Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 773
Bildet er ikke tatt av meg, men min søster på 12 år (tror jeg). Jeg hadde litt lite å gjøre en dag, så jeg pløyde igjennom bildene søstra mi hadde tatt på leirskolen. Der fant jeg et bilde som ikke var helt på tryne. Dette styrte jeg litt med i photoshop og syntes det ble litt småpent.
Det er stort sett fargene jeg vil ha tilbakemelding på

Beklager at bildet ikke ligger på en link av noe slag, som sagt er jeg übern00b innen bilder.
Ser ut som ett postkortbilde Eg syns fargene var veldig fine og skarpe.
hih, Runde leirskole ;D Jeg har vært der. Har langt over 100bilder derifra, der mange er jo fra turer rundt omkring. har tatt noen bilder som er prikk like som det ;D Kunne jo prøvd å legge dem ut for vurdering?

Men bildet var bra! Ikke noen forstyrrende greier som en dum fugl eller en stygg fiskebåt

oupsda, L0rd retta meg på msn.. Det er noen dumme fugler der.. men det er jo over 1000 fugler på den bittelille øya...
Sist endret av S.S.L.; 16. desember 2006 kl. 21:19.
Det er noe som forstyrrer litt i forgrunnen, helt nede til venstre. Men ellers helt knall til å være tolv hvert fall.
Dumme steinen.
Men jeg er overrasket over hvor godt en 12åring kunne ta et bilde ;D
Kunne kanskje holdt kameraet stødig, ellers synes jeg det er et godt og fargeklart bilde Litt rart at du ikke vet alderen til søsteren din, kunne kanskje vært et annet vekstpunkt.