Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2600
Heysa Jeg og noen kompiser har tenkt oss en tur til Nederland og sensation i 2010 og jeg har derfor noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med

Når pleier bilettene å slippes ut?

Er de strenge på legitimasjon? I 2010 holdes white 3-4 juli, noe som gjør at jeg akkurat ikke fyller 18 (11 juli). Sjekker de leg på alle som går inn, eller kun utvalgte som de mener kan se yngre ut?

Håper også noen kan gi meg noen linker hvor jeg kan kjøpe biletter trygt, ser at det er mange useriøse sider som allerede nå selger biletter til 2010, noe som sikkert er scam all the way :P

Noen som har vært på sensation white/black og vil dele sin erfaring?
Skriv inn emailen din på denne siden så får du mail så fort billetter er tilgjengelige


http://www.worldticketshop.com/dance..._white_tickets
Sist endret av STAbana; 19. juli 2009 kl. 23:55.
Trådstarter
Sitat av STAbana Vis innlegg
Skriv inn emailen din på denne siden så får du mail så fort billetter er tilgjengelige
Vis hele sitatet...
Hmm, om det skulle funke så takk så meget Har hørt rykter om at bilettene rives unna på få timer, stemmer dette?
Etter hva jeg har lest så ser det ut som om sensation billettene vanligvis blir utsolgt på noen timer, så det lønner seg nok å holde øynene oppe.
ja de er strenge på leg og alder, det er sikkerhetssjekker av alle der er det ikke?
Sitat av Micr0o Vis innlegg
ja de er strenge på leg og alder, det er sikkerhetssjekker av alle der er det ikke?
Vis hele sitatet...
Det kommer opp til 50tusen folk der, så det skal litt til for og sjekka alle og en
Sitat av Hegex Vis innlegg
Det kommer opp til 50tusen folk der, så det skal litt til for og sjekka alle og en
Vis hele sitatet...
de sjekker alle, hver enkelt persjon blir sjekket.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Næ tull. Når jeg var på Sensation 2008 ble ikke jeg sjekket, og ingen av de andre i reisefølget heller. Vi var dog alle fylt 18, men bare "såvidt".
Går nok på trynefaktor der som de fleste andre steder.. Jeg hadde tatt sjansen, amster er alltid verdt turen uansett
Trådstarter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Næ tull. Når jeg var på Sensation 2008 ble ikke jeg sjekket, og ingen av de andre i reisefølget heller. Vi var dog alle fylt 18, men bare "såvidt".
Vis hele sitatet...
Hvor var det dere kjøpte biletter hen?
Hukser 2008, da kom bilettene på den nederlandske siden kl 6 elns på en lørdag. jeg sto opp, og siden dems var nede. telefonnummeret funket heller ikke. re-callet og F5'et i 2 timer og da var det utsolgt.... heldigvvis fikk jeg tak i på Finn!!! de sjekket oss når vi gikk inn etter dop også, i sigarettpakken min og lommene mener jeg å huske.
Trådstarter
Hvordan er det med alkohol/drikke? Er det lov til å ta med seg drikke, eller må det/kan det kjøpes der?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Var på Sensation White i Egypt rundt disse tider i fjor med min kjære. Herlig opplevelse! At opplegget ble holdt på en strand - Ministry of Sound Beach Club - gjorde ikke akkurat kvelden mindre bra. Hvitkledde, dansende mennesker overalt, herlig musikk og stemning. Anbefales VIRKELIG alle!
Det er ikke korrekt at dem sjekker hver enkelt person som går inn dørene. Hvor mange ganger har du/dere vært der?
Jeg har vært på Sensation White Dusseldorf på nyttårsaften, og Sensation Black Amsterdam.
Jeg ble på ingen av arrangementene spurt etter legg, men på Sensation Black sin VIP inngang var det narkobikkjer. Dette så vi ikke på inngangene i Dusseldorf.
Om de sjekker deg, vil som på de fleste andre arrangement, være snakk om flaks. Kommer dere gjennom, flott. Dere kan risikere å ikke komme gjennom.

Billetter kan kjøpes på ticketonline.nl, som er den offisielle partneren. Deres nettside har kanskje en tendens til å knele når disse billettene kommer for salg, noe som er blitt nevnt tidligere, og hendte meg 2008.
Jeg anbefaler deg å lagre tlf nummer i forkant slik at du er forberedt.
http://webshop.ticketonline.nl/searc...on&c=&r=&city=

Angående erfaringer er det jo bare å søke litt rundt, her har du en tråd fra Sensation Black, Amsterdam.
Her en tråd angående doping på Sensation.
Sist endret av møkk; 8. desember 2009 kl. 00:22.