Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 691
Jeg hadde tenkt å kjøpe en Creative Zen Vision:M til kjæresten til jul, men denne ser ut til å ha blitt borte fra alle norske nettbutikker.

Det Store Kriteriet er xvid-avspilling og mulighet for tv out.

IPod touch har visst mulighet for tv-utgang, men er overpriset, har liten lagringsplass og krever transcoding av xvid-filmer. Vision:M hadde så vidt jeg husker 30 GB disk og kostet i underkant av 2000 kr. Har noen hørt om noen spillere som har lignende egenskaper til lignende pris?

Alle tips mottas med takk.
Trådstarter
OK, Creative Zen Vision:W ser ut som et alternativ :] En tusenlapp dyrere, da.
Archos har mange gode avspillere, flere med støtte for DivX og tv-tilkobling...

Eksempel på YouTube
Sist endret av Turbolego; 19. november 2007 kl. 15:37.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
iPod touch er ikke overpriset, den har bare veldig mange funksjoner.
Har du sett på iPod Classic? Den er harddiskbasert og har derfor bedre plass. Den har også tv utgang.
Sist endret av datagutten; 19. november 2007 kl. 17:33.
hvis du leiter etter rå bra mp3 spiller med vanvittig god lyd å bilde kvalitet så kjøper du en cowo D2
den finner du på komplett.no i 2 varianter som begge støtter SD-minne kort en på 8 gig og en på 4. de ligger rundt 3k kroner
http://www.cowonglobal.com/

er super fornøyd med min, bare å plinge hvis du trenge mer info.
<3
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Oups, jeg svarte visst aldri på denne.

Tusen takk for tips, Archos er en favoritt, men litt dyre, pluss at jeg ikke liker det nye systemet med å betale for plugins.

Jeg FANT en Creative Zen Vision:M ved en tilfeldighet hos Telebutikken, A/V-kabel og all ting. Jenta ble fornøyd, yay