Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2141
Hei. Jeg har et spørsmål; Hvordan får jeg Google til å finne hjemmesiden meg og en kompis har laget? Jeg har prøvd å legge den til i Google men den kommer ikke frem når jeg søker etter den. Jeg har også prøvd andre sider som sier de skal ta opp siden i sitt søkeregister, men det kommer ikke noe opp når jeg søker på siden min. Hva kan jeg gjøre for at Google skal finne siden min?

På forhånd, takk.

Edit: Bruke blant annet denne siden Google-AddUrl
Sist endret av junkpal; 14. februar 2008 kl. 18:02.
Vent ei ukes tid, til Google har indeksert innholdet.
Jeg har ventet ca. 1 ukes tid... Jeg gjorde det for mellom 1-2 uker siden, hvis ikke lenger.
Jeg har samme problemet. Har prøvd meta-tag og det andre som finnes men det går ikke.
Det varierer en del hvor lang tid det tar, bare vær tålmodig
rette metatags kan hjelpe.

http://www.w3.org/TR/WD-htmllink-970328#meta


url til nettside?
Sist endret av catolh; 14. februar 2008 kl. 18:19.
Sitat av sFilez
Det varierer en del hvor lang tid det tar, bare vær tålmodig
Vis hele sitatet...
Det har nå gått 4-5 uker da
Med one.com blir sida de automatisk lagt til
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av stick dude
Med one.com blir sida de automatisk lagt til
Vis hele sitatet...
Rart one.com kan garantere det, ettersom google aldri gir denslags info.

Stortsett er mantraet: skaff innlenker, submit sida slik du har gjort, skaff innlenker, skaff innlenker, vent. Tar ofte en måned eller to før den kommer med. Den kommer kjappere med om den har mykje god info og mange innlenker.
Hvis du submitter siden din til Google så tar det opp mot tre månder før den kommer i indeksen. Hvis du skal skape masse billig trafikk så skriver du artikler og legger dem ut på kudos.no, jeg fikk gjevnt over 200 besøk om dagen på en enkelt trafikk i en to-ukers tid.
Begynner bli gammel og sikkert ikke så effektiv som før, men prøv denne: http://www.bluehatseo.com/quit-quick-indexing-tool/
Legg spesielt merke til de fire punktene under "How does it work". Vektingen er nok sikkert mye forandret siden 2006, men det gir en kjapp innsikt i hvordan Pagerank funker.
Vi bruker bare et gratis webdomene. DotTK har vi valgt å bruke.
Catolh: Siden står i signaturen min.
Deezire: Mener du at jeg skal bli medlem på feks: kudos.no for så å skrive artikler og linke til siden min der? eller?

Takk for svar til alle.
70% av all min trafikk er hvertfall fra kudos.no og et par andre sider som har linket til mine sider, så referring trafikk står for store deler av trafikken. Søkemotorer gir kun 10% av den totale trafikkmengden.

Skriv artikler om ting folk vil lese, så kommer stort sett trafikken av seg selv, men hvis du skriver gode artikler og annonserer deg bra så strømmer trafikken inn.

Du burde skaffe deg Google Analytics så kan du se besøk, hva de gjør på siden og ikke minst hvordan de nådde siden. Alltid intressant!
Sist endret av Deezire; 14. februar 2008 kl. 21:56.
Når jeg skal ha en ny side indexed bruker jeg Diroot. Gå til 'submit site' og følg instruksjonene. Pleier å ta et par dager maks da, for meg i alle fall.

Nå vet jeg ikke helt hvordan google liker .tk sider, da. Jeg har alltid brukt .com, .net, .org og i enkelte tilfeller .info og det går i alle fal som en drøm å bli indexed.