Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 563
Hei hei! Håper noen kanskje kan hjelpe meg med problemet mitt.

Jeg får ikke åpnet "Innstillinger"! Altså da; Meny->Verktøy->Innstillinger.

Funker verken å trykke på joysticken, eller "åpne" the hard way.

Noen som vet sånn cirkus hva dette kan komme av?

På forhånd takk for svar =)
<3
Har nokia n80 selv, har du prøvd å slå den av og på?

Om du ikke får til på noen annen måte kan du innstallere ny software på den selv, med datakabelen som fulgte med og hente programmet + software for telefonen fra nokia sine sider.

jeg får iblant opp på min at minnet er fult, og etter at jeg har slått den av og på virker det igjen.
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
hmm.. Har prøvd å skru den av og på opptil flere ganger. Men kunne kanskje hjulpet å rasket litt opp i minnebrikken =P Begynner å bli temmelig full.. hehe..

Ja, kunne oppgradert programvaren, men det er fryktlig dårlig forbindelse når jeg kobler til kabelen til PCen. (Noe begynner å bli slitent der jeg skal koble til kabelen i mobilen. Så må sitte å presse kabelen oppover på en spesiell måte for at det skal være no kontakt i det hele tatt). Vet ikke om jeg orker alt dette =P hehe. Men a man's got to do what a man's got to do.. Så jeg får se hva som skjer.
Eller bare dra ut minnebrikken, så ser du om den funker uten

hehe, samme med min.. la den akkurat så det ble kontakt, og lot den ligge _helt_ i ro, så gikk det:P
Har du nylig flyttet "instillinger" til ei ny mappe?
Prøv å flytt "innstillinger" til hovedmenyen/ eventuelt til den gamle mappa du hadde den i.

Har hatt lignende problem selv. Da funket det å flytte den ut til hovedmenyen.
- Vært et forsøk, hehe


mvh. Robert
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har en N80 jeg også, er dårlig USB kontakt på den. Var GLAD når jeg oppdateringen til nyeste software var ferdig og mobilen kom igjen etterpå... Når min krasjer totalt, starter jeg den på nytt uten minnekort. Har sørget for at alt av tilleggsprogrammer er innstallert på det. Noen av dere som får opp: Vennligst sett inn simkort" fra tid til annen, og jeg tar ut og inn simkortet 3 4 ganger før jeg klarer å komme inn og ha tilgang til nettverk igjen? Jeg endte til slutt opp med å legge en liten teipbit mellom simkortet og battariet for at sim kortet skulle presses litt lenger ned og sitte litt bedre. Det gjorde susen. Noen som har samme problem?