Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3860
No har jeg speedet en stund for lenge kan man si og jeg trenger og få meg noe søvn, Jeg tok 3 Valium (10mg diazepam) for et par timer siden. Men jeg har en morfin tablett liggende, den hadde jo virkelig gjort susen.... Men jeg har vert på nettet og leitet etter informasjon om å blande disse tingene, men fant ingenting konkret. Jeg drakk alkohol på nyttårsaften og.

Noen som vet hvordan det går og blande dette her? er jo en stund siden jeg puttet i meg det andre.... Takker for all hjelp

No var jo det jeg som rotet her da, beklager, det er jo det med speeden, går den an å kombinere med morfin?
Sist endret av zardoz; 1. januar 2008 kl. 18:55.
Det går an å blande, men du må huske at du nå sender ganske mange motstridende signaler til kroppen din. Særlig sunt er det ikke.
Trådstarter
6 0
Ja, det er nettop det, vet da fan ka e ska gjør, må få slappa av, begynne å få hallisa og smånoia, ekke så kult:P
Du overlever uansett om du tar den eller ikke.
Ja, gjør vi ikke alle det? Hehe, å blande opiater og sentralstimulanter er veldig vanlig. Såkalte *hekseskudd* er veldig vanlig blant oss søplajønkiser og det samme er det å ta opiater for å "lande" etter et speedkjør. En tablett er ikke noe problem, men noen ganger overjusterer jeg med f eks heroin fordi speeden har gjort meg litt mer sliten enn jeg trodde og sånn.. Men som sagt, en morfintablett er ganske trygt uansett hvilken variant det er snakk om. (Bare for å være helt korrekt her; de fleste advarer mot å blande diazepam/benzo og opiater, men hvis det bare er snakk om tre blå-valium for noen timer siden og en 100mg dolcontin nå går det bra. Blandingene som er farlige, er som regel heroin og rohypnol intravenøst sammen. Ganske mye mer potent, altså)
Sist endret av Drøggs; 1. januar 2008 kl. 20:19.
Det fins andre morfin-preperater enn dolcontin da som godt kunne vært adda som farlig. Oxycontin intravenøst anbefales ikke for noen, med mindre du har høy toleranse for opiater eller si heroin da. Oxycontin blandet med valium og sentralstimulerende anbefales ikke, men jeg vet ikke akkurat om du dør på en oxycontin (spørs mg kanskje?), 3 valium og et døgn på speed.

Har gjort betydelig større mengder enn det selv, og forsøkt injisert oxycontin også - så jeg kjenner til faren, men svarte hvor vanskelig det er å si nei. Allikevel er jeg ikke søple-junkie helt ennå ifølge meg (og det går bedre for hver dag, nå er det lenge siden jeg har brukt noe ifølge meg =))

Alt er selvsagt relativt, men jeg syns det er lenge siden - og merker merkelig nok ikke abstinenser. Svarte, kommer dette av da?
Sist endret av paranoy; 1. januar 2008 kl. 22:49.
Trådstarter
6 0
Funkake morfinen eller valiumen, er på 2 natta uten søvn no, begynner å se sånne skygger liksom:P Nei jeg er ikke noe vanli bruker jeg heller, så vi får vel håpe jeg lærer denne gangen, men har d ikke t vane da:P
Husk til neste gang: Når du har amfetamin i blodet trenger du mer for å bli stein/slappe av enn når du ikke har amfetamin i blodet. Men det er et litt farlig tips å gi andre, siden alle jo har forskjellige toleransegrenser for stoffer. Neste gang får du prøve deg frem, forsiktig finne ut hvor mye du må ha for å lande og sånn.
Trådstarter
6 0
Va me legevakta å fikk me nokke pilla til å roe me ne da.... Alopam... gjor jo alt bare verre, for nokken naut
Skriv ordentlig norsk og lær deg måtehold.