Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4837
Jeg misstenker at dama mi er utro. Iom vi begge jobber skift ser vi i perioder lite til hverandre. Misstanken om at hun er utro har lenge gnaget meg, så i pausene på enkelte nattskift har jeg sneket meg ut og kjørt innom leiligheten der hun bor for å sjekke ut situasjonen. De siste gangene har jeg sett en bil parkert utenfor leiligheten hennes og jeg misstenker at det er hennes X sin. Jeg har nå notert bilnummeret og vil gjerne finne ut hvem som eier bilen.

Så...finnes det en mulighet til å finne ut hvem som er eier av registreringsnummeret på en bil?

NB: Jeg vil ikke lage skandale i vårt forhold uten at jeg vet først. Jeg er jo tross alt glad i dama.
Send feks: Regnr Dt12345 til 2282 så får du opp det du trenger. Koster 3 kroner tror jeg

Legger ved at du da fjerner "Dt12345" og legger til ønsket regnr, bare så det ikke skulle bli noen missforståelser..
Sist endret av Odd; 11. august 2011 kl. 00:55.
Send Reg-nr til 2282 (SMS), koster 3kr elns.
http://lmgtfy.com/?q=finne+eier+av+bil lykke til

Edit: litt for sein gitt.. :P
Sist endret av _Robban_; 11. august 2011 kl. 00:56.
Oppdater oss på resultatet!
hvorfor være sammen med henne i første omgang? om du ikke klarer stole på henne??? finn heller noen andre å konsentrere deg om enn å spionere på dama...
catch21's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
hvorfor være sammen med henne i første omgang? om du ikke klarer stole på henne??? finn heller noen andre å konsentrere deg om enn å spionere på dama...
Vis hele sitatet...
Har ordet kjerlighet falt deg inn? Vi har vært sammen lenge men damer(som menn) har ofte en trang til sexuell spenning.

Sitat av Mokko Vis innlegg
Oppdater oss på resultatet!
Vis hele sitatet...
Oppdatering: Det var hennes X hu var med.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Oi, faen. Leit å høre mann! Du fortjener bedre.
Den var lei. Lykke til med det som kommer.
catch21's Avatar
Trådstarter
Tanken har streifet meg Gaffa. Men den gleden ved å se oss sloss over henne nekter jeg å gi hu. Han er jo tross alt bare en mann med sine lyster.

Ellers takker jeg for omtanke
Kjærlighet er når man kan stole på hverandre! Om hun har besøk av eksen så behøver ikke det å bety noe. Jeg er venn med alle mine ekser og kan mere ennn gjerne reise til de om jeg trenger noen å snakke med. Men da bør hun uansett kunne si at eksen har vert på besøk. Men tror du har missforstått kjærlighet. For når man har behovet for å være utro og spionere på hverandre.... Da er det ikke lengere det. Kjerlighet gjør en kanskje blind men om man ikke klarer innse sannheten er man ute å kjøre.
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
Kjærlighet er når man kan stole på hverandre! Om hun har besøk av eksen så behøver ikke det å bety noe. Jeg er venn med alle mine ekser og kan mere ennn gjerne reise til de om jeg trenger noen å snakke med. Men da bør hun uansett kunne si at eksen har vert på besøk. Men tror du har missforstått kjærlighet. For når man har behovet for å være utro og spionere på hverandre.... Da er det ikke lengere det. Kjerlighet gjør en kanskje blind men om man ikke klarer innse sannheten er man ute å kjøre.
Vis hele sitatet...
Antaglig ikke "skravetrangen" som melder seg midt på natta
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Antaglig ikke "skravetrangen" som melder seg midt på natta
Vis hele sitatet...
Jobber hun skift så kan man ha dårlig døgn rytme. Jeg kan pluttselig campe på hos en venn en natt fordi jeg ikke gidder å kjøre hjem. Ellers så har jeg og er jeg en venn som er mye oppe om nettene. Hvorfor sitte å kjede seg alene. Men har man misstanke om utroskap så er det gjerne ting man har merket hos partneren... Og tilliten er jo borte. Og da er det ikke snakk om kjærlighet mere. Har selv avsluttet et nesten tiår langt samboerskap. Siste årene trodde vi kanskje det var kjærlighet, men det var noe som manglet. Jeg sluttet bry meg da samboer alldrig ble med på noen ting mere og jeg fløy ute med venner på turer og byen. Sånn holdt det på i flere år. Jeg er ikke stolt av alt jeg har gjort. Men traff en annen fyr og skjønte at forholdet jeg hadde var ingen ting å satse på. Samboer ble helt ifra seg når jeg sa vi burde skille lag å gå våre egene veier.... Men etter 14 dager så oppdaget jeg nye sider ved han. Og nå mange mnd etterpå så har vi begge forandret oss fullstendig og det er det lureste jeg har gjort noen gang. Vi har begge fåtr et nytt liv og er gode venner. Men begge ser nå at når man slutter å snakke om ting, når den ene ikke sitter hjemme å koper med den andre eller flyr rundt med andre folk uten å fortelle hvem man er med så er man sammen bare av gammel vane.. IKKE av kjerlighet. Når man kommer dit hvor man spionerer på den andre parten burde man se det selv at tillit er brutt og man kanskje vil se noe man nesten ønsker å se. Hadde jeg funnet ut at typen min hadde spionert på meg da hadde jeg alldrig tilgitt personen. Da kan det virkelig være det samme. For du viser at du ikke stoler på personen.

Jeg ville satt meg ned og snakket med henne. Ikke sagt nie om spionasjen eller at du vet x-en var på besøk, men heller gitt henne sjansen til å fortelle det selv ved å si at du kanskje shnes forholdet deres har forandret seg siste tiden, og om hun føler det samme? Enten sier hun sanheten eller så juger hun. Tar hun lett på samtalen får du antagelig bekreftet misstankene dine og blir hun oppriktig lei seg så er det antagelig ingen grunn til å bekymre seg. Men jeg sier det igjen.... En eks sin bil utenfor leiligheten hennes trenger ikke bety noe. Men viser du at du har spionert på henne vil jeg tro hun reagerer slik de fleste jenter ville gjort med -hva!! Spionerer du på meg!!!!! Og det er nesten værre enn utroskap for du viser at du ikke stoler på partneren din. Og tillit er det viktigste i et forhold, det tror jeg de fleste er enige i.