Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1344
Var så uheldig at jeg mistet en tung gjenstand på min Samsung galaxy s2 for et par dager siden. Konsekvensen av dette ble en noe bøyd telefon, med en helt svart skjerm. Har kjøpt med ny telefon, men jeg skulle gjerne ha hentet ut bilder som ligger lagret på telefonminnet.

Telefonen starter helt fint, og blir med en usb-kabel mountet i Windows som en "bærbar mediespiller.." Får dog ikke hentet noe derfra.. Har prøvd å bruke kies for å synkronisere, men får da beskjed om at "den tilkoblede enheten er låst. Skriv inn passordet på den tilkoblede enheten."

Såe.. er det noe håp for å få hentet ut bilder og diverse? Er en fattig student, så har dessverre ikke god nok økonomi for å få den reparert, og har heller ikke forsikring.

Setter stor pris på all hjelp
Du kan mønsteret for å låse opp? Eventuelt koden? Kjenner du noen med en lik telefon, eventuelt en hvilken som helst android. Sett samme mønsteret på den du låner, legg de ved siden av hverandre, og gjør akkuratt det samme på s2´en som du gjør på den med fungerende skjerm. Håp at du treffer riktig og får låst den opp og hentet ut bildene.

Tanken med dette er at det er lettere å treffe riktig og visualisere seg det som er på skjermen, når man har en telefon som man kan gjøre nøyaktig det samme på samtidig
Sist endret av trauMa; 14. desember 2012 kl. 20:40.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Du kan mønsteret for å låse opp? Eventuelt koden? Kjenner du noen med en lik telefon, eventuelt en hvilken som helst android. Sett samme mønsteret på den du låner, legg de ved siden av hverandre, og gjør akkuratt det samme på s2´en som du gjør på den med fungerende skjerm. Håp at du treffer riktig og får låst den opp og hentet ut bildene.

Tanken med dette er at det er lettere å treffe riktig og visualisere seg det som er på skjermen, når man har en telefon som man kan gjøre nøyaktig det samme på samtidig
Vis hele sitatet...
Madammen har en tilsvarende telefon, so I'll give it a try når hun er tilbake fra jobb