Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 950
Hei!

For de som bor i trondheim å var ute så fikk dere kanskje med dere et gigantisk fyrverkeri, var vel rundt gløshaugen det skjedde. Var på str med det komunale på nyttårsaften

Noen som vet hva dette var? Lukter litt ulovligheter her
Sist endret av Volch0k; 17. januar 2008 kl. 23:06.
Så det også, men har mine tvil om at noe så storslått var ulovlig.. Det så veldig profesjonelt ut, regner med en eller annen bedrift feirer et eller annet og søkte om å få sende opp.
Men for all del, skal ikke utelukke noe, vakkert var det i allefall!
Så det var det de smellene var. Lurte selv på hva det var, synd jeg ikke fikk det med meg hvis det var veldig spektakulært
hmm.. Jeg lurer på hva dette var også
10 kroner på at det har noe med håndball-EM å gjøre
Ja tror det var noe med håndball-EM :P
Begynte virkelig å lure jeg også, men som sagt så det såpass proft ut at det nesten må ha vært lovlig
Tror ikke det var pga håndball-EM akkurat, hadde skjønt det hadde det vært finale.. Og så var det jo halv 11-11tida dette skjedde, en god stund etter kampen.
Sist endret av STOREida; 18. januar 2008 kl. 00:44.
Haha, jeg lurte veldig på det også. Jeg var på Festningen nyttårsaften, men det bleknet totalt i forhold til fyrverkeriet i går. Veldig imponerende.

Det kom fra Marinen, forresten. Tre steder med 20-30 meters mellomrom som sendte opp i ganske nøyaktig sync. Adressa.no hadde ingen info
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Faen, dette fikk ikke jeg med meg. Sånn går det når jeg bor langt oppi åsen.
Limited edition
Moff's Avatar
Jeg hørte smell, men naboen har for vane å skyte opp raketter året rundt, så jeg tok liten notis av det...
(Batterier, altså)
Awesome
Trådstarter
Har prøvd å google selv men finner ikke NOE om det :/
hørte på radio i dag at det var noen som markerte nå 100års greier, fikk ikke helt med meg hvem det var. Lurer på om det var siemens?