene?
Vis hele sitatet...
Takk.

- Merkelig at jeg ikke har tenkt på dette akkurat før du spurte om det, Men jeg skal visstnok ha helt fint klart og spise, og dytte i meg vann osv.

Noen ganger så skjedde det jo uhell, hvor jeg tok tak i ting og mistet det osv, men er fortsatt litt usikker på hva som skjedde de 3 dagene, for husker jo ikke alt, Og dama var til stor hjelp ja. Jeg var jo en forvokst baby, med bipolare lidelser tydeligvis.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Flott skrevet! Super tankevekker Må være helt sykt å være i en slik tilstand. Men er bra slike som deg forteller andre det, slik at de forhåpentligvis kan styre unna !

KP!
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Sitat av orbeck Vis innlegg
Flott skrevet! Super tankevekker Må være helt sykt å være i en slik tilstand. Men er bra slike som deg forteller andre det, slik at de forhåpentligvis kan styre unna !

KP!
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis ja.
Det er alltid noen som selvfølgelig vil syns det høres så utrolig spennende ut osv.
Men som sagt, Jeg får aldri sagt det nok ganger. Det er ikke noe spennende & de færreste syns det er noe gøy. 99% av alle tripprapporter om datura, ender i bad tripp (Ofte med varige men). Jeg er bare glad jeg kom såpass godt ut av det.

Og jeg tar all avstand fra alle jeg måtte friste med tripprapporten, det er ikke ment som noe som skulle friste, mer som en tankevekker om å ikke prøve, uansett hvor KULT det måtte høres ut, og føle en ulv f.eks bite i deg, med virkelig smerter, som du senere finner ut av var bullshit, for du hallusinerte.

Om du likevel skulle prøve, så er du advart, og måtte helvete sluke deg hel.

For det er et helvete, som er vanskelig å løpe ifra.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av KingPill Vis innlegg
Forhåpentligvis ja.
Det er alltid noen som selvfølgelig vil syns det høres så utrolig spennende ut osv.
Men som sagt, Jeg får aldri sagt det nok ganger. Det er ikke noe spennende & de færreste syns det er noe gøy. 99% av alle tripprapporter om datura, ender i bad tripp (Ofte med varige men). Jeg er bare glad jeg kom såpass godt ut av det.

Og jeg tar all avstand fra alle jeg måtte friste med tripprapporten, det er ikke ment som noe som skulle friste, mer som en tankevekker om å ikke prøve, uansett hvor KULT det måtte høres ut, og føle en ulv f.eks bite i deg, med virkelig smerter, som du senere finner ut av var bullshit, for du hallusinerte.

Om du likevel skulle prøve, så er du advart, og måtte helvete sluke deg hel.

For det er et helvete, som er vanskelig å løpe ifra.
Vis hele sitatet...
Klart det er mange som syntes at rapporten din og frøene virker spennende, det er jo alltid sånn Men du har iallefall gjort ditt, og du har fått meg og sikkert mange andre til å forstå mer hvordan det er, OG at det er lurest å styre unna ( :
Sitat av KingPill Vis innlegg
Datura planten kan kjøpes i blomsterbutikker (Noen få)

Uansett, Jeg vil anbefale deg på det sterkeste og holde deg langt unna.



Takk.

- Merkelig at jeg ikke har tenkt på dette akkurat før du spurte om det, Men jeg skal visstnok ha helt fint klart og spise, og dytte i meg vann osv.

Noen ganger så skjedde det jo uhell, hvor jeg tok tak i ting og mistet det osv, men er fortsatt litt usikker på hva som skjedde de 3 dagene, for husker jo ikke alt, Og dama var til stor hjelp ja. Jeg var jo en forvokst baby, med bipolare lidelser tydeligvis.
Vis hele sitatet...
Hmm.. Blir nesten litt fristet jeg altså! men, med min psykiske sinnstillstand så trur jeg jeg lar være enn så lenge
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Med den sterkeste psyke tror jeg ikke du er klar for datura.
Ingen som vil være klar for det, dermed å komme seg ut av det helskinnet er en annen sak.

Jeg vet at det finnes mennesker som liker datura og praktiserer bruk med datura, deriblant disse "Munkene" osv i india.
Men... Jeg tror man må ha noe virkelig gudommelig over seg for å kunne innta dette stoffet flere ganger uten å virkelig skade seg selv utpå eller innvendig.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av evievu Vis innlegg
KingPill, du har fri vilje så det holder, men fy**** du er insane. Den tilstanden du var i er jævlig når man bare er nykter, jeg tror du faktisk besto denne emo testen med "glans". Jeg kommer aldri til å røre dette, sist jeg spiste sopp lå jeg i sengen min naken å pisset meg selv i ansiktet. take care, bra rapport/tenkevekker
Vis hele sitatet...
Hva skjedde / hvorfor tisset du deg selv i ansiktet?
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Jeg tror han mener det på en metaforisk måte. Altså, at han var så "Loka" at han trodde han hadde gjort det.
Hvis det er trip rapporter jeg elsker å lese, så er det datura rapporter som står på toppen! Høres ekstremt intenst ut, å at folk tar det frivillig er jo en hel annen sak. Selvom jeg skal ærlig innrømme at fristelsen har vært der, så er det nok liten sjanse for at jeg gjør det, med tanke på at jeg nesten nøler med sopp nå, å LSD aldri har blitt inntatt.

KP for en veldig bra skrevet rapport! Håper for din egen skyld at dette ikke er noe du en gjør en 3. gang, selvom du har kommet bra ut av det hittil.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Jeg tror nok ikke det skjer en 3 gang for å være ærlig. Med 100% sikkerhet skjer det ikke.
Om det skulle skjedd måtte det ha vært et intenst ønske om å dø, og ja. Jeg er ikke helt der enda.

Dessuten må det være en forferdelig måte å dø på.

Uansett, Takk for at du likte den.