Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 14527
snus i seg selv dreper bakterier som er i tannkjøttet og tennene. Det at en tann er brun, er et tegn på styrke. Hvite tenner er svake, brune er sterke.
Det som er så lamet med å snuse, såfall for meg er at jeg bruker en eske på en dag. Men så betaler pappa for snusen min, som han kjøper i sverige
hehe, snuser ganske lite jeg i forhold, bruekr 5-6 dager på en boks, men er da heller ikke tilhenger av å bake de helt store prisene.
http://www.northerner.com/p_images/swm843.jpg

GrovSnus!!
kjøpte meg en ny boks istad...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
http://lithium.merseine.nu/upload/uploads/general2.jpg
Itj å prøv dæ General er tingen.
min grove banker din general...
så det så!



:P
RALLAR er konge
Catch er hæslig... fysj. All prosjon snus suger egentlig. Snus skal kunne bakes!
Driit i nikotin prosent da,
snus er hygienisk(forpester _IKKE_ omgivelsene),
forebygger hullfrie tenner,
prilla er ikke irriterende for allergikere i nabolaget,
skulle det gå gæærnt går det kun utover en selv.

Hamsterbleier er ikke kult,
man bør vel kunne bake med tunga for å under holde venner og kjente.
Hygienisk? Du tenker da spesielt på når tannkjøttet råtner antar jeg?
Han mente vel det er hygienisk for de rundt deg. Elendig formulering da
hawkins er vel og bra det, men det er ikke snus. si hva dere vil, men Hawkins er til å tygge på, ikke til å ha under leppa. det er derfor det smaker godteri
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Var i sverige i går. Kjøpte meg en eske av ettan og en av Röda Lacket. Hvordan smaker disse? Kan ikke begynne på en ny eske før den forrige er tom
Røda er litt "tam" i forhold til general, men det går som en drøm å bake med den
Opprinnelig postet av kermit-
Dere må ha misforstått? Snus er for bønder og harryfolk. Og hva er så kult med å ha negerleppe?
Vis hele sitatet...
Kongen av fordommer har talt
test av forskjellige snus-typer: http://snipez.moo.no/
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Røyk er bare stress, altfor helsefarlig(ikke hvis du har såpass kontroll at du slutter i god tid though)... jeg røyker avogtil på fest men da er som oftest litt borte(eller DRITINGS om du vil). Jeg prella bake EN gang og da måtte jeg skylle munnen med dyr sprit etterpå (hadde ikke noe annet) Så jeg blir nok aldri en baker, pose er litt enklere det er bare å kjitte inn og dytte den på plass (dette kan jo også gjøres med bake men det krever en del øvelse og det er det faen meg ikke verdt.)

Har forsåvitt ikke noe imot at andre preller eller røyker, tviler på at jeg kommer til å dø av pasiv røyking og lukten fra begge kan jeg stå ut med...

Merker: Catch licorice og Menthol, General seffern og røda läcket

(oj det blei masse parenteser her gitt)
Hawkens er best uanzett. .General er dass snus
Hawken er dyrt godteri for småunger som prøver å være tøffe...
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Ikke mobb Hawken da, fint å kose seg med. (-:
så på nyhetene her en dan, om norske rånere i strømstad på skjærtorsdan.
En av disse luringene fant på å snuse oppsop (ren gummi) fra en burne stripe.
Jiihaaa den beste snusen? det påstod ihvertfall han
röda er morra pris, (plastelina - lite stress) general om dagen og hawken om kvelden til å kose meg med. På fest går det i catch og på turer grovsnus
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg så en reportasje om snus på tv for noen år tilbake. Der var det en snuser som sa at man kunne mekke snus selv hvis man kokte opp tobakk i saltvann. Funker dette?
Opprinnelig postet av afen
Jeg så en reportasje om snus på tv for noen år tilbake. Der var det en snuser som sa at man kunne mekke snus selv hvis man kokte opp tobakk i saltvann. Funker dette?
Vis hele sitatet...
hvem bryr seg en millimeter?

"Og hva er er vel snus annet enn en Hitlerbart, bare på innsiden av leppa?" -Otto Jespersen
snus er som flikkans lilla. Smaker godt godt men luktar illa

snus er livet..
God sammenligning r33l
hehe...Neu det er General som er tingen!!
Snuser så lepper revner...har snuset en del i påsken, så nå gjør det litt vondt når jeg baller en ny pris under leppa..men,men..
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Gikk med en god del snus i påska ja. Nå har jeg problemer med leppa, siden det ble så mye under TG
Gått kraftig ut over leppa mi i den 4 dagers weekenden som har vært.. Har kanskje noe med at jeg har kjedet meg litt
general..
men en blanding av hawken og general er fint av og til
general er den eneste snusen man kan snuse hver eneste dag uten å gå lei. general er jo forøvrig den øverste graden i forsvaret, og det sier jo ikke så rent lite. i påsken har jeg snust så leppen sprakk, og det tøt små generaler ut av ørene mine
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
MacGyver: Har du hørt om amerikansk whiskeysnus? Hvis du hadde funnet noe slikt borti statene, så kanskje vi kunne ha gjort en liten byttehandel?
afen: probe whiskey snus.. (selv om det spørsmålet ikke var til meg) .. den er helt grei den snusen.. selger den ihvertfall i sverige
afen: Skal se om jeg finner det neste gang. Det er stort utvalg og mye piss her ;>
Han som hadde lokalkiosken her før hadde jævla mye importert skit..
var liksom det han tjente penger på..
han smugla inn da så det blir litt feil å si importert..
25 kr for en svensk boks med general og absolutt ingen aldersgrenser og slikt..
likte den kiosken...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
bor 20 min fra svinesund. går meget med snus sånn sett. savner grovsnus blant de oppramsede merkene, den er jo sabla god. gøteborgs rape går bra i ny og ne men kun en boks av gangen.
svinesund ja..er det noen andre enn meg som hamstrer som om det skulle vært krig når jeg er på svinesund, og snuser som om det skulle vært dommedag? er det fordi jeg er fra Bergen kanskje?
Har FAKTISK skaffet et hobby-import nett, trokke staten liker det. Men det er jo ikke i den værste skalaen...
Det er jo svindyrt her i landet, bruker jo en boks om dagen, nesten.
det er helt vannvittig dyrt.. når man er i militæret har man 2 problemer når det gjelder snusing. 1. du tjener vanvittig lite. 2. du kjeder deg så mye at du må snuse hele tiden.

tar meg en pris til jeg..
Opprinnelig postet av XeQtR
Hvis du snuser i 5 minutter tar du til deg like mye nikotin som om du damper konstant i en time.
Vis hele sitatet...
mer nicotin for penga!

Det er et helvete å slutte... jeg har slutta 100 ganger og begynnt 101...

det går for det meste i vanlig general her... Men varierer gjerne dersom jeg kommer over noe morsont. Men snus skal smake snus og ikke toy...(hawken)
Snuser vel ikke fordi du kjeder deg, er jo vanesak... Våkne uten snus er jo helt jævlig, bad start på dagen...
joda, snuser mer når jeg kjeder meg. eller når jeg ikke har bedre å gjøre.. snus forbruket har doblet siden jeg kom inn i militæret.
kjipt å våkne uten snus, men kjipere å legge seg uten snus.
Forbruket blir rimeliog høyt i militsen ja... faen ikke lov å røyke nesten vettu, ikke at det plaget meg men alle andre i laget fikk snus da...
Det er bare General som duger!!

Og for og ha sakt det, så er Hawken snuff...Det skal i nesa, ikke i leppa!!!Hawken fucker leppa fort som faen!!!
Det er General som duger, GENERAL SIER JEG
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av Troennes
Snuser vel ikke fordi du kjeder deg, er jo vanesak... Våkne uten snus er jo helt jævlig, bad start på dagen...
Vis hele sitatet...
Det blir vel noe av det samme som med røyken, du tar en røyk bare for å finne på noe. Jeg kan gå lenge uten røyk hvis jeg har noe å gjøre, men sitter jeg bare i ro og kjeder meg går det en del sigg.
Hahaha... Må bare le ass...Jeg satt utenfor butikken en dag, tok opp dåsa fra lomma og tok meg en pris...
Så kom det en gammel fyr i 60 års alderen bort til meg og begynte og legge ut om snus...
Det var det dummeste jeg har hørt!
Alle over 30 skulle ha hatt et lyn kurs om snus, de kan ikke uttale seg om snus før de vet hva det er og hvordan det er...

Noen som er enig med meg?
har vert bort noen av de der jeg og.. helst pga røyking men. De vil vel bare at du skal ha de bra eller no.. uh... hehe..
kan vel godt være han sa det til deg fordi han prøvde å være snill med deg? og fordi han mest sannsynlig vet bedre?

og, ingen problem å gå lenge uten snus så lenge du har noe å gjøre, sånn som f.eks i rekrutten. men når man kjeder seg, sånn som i vanlig tjeneste, blir det mye snus. sånn er det bare..
Snuser du fordi du liker det eller fordi du kjeder deg??
Opprinnelig postet av Troennes
Snuser du fordi du liker det eller fordi du kjeder deg??
Vis hele sitatet...
seff fordi jeg liker det. hvorfor ellers skulle jeg snuse? snuser bare mer når jeg kjeder meg.
mer når du kjeder deg? hvordan da? høres sikkert kverulant ut, men bare lurer...
Vist jeg i det hele tatt skal snuse, så går det mest på General Snus! det er garantert den beste!