Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2069
Kjøpte litt kokain i kveld. Har drukket noen øl og har tenkt til å ta noen linjer når jeg gamer

Men er så mange år siden jeg har brukt dette nå og da var det bare pulver… dette er små steiner som glinser. Lukter nesten litt diesel eller noe lignende

https://ibb.co/hWjJ8VX
Sist endret av konstagne; 1 uke siden kl. 22:17.
Ser ut som det skal det der, ut i fra beskrivelsen din angående lukt er dette også en god indikasjon. Kos deg i kveld (Y)
Trådstarter
3 1
Sitat av SnillDrue Vis innlegg
Ser ut som det skal det der, ut i fra beskrivelsen din angående lukt er dette også en god indikasjon. Kos deg i kveld (Y)
Vis hele sitatet...
Nice! Da prøver jeg å knuse opp litt og teste. Takk for så raskt svar
Jeg hadde ikke klaget til dealeren om jeg fikk det hvertfall
Trådstarter
3 1
Denne funka ja!xD

Noe helt annet enn det greiene jeg kjøpte for 7-8 år sia
Sitat av konstagne Vis innlegg
Denne funka ja!xD

Noe helt annet enn det greiene jeg kjøpte for 7-8 år sia
Vis hele sitatet...
Kvaliteten på kokain har økt ekstremt siste 5-6 årene i europa.
Kjenner jeg bli særdeles misunnelig nå! Dette vil du kunne ha lenge om du har evne til å kun ta det hvis du er på fest eller lignende
Ser ut som vanlig kokain så du har fått det du har betalt for men prosenten kan vi ikke gjette
Altså.

"Dette ser ut som bra greier" - Har dere hørt om hårspray og knust paracet?
Sitat av Redhot Vis innlegg
Altså.

"Dette ser ut som bra greier" - Har dere hørt om hårspray og knust paracet?
Vis hele sitatet...
Det betyr en antakelse, det står ikke «dette er bra saker»

Men joa, folk er flinke til å scamme men av erfaring så er dette utseendet i dag ganske entydig med bra varer
Sitat av Redhot Vis innlegg
Altså.

"Dette ser ut som bra greier" - Har dere hørt om hårspray og knust paracet?
Vis hele sitatet...
Markedet regulerer seg selv. Åpenbart vil de som kutter colaen sin miste kundene til de som selger bedre varer.

Fikk selv tak i noe snacks forrige torsdag. Tok et par linjer den kvelden + i helgen.

Gud så vanskelig det er å la det ligge.