Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2791
Hei, dette er min første post her, så ikke drep meg om dette er et dumt spørsmål

Pleier å ta ecstacy et par ganger i året på div events, og vil da helst ha danseform, altså orke å danse mange timer i strekk. Så har funnet ut at jeg liker "speedy pills". Altså urene piller som inneholder både MDMA og amfetamin.

Men la oss si at jeg bare har tilgang til rene piller, uten amfetamin, som f.eks de brune hjertene. Kan jeg da ta litt amfetamin ved siden av for å både få de gode effektene til MDMA'et, og farten, eller danseformen om det forklarer bedre, til amfetaminen? Og burde jeg da droppe det i rizzla isteden for å ta det nasalt? Er bare ute etter litt ekstra energi, ikke være våken i 3 dager ++.

Takknemlig om noen vet
Ja det vil fungere det, bare pass på å ikke overdriv doseringene. Om du dropper det eller snorter det er opp til deg, det avgjør du alt etter som hva du selv foretrekker.

Vil imidlertid anbefale deg å droppe det hvis du først skal innta amfetamin. Snorting er no ordentlig svineri.
Sist endret av mentalmelt; 16. mars 2009 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The-kid's Avatar
Trådstarter
Er dessverre det jeg pleier å gjøre, så vil prøve å ta det rolig denne gangen. Morsommere å faktisk danse og ha det gøy, enn å gå rundt med tidenes turetryne Men kan du si noe om hvor mye du anbefaler å droppe? Bare nok til å få danseform, men ikke så mye at jeg ikke klarer å sove på et par dager?
Jeg tror ikke det er i henhold til dose, men rekkefølge av inntak.

Hvis du ønsker max amfetamin effekt er vel amfetamin etter inntak av ecstasy funksjon det som gjør deg mest utholden. Men sjansen for at du mister ruseffekten til ecstasy er større.

Hvis du ønsker max effekt av ecstasy formen, er vel amfetamin før inntak av ecstasy funksjon det som gjør deg mest 'tura'. Dette fordi du dropper de begge, bør tas med et lite tidsintervall i mellom, jeg er usikker på hva som er best tid, men kanskje vente en 5-10 minutter mellom hver stofftype?

Jeg tror det blir vanskelig å beregne rekkefølgen nøyaktig men som en hovedregel hvis det er ecstasy formen som frister mest, er at inntaket av ecstasy skjer etter amfetaminen.

Hvis du virkelig vil, kan du innta ecstasy etter at amfetamin-droppet har begynt å fungere, da med det i øyet å kverke 'all' amfetamin form og la ecstasy overta formen. Mange får en såkalt 'speedy trip' da, men varigheten er noe variabel og ubestemmelig.

Det er dessverre umulig å garantere deg 'speedy trip' på en blanding av amfetamin og ecstasy basert på inntak av stoffene hver for seg. Dette er ikke en stoffsammensetning men et blandingsmisbruk, som er ganske uberegnelig fra individ til individ.

OBS!
Tar du inntaket av ecstasy og amfetamin med for lang tidsintervall er det store muligheter for at et av stoffene dominerer helt. Dette er stort sett siste stoffet inntatt som avgjør. Tar du amfetamin sist, og ventet for lenge før du tok det, vil mest sannsynlig amfetamin overta hele rusen. Tar du ecstasy sist, og ventet for lenge før du tok det, vil mest sannsynlig ecstasy (turinga) overta hele rusen. Ikke lenger enn 10 minutters intervall som et tips til deg, har prøvd av tidligere med 15 minutters (sånn ca) intervall og det gikk dritt.

Tar du inntaket samtidig risikerer du at det avgjøres ved hvilket stoff som aktiveres først, via opptak i blodet o.s.v. Du kan like gjerne spille rulett, det er vanskelig nok å bestemme det med tidsintervall, men dropping av amfetamin og knips samtidig er det kun tilfeldighetene som bestemmer. Garanterer deg ingenting, gjorde slike eksperimenter før i tiden, men ikke alle slo ut som forventet og ikke alle slo ut i det hele tatt (merk: inntak av ecstasy og amfetamin samtidig) der kun et av stoffene dominerte (oftest amfetamin). Det er med andre ord ingen som kan garantere deg en 'speedy trip'.

Vi kan derimot krysse fingrene med deg, hvis det hjelper

NB!
Jeg kan også ta feil, at det handler om dosene så ikke ta mitt forslag som det absolutte tilfelle. Det er basert på egne eksperimenter og kan sikkert slå individuelt ut. Dog jeg har vel til gode å høre om andre som har gjort dette uten å oppnå 'speedy trip'. Det var en mye etterlengtet form før i tiden, spesielt på nattklubbene (vannhullene) men det fins som sagt ingen garantier.
Paranoy bør vell kansje legge til at dette er erfaringer han/hun har selv erfart eller har p en eller annen måte ervervet seg, og er ikke en fasit på hva som er lurt eller ikke.
NB!
Jeg kan også ta feil, at det handler om dosene så ikke ta mitt forslag som det absolutte tilfelle. Det er basert på egne eksperimenter og kan sikkert slå individuelt ut. Dog jeg har vel til gode å høre om andre som har gjort dette uten å oppnå 'speedy trip'. Det var en mye etterlengtet form før i tiden, spesielt på nattklubbene (vannhullene) men det fins som sagt ingen garantier.


Hva er dette er da?
Bland 120mg amfetamin og 120mg MDMA i en kapsell.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Looke4x4 Vis innlegg
Paranoy bør vell kansje legge til at dette er erfaringer han/hun har selv erfart eller har p en eller annen måte ervervet seg, og er ikke en fasit på hva som er lurt eller ikke.
Vis hele sitatet...
A: Les hele posten.
B: Klag på posten du nettopp leste.

I den rekkefølgen, ikke motsatt.
Jeg mener ikke at doseringen vil avgjøre hvorvidt det fungerer eller ikke, jeg mener bare at man bør være forsiktig når man kombinerer flere forskjellige stimulanter.
Hm? Det forstod jeg mentalment, jeg mente ikke noe annet enn det å dele mine erfaringer på blanding knips og amf =)
The-kid's Avatar
Trådstarter
Har ikke tilgang til MDMA krystaller for øyeblikket, men skal ta rådet ditt ang amfetaminen. Og skal være forsiktig. Da satser jeg på ca 125 mg med amfetamin, etterfulgt av et dobbeltdropp ecstasy innen 10 min. Deretter en til etter noen timer. Krysse fingrene for at kvelden blir bra Takker for alle svar!
jeg pleier som regel å få danseformen på knips, men jeg pleier å bli såpass "floored" av ren MDMA at jeg justerer opp med litt pepper når jeg begynner å få feng på MDMA´en.. pleier å begynne med en medium strek, vente 15 min og evt ta en medium til (syns det er greit å kjenne litt på formen så man ikke blir mer rocka enn tura).. bruker vanligvis ikke speed derfor er ikke toleransen min så høy ovefor det stoffet, så om jeg dropper MDMA´en kl 20:00 og tar litt speed i rundt 21:00 så kan jeg holde meg i godform uten påfyll i hvertfall frem til kl 24:00..
The-kid's Avatar
Trådstarter
Har pleid å få god danseform på knips jeg også, men har de siste gangene har jeg visst overvurdert meg selv, så har egentlig bare gått rundt med verdens verste turetryne... Og ren MDMA har jeg prøvd en gang med samme resultat. Tok ca 125 mg (en "dæsj" med fingeren) 2 ganger med ca 1 time mellom hver gang. Syntes jeg fikk så lite funk... Det syntes de 2 andre jeg var sammen med også, så vi var litt skuffet over effekten. Tok meg en tur på toalettet, noe som tok litt tid i og med at dette var et stort event med mye folk. Kom tilbake til 2 VELDIG tura kompiser. Så hva hadde de gjort? Jo, tatt resten! Vi var 3 som delte 2 g. En som fikk i seg ca 500 mg, og vi 2 andre delte resten, altså 750 mg hver. Aha, tenkte jeg. Smart! Så fikk i meg resten av mitt også. dvs ca 500 mg MDMA. Noe som jeg skulle erfare er altfor mye. Husker ikke så altfor mye, men husker noe. Ganske artig, men langt ifra danseform... Var faktisk mere interessant å ta på hverandre enn å danse

Men vil virkelig ha danseform denne gangen, så må prøve å begrense meg
ja 500-750 mg er vel litt i meste laget, i hvertfall om det var første gang
men det har opplevd å måtte spise oppimot 500mg av mdma før for å få ordentlig funk, og annen mdma har jeg bare trengt 250mg for å bli skikkelig i form liksom, så de er nok forskjell på kvaliteten rundt omkring..
danseform er lett og finne når du først vet hva DU trenger for å komme i form, dvs jeg pleier å vurdere formen litt etter litt og tenke sånn "hmm en knips til nå, og en joint og så bytter jeg ut ølen med vann" og så kjenner jeg på formen litt seinere og tenker at "kanskje en liten liner og en øl hadde vært digg nå" og etter noen sånne vurderinger og justeringer på vors, kommer som regel alltid formen i det vi entrer byen
Sist endret av El MunchoGrande; 20. mars 2009 kl. 03:09.
The-kid's Avatar
Trådstarter
Var første gangen på mdma krystaller ja Tror kvaliteten skulle være god nok, bare vi som overdoserte litt. Lei uvane det der, å ta litt for mye, sånn "for sikkerhets skyld"... Men skal prøve å droppe litt speed først, vente 5 min, deretter dobbeltdroppe noen hjerter eller tilsvarende. Også kan jeg heller justere bittelitt senere på kvelden hvis jeg føler det blir nødvendig. Tror vi har en plan her jeg nå Krysse fingre og tær for at formen blir bra
Har ikke tatt speed på mange mange år og sitter har lagt det bak meg. Personlig så får jeg en stor energi boost med ren mdma og har ikke følt et behov for speed - ja og danset til lagt utpå morgenen/dagen.. Synes det er også helt greit å drikke litt øl for å få inn noen kalorier..
Jeg har selv vært på kanskje verdens største raveparty, der vi holdt det gående i 11 timer. Den kvelden hadde jeg bare tatt 2 rene mdma-piller og 30g fersk sopp. Pillene inneholdt ikke amfetamin ut ifra hva jeg "følte". Det var likevel en sånn stemning på dette arrangementet, at utholdenheten ikke var noe stort problem. Drakk også endel vann og øl i løpet av kvelden.

Var kanskje ikke den som danset hardest, er ingen danseløve akkurat, men posjonerte ut energien min da jeg ikke hadde tenkt å ødelegge kvelden med noe tur på sykehus pga. overoppheting eller lignende... Det kan jo være verd å ha i bakhodet.
The-kid's Avatar
Trådstarter
Er veldig flink til å drikke nok vann og ta meg luftepauser, så overoppheting er ikke et tema... Får faktisk litt mammatakter på dansegulvet også Ser jeg noen som tar helt av, men som ikke drikker vann. Så tar jeg med et glass til de også
mdma er jo et amfitamin preparat, mdma = metylendioksymetamfetamin. dansing er jo ikke anbefalt ved inntak av amfitamin preparater pga økt blodtrykk, hjerterytme og fare for hyperpyrese, altså veldig høy feber. blanding av amfitamin og mdma gir er jo en grei funk uansett om du tar makkan før eller etter inntak av mdma kapslene. jeg anbefaler å la vær å bruke slike sentralstimulerende midler av mange grunner. har tidligere brukt veldig mye av slikt. men hvis du skal bruke det anbefaler jeg at du dropper det med dasspapir (hvor du har fjernet det øverste laget) pga det løser seg lettere opp en rizzla å funken vil komme fortere. drikk vann men ikke for mye. både for lite væske og får mye væske kan være dødlig ved bruk av amfitamin preparater.
Selv om MDMA er syntetisert fra et amfetamin og heter metylendioksymetamfetamin så er virkningen en helt annen og
eneste likheten er at det er et tryptamin
MDMA er ikke et tryptamin. Men et fenetylamin.
Sitat av Dysmenoré Vis innlegg
mdma er jo et amfitamin preparat, mdma = metylendioksymetamfetamin.
Vis hele sitatet...
Som det påpekes er MDMA ikke et "amfetaminpreparat" og har ikke den samme effekten som amfetamin.
Du har derimot helt rett i at også MDMA er sentralstimulerende, og øker risikoen for de tilstandene du
oppsummerer (økt blodtrykk, hjerterytme og fare for hyperpyrese).

Og nei, MDMA er ikke et tryptamin