Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 744
Hei!

Uhm. Tror jeg har klart å ødelegge det trådløse nettverkskortet mitt som er innebygd i min HP Pavilion DV9312.

Sovna med pcen i senga, den datt selvfølgelig ut, og den fikk et ganske hardt slag på venstrekant(hvor nettverkskortet er plassert tydeligvis). Dette er en god stund siden(4mnder om ikke mer), og nettverket har fungert ypperlig frem til forrige uke.

Jeg har en bryter til det trådløse nettverket. Men den fungerer ikke lenger, så regner med at det har skjedd et eller annet under sammenstøtet.

Så til spørsmålene;

1. Har nettverkskortet mitt kveila om? Eller er det brytern som er fukjørt?

2. Hvor mye vil det cirkus koste meg å reparer dette. Evt kjøpe et nytt?(Om det i det hele tatt går å putte et nytt i maskinen min): Det er en slot til fjernkontrollen som fulgte med, men er liksom litt usikker på om et nettverkskort passer..


Beklager eventuelle skrivefeil.

På forhånd tusen takk for svar<3
jeg ville forst trodd det var bryteren.

Og hvis det var nettverkskortet er det mest sannsynlig mulig a fa tak i ett nytt. Men jeg tror et USB/PCMCIA/Express Card hadde vaert billigere/lettere.

Regner med det er PCMCIA eller Expresscard ding du kan putte inn istedenfor fjernkontrollen.