Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 645
Hallo, folkens! Tipper det er en del her som spiller Counter-Strike 1.6. Bare ville spørre noen om noe. Radioen i gissel-huset ved terrorspawn. Noen som har noen meninger om denne? Bare skriv i vei! Selv så mener jeg at det er noe av det teiteste som har blitt lagt inn i et map man skal spille i harmoni! Pleier ofte og høre på musikk, men denne radioen ødelegger gleden. Og bruke 1-2 skudd på å skyte den i stykker er helt feil. Men vi skal jo også tenke på de som faktisk liker den slags musikk=)
/over and out, Jurgen
Ja, det er vel en del her som spiller CS 1.6. Det er så mange at de har fått egen tittel, mener det var 'utestengt' eller noe i den gaten.

(Vi liker ikke CS)
Interesant tema, likestilt med kreftgåten og hungersnøden.

Det er et hus. I mange hus er det radioer. Den spiller musikk som radioer flest. Generelt helt utrolig!
jøss. radio? i spill? hvordan?
enda ett av livets store mysterier!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg satt forleden dag å tenkte over hva som manglet på dette forumet for å øke kvaliteten. Tenkte og tenkte men kom ikke på det.
Men nå tror jeg pokker meg du har funnet formelen. Godt jobbet trådstarter, godt jobbet.
NEI GÅ VEKK VÆR SÅ SNILL nå