Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1262
Nå har jeg nettopp sett siste episoden av scrubs, og lurer på hva dere syns om den.
Var det en god slutt, og eventuellt hvorfor ikke?

Jeg for min del sitter igjen med følelsen av at det ikke er slutt. Etter så mangen episoder, er det vanskelig å innse at det ikke kommer til å komme flere.
Litt vanskelig å lage flere når hovedpersonen har sagt opp
HVA, kommer det ikke mer? You just ruined my day!
Vel, det er på tide at det er slutt. Gikk fra å være en morsom serie, til en langdratt kjedelig sippehistorie.
For ikke å nevne hvor jævlig kjedelig det er å se på det dårlige skuespillet til Elliot!
Har dere sett henne i "How I met your mother"? Ikke samme rolle, men AKKURAT samme skuespill. Mannskit.
What the hell? Var det siste episoden ever?
Sitat av flexd Vis innlegg
What the hell? Var det siste episoden ever?
Vis hele sitatet...
nei..........
Sitat av Wikipedia
On January 29, 2009, Lawrence seemed to tell a crowd at his alma mater, the College of William and Mary, that the eighth season of Scrubs would be the last, but he has since clarified that his actual meaning was that if it continues after Braff leaves, "it would have to be a different show (maybe even different title)".

On April 16, 2009 Bill Lawrence wrote on the abc.com message boards that a season 9 of Scrubs was still "50/50." As of May 3, 2009, ABC was billing the episode 'My Finale' as only a "finale" and not a series or season finale. On April 28, 2009 it was announced that ABC was in talks to renew Scrubs for another year, however, if this was to happen, some of the cast may or may not be back [due to other commitments], or only back part time.

Bill Lawrence also stated that Scrubs as we know it is over, although there are possibilities for the show to move forward with a new cast in a ER type role on ABC, or take a new title completely. To any who disagreed with it, saying it would tarnish Scrubs's legacy, Lawrence was quoted saying "“Legacy shmegacy. I’m really proud of the show, I’ll continue to be proud of the show, but I love all of those people..."

Lawrence on the possibility of the 9th Season [discussing on a Message Board]: [L]“It’s gonna be like anew show,” [user] said, “Well, then don’t call it ‘Scrubs’!” I’m, like, “What does it matter to you?” (Laughs) “So, like, you’re okay with it if it’s not called ‘Scrubs’ but, like, ‘Doctors’?” “Yeah!” Well, that’s just idiotic. The reason they call it “Scrubs” is because, hopefully, people like yourself will tune in and check it out and see if it’s any good. For me, the show ends tomorrow night, regardless. Moving forward, it’ll be a new show.
Vis hele sitatet...
Det gjenstår altså å se hva det blir til. For min del håper jeg de lar det være, og at ABC mekker en ny serie i samme sjanger.
Sitat av Rellativ Vis innlegg
Nå har jeg nettopp sett siste episoden av scrubs, og lurer på hva dere syns om den.
Var det en god slutt, og eventuellt hvorfor ikke?

Jeg for min del sitter igjen med følelsen av at det ikke er slutt. Etter så mangen episoder, er det vanskelig å innse at det ikke kommer til å komme flere.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du la merke til det han produsenten sa på slutten av episoden? Han sa noe sånnt som "That's a wrap! Season finale!" _SEASON_ finale.

Men jeg har igrunn begynt å innse at det er slutt.
dere kan jo se "video bloggen" til en av lærlinge i scrubs på scrubs siden da!
Sa han ikke "that's a wrap for Sack Braff" i slutten?

Uansett, om det ikke kommer mer, ever, synes jeg dette var en verdig avslutning. Trist var den også... når man har sett på dette i 8år, om og om igjen, så kom det noen tårer ja
Hvis du faktisk har sett episoden, virker det ikke akkurat som om de kommer til å lage flere. De avsluttet ikke denne sesongen som alle andre sesonger, Dessuten skal hovedpersonen slutte, så det passer bra at de ikke kommer flere.
Siste sesongen har ikke vært min favoritt, men likte sesongfinalen. Blir for dumt om de prøver å lage flere sesonger nå, etter min mening har de allerede dratt det litt for langt. Virker uansett som om dette var slutten, verdig slutt på en av de beste komediene på lenge.

Rellativ: Du merker også at de samler en de løse tråder. Forholdet hans til både Dr.Cox og Janitor strekkes begge mot slutten, ville virkelig forundret meg om de lagde fler sesonger etter dette.
Sist endret av Zepplin; 8. mai 2009 kl. 10:30.
Føler dette blir litt som buffy / angel. Splitter seg to veier, vet ikke om det er positivt eller ikke.
Men er verdt å se iallefall.
Forundrer meg ikke om de lager flere sesonger though. Scrubs er en serie som egentlig kunne forsatt langt opp til sesong 20 imo.
Sist endret av Apu; 8. mai 2009 kl. 11:44.
Sitat av Apu Vis innlegg
Føler dette blir litt som buffy / angel. Splitter seg to veier, vet ikke om det er positivt eller ikke.
Men er verdt å se iallefall.
Forundrer meg ikke om de lager flere sesonger though. Scrubs er en serie som egentlig kunne forsatt langt opp til sesong 20 imo.
Vis hele sitatet...
Angel var jo faktisk en god del bedre enn buffy da.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Angel var jo faktisk en god del bedre enn buffy da.
Vis hele sitatet...

Det er for en hver person til å avgjøre, selv følte jeg Buffy var bedre enn Angel. Men dette har med å gjøre at jeg rett og slett aldri likte hele crewet i Angel.
Men jeg har ikke sagt at det var negativt, kan være en positiv endring dette.
Sitat av hedningen Vis innlegg
Vel, det er på tide at det er slutt. Gikk fra å være en morsom serie, til en langdratt kjedelig sippehistorie.
For ikke å nevne hvor jævlig kjedelig det er å se på det dårlige skuespillet til Elliot!
Har dere sett henne i "How I met your mother"? Ikke samme rolle, men AKKURAT samme skuespill. Mannskit.
Vis hele sitatet...
E9.

Ble forøvrig lei av "monologene" til Dr.Cox etter 1 sesong.
Likte heller ikke skuespillerene som spilte J.D, Turk og Elliot.
Jeg er en person som bestemmer meg relativt kjapt (1-5) episoder om jeg liker en serie. "Trynefaktoren" har derfor mye å si for meg.
Sitat av Zepplin Vis innlegg
Rellativ: Du merker også at de samler en de løse tråder. Forholdet hans til både Dr.Cox og Janitor strekkes begge mot slutten, ville virkelig forundret meg om de lagde fler sesonger etter dette.
Vis hele sitatet...
Jepp... og når de i tillegg ser frem i tid hvordan det kanskje kunne blitt, er det for meg nok bevis på at serien er over!
er sesong 8 siste sensong ute?
Sitat av raxor Vis innlegg
er sesong 8 siste sensong ute?
Vis hele sitatet...
Siste sesong, ja.