Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1359
morn.

jeg leter etter en side som har gode priser, å sender ut new release spill slik at dem havner i posten på utslippsdatoen.

jeg har søkt på forumet og google uten hell.

i tilleg vil jeg fraråde alle til å handle fra Playx.no, de har nå brukt over 10 virikedager på å sende ut DeadSpace, og de har ennå ikke fått sendt den.
jeg har heller ikke fått Halo: ODST som hadde slipp dato 23. sept, som i tillegg kosta DOBBELT så mye som på elkjøp.

har dere noen anbefalinger av nettbutikker som selger konsoll spill?
Sitat av raxor Vis innlegg
morn.

jeg leter etter en side som har gode priser, å sender ut new release spill slik at dem havner i posten på utslippsdatoen.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du finner noen sider som gjør det, men derimot om du kan få den en dag etter utslippsdatoen kanskje du finner noe.
raxor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dotten Vis innlegg
Tror ikke du finner noen sider som gjør det, men derimot om du kan få den en dag etter utslippsdatoen kanskje du finner noe.
Vis hele sitatet...
pokker. jeg var sikker på at det fantes nettbutikker som sendte ut release spill en dag i forveien, så dem lå i postkassa på dagen.

@tafsern: play.com skal prøves.

uansett takk for svar!
absoluttspill har jeg gode referanser til, pleier å få varene ihvertfall 1 dag fær release date, har akkurat lagt inn ordre nå på play.com på assassin's creed 2: Black edition den får man jo ikke tak i norge på noen nettbutikker som jeg har sjekket ihvertfall.
Sitat av hypAh Vis innlegg
absoluttspill har jeg gode referanser til, pleier å få varene ihvertfall 1 dag fær release date, har akkurat lagt inn ordre nå på play.com på assassin's creed 2: Black edition den får man jo ikke tak i norge på noen nettbutikker som jeg har sjekket ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Joda, CDON selger det for 599,- f.eks.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Joda, CDON selger det for 599,- f.eks.
Vis hele sitatet...
White Edition, ikke Black Edition
Hvis Playx.no har varene på lager så sender de ut dagen etter/samme dag. Nå bestiller ikke jeg så mye spill, men TV-serier. Gode priser og god kundeservice, anbefales!!
Sitat av Xendor Vis innlegg
White Edition, ikke Black Edition
Vis hele sitatet...
Jo, de har Black og White edition til alle konsollene det kommer ut på.
Sitat av raxor Vis innlegg
pokker. jeg var sikker på at det fantes nettbutikker som sendte ut release spill en dag i forveien, så dem lå i postkassa på dagen.
Vis hele sitatet...
play.com sender ut spill før utslippsdatoen, men det tar 1-2 uker før de ankommer. Forhåndsbestilte Mini Ninjas, og det ble sendt ut tre dager før utslippsdato (Selv om jeg ikke mottok det før i forrige uke).
Sitat av Hoppetussa Vis innlegg
Jo, de har Black og White edition til alle konsollene det kommer ut på.
Vis hele sitatet...
http://cdon.no/search?category=1&q=a...+black+edition

ja det stemmer det, jeg glemte å skrive det litt lenger opp at jeg skulle ha det til Xbox360, og det har de ikke, de har det kun til pc.. så derfor bestiller jeg heller derfra og får det garantert istedet får å kanskje få det et annet sted, var i dag og spurte rundt på senteret der jeg bor, hverken Gamestop eller spaceworld trodde at de kom til å ta det inn, playx.no absoluttspill.no selger ikke black edition i hele tatt, komplett.no mpx.no eller noen andre steder selger det heller ikke her i norge.

PS: Hvis noen skulle finne et sted der de selger black edition på xbox360 enten i butikk(østlandet) eller på et nettsted i norge, skrive gjerne her eller PM meg
Når jeg forhåndsbestillte WoW WotLK fra elkjøp fikk jeg den klokken 0900 på utslippsdagen. Men det er dog eneste gangen jeg har bestillt et spill på nettet.
Sist endret av Dalla90; 30. september 2009 kl. 13:15.
Sitat av hypAh Vis innlegg
http://cdon.no/search?category=1&q=a...+black+edition

ja det stemmer det, jeg glemte å skrive det litt lenger opp at jeg skulle ha det til Xbox360, og det har de ikke, de har det kun til pc.. så derfor bestiller jeg heller derfra og får det garantert istedet får å kanskje få det et annet sted, var i dag og spurte rundt på senteret der jeg bor, hverken Gamestop eller spaceworld trodde at de kom til å ta det inn, playx.no absoluttspill.no selger ikke black edition i hele tatt, komplett.no mpx.no eller noen andre steder selger det heller ikke her i norge.

PS: Hvis noen skulle finne et sted der de selger black edition på xbox360 enten i butikk(østlandet) eller på et nettsted i norge, skrive gjerne her eller PM meg
Vis hele sitatet...
Jeg fikk en katalog lignende greie fra GAME, og der stod det at de kom til å få inn Black Edition til 699. Hvis det er en GAME butikk der du bor kan du sikkert stikke og sjekke.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
http://www.spillpriser.no/
Så kan du sammenlikne litt.
Sitat av Hoppetussa Vis innlegg
Jeg fikk en katalog lignende greie fra GAME, og der stod det at de kom til å få inn Black Edition til 699. Hvis det er en GAME butikk der du bor kan du sikkert stikke og sjekke.
Vis hele sitatet...
har GAME en nettbutikk eller noe lignende? eller info side av noe slag?

Sitat av hypAh Vis innlegg
har GAME en nettbutikk eller noe lignende? eller info side av noe slag?
Vis hele sitatet...
sorry glem det, fant det!

Btw. takk!
Sist endret av hypAh; 1. oktober 2009 kl. 08:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
DinSide.no hadde nettopp en kort test på spill, Lefdal kom best ut (lefdal.com). Selv forhåndsbestilte jeg FIFA10 og det kom i postkassa i går
Kjøpte fifa 10 fra lefdal for 399 og fikk det i går. Tror det kommer ut i butikkene i dag.