Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3281
Noen som vet når billettene blir lagt ut for salg? Står forskjellig på hver eneste side jeg går på :S
Bilettene var på salg igår... www.ticketonline.nl
Tror det er fler igjen.
De blir nok ikke solgt ut med de første de, nei.
Dem pleier å vær utsolgt etter et par dager, så du bør nok ta turen innom nå når det fortsatt er noen der
Har 3 "extra black" billetter i min retning
Sensation white billetene ble solgt ut på noen timer.. Men dra heller på unighted i paris, samme dag som white. Der skal tiesto, guetta, cox, garraud osv spille. Blir sikkert helt vilt:P
Nå var det vell snakk om Sensation Black?
Men amsterdam er nok en bedre by i seg selv om du er den som virkelig vil "feste", tenker da med tilgang og liberal holdning til stoff
40kr for en knips som banker ræva av den meste knipsen her til lands.
hva er forskjellen på vanlige tickets og Extra tickets a?
Extra tickets = "vip" biletter, en slipper å stå i en ufattelig lang kø for å komme inn i selve arenaen, som gjerne kan ta 1-3 timer, alt etter når du møter opp, du slipper å stå 45min i kø for å pisse, for så å finne 60liter piss på gulvet rundt deg, og folk pisser på veggen bak deg i køen da de ikke gidder å vente lengre.
Du har også adgang til "vip" området, som er et eget lokale inni arenaen, hvorpå de har en egen bar, eget dansegulv, egen dj, sofaer, egen dass og gjerne damer som kommer rundt med en liten matbit du kan tygge på.

Jeg vil si at "extra black" biletter er verdt prisen, men så er jeg ikke av den "gjerrige" typen, så om jeg kan korte ned køen fra 1-3 timer, til 5min samt korte ned do køen å alt annet nevnt i listen så gjør jeg gledelig for det for den prisen.
Mvh
Sist endret av møkk; 8. april 2008 kl. 22:39.
hvordan er det med rusmidler under black a? er det bare akseptert med alkohol under festen eller går det greit med andre stoffer og?
Sitat av flipsyde
hvordan er det med rusmidler under black a? er det bare akseptert med alkohol under festen eller går det greit med andre stoffer og?
Vis hele sitatet...
Soft-Drugs (Shrooms og Weed) samt alkohol og sigg er lov.
De slår hardt ned på hardere ting enn det.

Står i FAQ/Infoen dems
Sitat av møkk
Extra tickets = "vip" biletter, en slipper å stå i en ufattelig lang kø for å komme inn i selve arenaen, som gjerne kan ta 1-3 timer, alt etter når du møter opp, du slipper å stå 45min i kø for å pisse, for så å finne 60liter piss på gulvet rundt deg, og folk pisser på veggen bak deg i køen da de ikke gidder å vente lengre.
Du har også adgang til "vip" området, som er et eget lokale inni arenaen, hvorpå de har en egen bar, eget dansegulv, egen dj, sofaer, egen dass og gjerne damer som kommer rundt med en liten matbit du kan tygge på.
Vis hele sitatet...
Må virkelig si du overdriver noe jævlig, jeg har vært på Sensation 2 år på rad nå og har MAKS stått i kø en time, siden de har så mange innganger går det jo kjempe fort. Jeg er heller ikke så prippen på hvor jeg pisser og må si du overdriver når du nesten sier at man må vasse i piss. Kjøp heller vanlig ticket og bruk resten av pengene på redbull+vodka eller pils
Sitat av t0g
Soft-Drugs (Shrooms og Weed) samt alkohol og sigg er lov.
De slår hardt ned på hardere ting enn det.

Står i FAQ/Infoen dems
Vis hele sitatet...


shrooms på sensation blir vel litt for heftig for de fleste tror jeg
hva skjer hvis man blir tatt/merka med ecstasy?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg skal til Sensation Black i år å jeg gleder meg noe jævlig
Jeg har jævlig lyst jeg og. Men har allerede bestillt flybiletter til USA.. xD
Men har store planer til neste sommer.

Men jeg lurte på en ting. Er det lov å ta med seg drikke inn i arena? Eller må man kjøpe det der inne?
Sitat av Lebowski
Må virkelig si du overdriver noe jævlig, jeg har vært på Sensation 2 år på rad nå og har MAKS stått i kø en time, siden de har så mange innganger går det jo kjempe fort. Jeg er heller ikke så prippen på hvor jeg pisser og må si du overdriver når du nesten sier at man må vasse i piss. Kjøp heller vanlig ticket og bruk resten av pengene på redbull+vodka eller pils
Vis hele sitatet...
Mulig ting er annerledes fra Sensation i Dusseldorf til Sensation i Amsterdam. Dog tror jeg kun det var en inngang på LTU Arena i Dusseldorf.
Beklager da dette


Angående drugs, så er det som sagt "soft-drugs" som er lov. Hva som klassifiseres som soft drug, vet jeg ikke. Weed er garantert, men om shrooms også går som soft drugs vet jeg ikke.
Men "alle" spiser jo knips på sensation, så du er nok uheldig om du blir ferska med noe. Prater med ei jente som bor der nede, å hun sier at den eneste plassen du egentlig har mulighet til å bli ferska er ved døra når du skal inn.
Så om du gjemmer dem en smart plass, går det nok som smurt. Forøvrig tror jeg nok at "sjekken" de har ved døra hovedsaklig er for våpen og medbrakte flasker etc.
I Dusseldorf (Tyskland) klappet de rundt på kroppen min, måtte vise hva jeg hadde i lommene. Dro frem 20pk røyk, petterøes badle, lighter, fyrstikkeske og mobil. Han tittet oppi 20pk, klemte på badla, ristet på fyrstikkesken å såg spørrende på meg, jeg sa "matches" å imiterte en fyrstikkbevegelse, så sa han ok. Tittet ikke oppi den engang, så der kunne jeg forsåvidt hatt piller, så han var nok ikke alt hypp på å finne knips.
Forøvrig kunne en klipspose med knips fint bli gjemt f.eks nedi sokken i skoen, nedi bokseren etc. Da knips ikke er så enormt store at de vil merke dem når de "klapper deg ned".

Og det er ingen som kommer bort å prikker deg på ryggen når du står på dansegolvet å tar av, for å se om du har tatt E.

Edit:
Boo-Boo: Du må "selvfølgelig" kjøpe alkoholen inne på arrangementet, da dette en av inntektskildene deres.
Sist endret av møkk; 7. juni 2008 kl. 12:52.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan er det med alkohol priser inne på sensation black ? f.eks en hall liter med pils ?
Du betaler ikke for øla der inne med penger. Du kjøper enten "chips" eller en form for "kort" du bruker inne på arenaen. Prisene på disse vet jeg ikke.
Ti euro for fem chips. (Tror jeg.) En øl koster to chips.
Hvor mange chips kan man kjøpe på en gang da?
Sitat av golfpack
Hvor mange chips kan man kjøpe på en gang da?
Vis hele sitatet...
var der i fjor, da var det ikke chips, men du betalte en sum euro så fikk du et kort med beløpet du hadde betalt.....
Hvordan er det med hvis du ikke har bestilt billett fra ticketonline kan du da kjøpe billetten ned i amsterdam da? Jeg spørr fordi jeg og 2 kompiser skal ned dit den 11 juli å han ene kompisen min har ikke bestilt enda, å når vi prøver å kjøpe ifra ticketonline så er det en valg mulighet som er forsvunnet siden sist jeg var der, de leverer kun til folk som har en nederlands adresse, før kunne du sende til adresser utenfor nederland, men den er nå fjernet. Så jeg lurer på om du kan kjøpe billetter ned i sentrum i amsterdam ?
Sist endret av psilocybeace; 23. juni 2008 kl. 16:21.
Sitat av flipsyde
shrooms på sensation blir vel litt for heftig for de fleste tror jeg
hva skjer hvis man blir tatt/merka med ecstasy?
Vis hele sitatet...
Ville ikke spist ecstasy på sensation hvis jeg var deg, da har du flippa helt ut.
Sitat av golfpack
Hvor mange chips kan man kjøpe på en gang da?
Vis hele sitatet...
Så mange du vil.