Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2464
Jeg har lagt merke til, som så mange andre, at de politiske emnene her på forumet blir sinnsykt lange. Jeg bare lurer på om det hadde vært mulig å sende inn noen av postene til staten eller noen andre som bestemmer? Litt rart sagt kanskje, men det er 1000 ganger mer interresant å lese politiske poster på freakforum en å se på de meningsløse debattene på TV2.
Synes forumet er stort nok til at vi burde bli hørt ,-)
Noen andre som deler min mening? Kanskje hele norge skulle bli styrt av et forum og polls Nei, det blir kaos.

*fikse litt*

Burde kanskje tenkt litt mer på alt drittet som står her men man kunne kanskje sendt en PM til alle som har posta på en tråd, om de vil ha med sin post. Det er mye dritt, men det er mange veldig gode argumenter som aldri kommer fram ellers. Jeg vet det er en litt dårlig ide, men jeg synes bare at gode argumenter burde nå fram til makta.

Å helvete, jeg glemte en ting, den norske stat vil ikke høre på folket Sirkuset dems kjører jo så bra som det gjør
Sist endret av Skyfex; 3. desember 2002 kl. 20:35.
Ja, mye mer interessant å lese her enn å høre på debattprogram på snodige kanaler.
Jeg leser en del politiske tråder her, selvom jeg ikke poster (har ikke så mye jeg skulle sagt )
Hvis du skal sende inn må du fjerne alt jeg har skreve.

Ergo: Jeg synes ikke no om at det jeg har skreve her kommer på TV.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Mener ikke at det skal komme på TV, men at staten skal være pålagt å lese de politiske postene ,-) hehe, neida... men ihvertfall at staten blir oppmerksom på de
Jada. Staten har sikkert STOR interesse av å lese hva vi skriver. Det er ikke det at det ikke står noe fornuftig i dem, men at de ikke gidder å høre på en gjeng med folk som slenger dem full i drit på internett...Min teori...
og all warez og div. annet "ulovelig" som fåre går her? ... ;P
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg tror ikke staten hadde gidda å høre på folka her.
Aslak hadde skamma seg sånn over kommiene og ikke engang Carl hadde vært dum nok til å synst at det de useriøse rasistene her skriver er verdt å spare på heller.
Diskusjonene blir ofte veldig useriøse og ekkle. Folk kommer med vandrehistorier og ville spekulasjoner. Fæle saker.
Forresten er jeg ikke så interessert i at ting som blir skrevet her kommer på TV eller blir super offentlig liksom.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Igjen.. jeg tenker ikke på TV. Og jeg synes heller ikke de useriøse postene burde komme med. Men meningene burde bli hørt, på en eller annen måte. Noen andre ideer?

Tviler forresten på at TV er interresert i at han derre anonyme fyren syntes det og det
Men kunne vært en ide å fyre nff på tv2 nyhetene eller no ?!
Det hadde sikkert vært en del som har komme inn å hørt og delt meninger med oss.. Kanskje noen som har muligheten til å føre budskapet videre
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av SkiM
Men kunne vært en ide å fyre nff på tv2 nyhetene eller no ?!
Det hadde sikkert vært en del som har komme inn å hørt og delt meninger med oss.. Kanskje noen som har muligheten til å føre budskapet videre
Vis hele sitatet...
Nei, vi vil IKKE ha nFF i TV eller andre medier. Noen av dere husker vel radikal.net og hva som skjedde der.
Nei, tror ikke jeg var født i den tia
Men hvis du hadde sett bort fra alt warez, dop etc postan som er her. Og bare politikken så ?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
det beste hadde kanskje vært å starte norsk politisk forum? Eller ville det bare blitt overumplet med gamlinger. Men må da ha litt warez og pr0n for å få fram de unge politiske aktive
Hehe.. riktig
Orket ikke lese alle postene selv om det ikke er så mange, men jeg tror at de på stortinget hadde hatt litt peiling på hva vi ungdommer mener, om politikken deres.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du ikke orker og lese diskusjonen, er det ikke så farlig om du ikke poster.
Ærlig talt Hofsoe. Det tok under et minutt å lese alle postene. Ikke post om du ikke følger tråden.

Ellers synes jeg ikke at nFF hadde gjort seg noe særlig i media. Greit nok at hvis noen her får et tips om en bombe, og avisene nevner "et nettsted" slik som de gjorde med byard, men ikke at de skal gi ut fullt dekning av hele siden osv.

Hva som egentlig skjedde med radikal.net ?

Forøvrig er jeg møkklei alle tråder om politikk her på forumet. Dette skal være et undergrunnsforum, ikke et forum hvor folk skal forklare hvorfor de liker FRP foran Høyre. Det blir helt på trynet. Jeg synes det står i stil med det angående at nFF ikke er noen leksehjelp.
Hvor mange tråder har vi hatt siden August om hvilket parti som er best ? 50-1000 ? Det ender jo med det samme hver gang. Drittslenging og eventuelt stenging av tråd.
Sist endret av Goda; 3. desember 2002 kl. 22:28.
For å si det sånn Ond^Sofa: Jeg svarte bare på det det vart spurt om.

Og slapp av folket. Jeg har lest alle nå. Jeg var bare så forbanna trøtt, da jeg postet første posten.
Sist endret av Hofsoe; 4. desember 2002 kl. 09:25.
staten hadde sikkert fort blitt interessert i warez delen.
afaik er pr0n oxo ulovlig her tror jeg [er ikke helt sikker, men min host advarte meg]
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av duxo


Hva som egentlig skjedde med radikal.net ?

Forøvrig er jeg møkklei alle tråder om politikk her på forumet. Dette skal være et undergrunnsforum, ikke et forum hvor folk skal forklare hvorfor de liker FRP foran Høyre. Det blir helt på trynet. Jeg synes det står i stil med det angående at nFF ikke er noen leksehjelp.
Hvor mange tråder har vi hatt siden August om hvilket parti som er best ? 50-1000 ? Det ender jo med det samme hver gang. Drittslenging og eventuelt stenging av tråd.
Vis hele sitatet...
Radikal.net ble lagt ned grunnet mediaomtale.

Selv synes jeg samfunn og politikkforumet er et bra forum. Et sted hvor gutta på gølvet kan si sine meninger. Og innimellom er det faktisk folk som begrunner påstandene sine også. Da er det artig å lese.
Ikke tror jeg det hadde vært noen god ide (pga warez, pr0n, dop++), og ikke tror jeg de hadde funnet det så voldsomt interessant. Det eneste det hadde ført til hadde vært at feil folk fant det, og at det ble lagt ned.
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Jeg har inntrykk om at det faktisk er en del folk her som er politisk aktive, men jeg må si at mange av debattene som foregår her inneholder like mye drittkasting som de på TV.
Tror ikke jeg har sett noen diskusjoner der noen faktisk hadde skiftet syn, men mange gode poenger er kommet frem i lyset, det må jeg si!
tøys å si at ma er dritt lei av en type diskusjoner, for selv jeg vet såpass mye om data at man kan bare la være å lese dem. jeg for min del kikker ikke engang på datamaskiner forumet, skal jeg da klage?