Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 5248
I dag ble vi så og si ferdig med en ganske stor male(graffiti)jobb på en ungdomskole i nærmiljøet mitt! Mangler litt bakgrunnsfarge her og der. Uansett, knipsa bilder av det jeg gjorde og vil gjerne høre deres mening =) Kritikk? - ja takk!


Dr.Xtc
http://img423.imageshack.us/my.php?image=drxtc2xd8.jpg

SyreRøykDetaljer
http://img511.imageshack.us/my.php?image=gugge2wz0.jpg

Skeptiskebarn
http://img433.imageshack.us/my.php?i...eptisk2vc9.jpg

SkeptiskJenteDetaljer
http://img501.imageshack.us/my.php?i...etaljerrs3.jpg

Kan legge til bilder av hele veggen så fort den er ferdig. Ser ganske friskt ut ;D hehe!
Hah, stilig. Jeg liker stilen dere har valgt på figurene.
enormt bra! du/dere har skills fyr opp ett bilde av hele veggen og, så vi får se helheten
Pent, når jeg først leste det så jeg for meg kidz som hadde fått lov til å grise til en vegg. Men dette var bare pent to tommler opp.
Serr, visste ikke at du kunne den slags?
Som sagt var dette dritbra
Vil gjerne se et bilde av hele veggen, gjerne etter alt er ferdig.

Hva får dere for denne jobben?
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Sitat av arcy
Serr, visste ikke at du kunne den slags?
Vis hele sitatet...
Kan da litt mer enn å sitte å prate piss i timen :P harharharhar!

Til dere andre. Takker og bukker =)
Og ja, skal ordne et ordentelig bilde av hele veggen. Den er 40 meter lang, så blir nok en liten serie ;D hehe. Men er nødt til å bli ferdig, ellers blir det ikke no helhet i det :P og da ser det ratty ut ^^

Sitat av Grimdoc

Hva får dere for denne jobben?
Vis hele sitatet...
Vi gjør det for veldedigheten! hehe. Neida, men! Veggen var sinnsykt deilig å spraye på + vi fikk 150 bokser og diverse annet snadder for å gjøre det. Så fortjenesten er vel 70-90 bokser vi kan bruke til hva fader vi vil :P Med mindre de vil vi skal ta andre etasjen også.. Men da må vi nok uansett bestille mer. Noe som fører til mere maling på oss ;D
syntes det var jævlig stygt, men bra gjort gjort da..
Meget bra. Kult at noen stiller opp å gjør slikt gratis, regner kanskje med at dere synes det er såpass artig at dere blir glade for en slik jobb. Rommet mitt neste?=)
Dette ser jo kongebra ut Er slik grafitti skal være, ikke bare noen drittunger som sprayer litt på skur og dritt. Slikt som dette er kunst ^^

edit: gollium: jeg skulle faenmeg ha hatt huset mitt mala orntlig slikt som dette med orginale saker.. hadde vært sinnsykt kult.
Sist endret av nan; 1. oktober 2006 kl. 22:00.
Skillz, men jeg synes det er litt blasfemisk at dr. xtc skal spre død og ulykke

Ut av reagensrøret hans burde det kommet blomster, sol og hjerter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Hopla!

Nå er resten av bildene her! wii!! etc..


BosR(BosR):
http://img205.imageshack.us/my.php?image=bosrcg7.jpg

ChooseLife(daieK):
http://img205.imageshack.us/my.php?i...oselifedi5.jpg

Elak(ëlaK):
http://img167.imageshack.us/my.php?image=elakzy7.jpg

HigherLearning(daieK):
http://img176.imageshack.us/my.php?i...earningtx7.jpg

LærerOgElev(daieK):
http://img178.imageshack.us/my.php?i...rogelevxn9.jpg

JordKlode(daieK):
http://img176.imageshack.us/my.php?i...rdklodeqg8.jpg


Bildene er ikke satt opp i den rekkefølgen som det er satt opp på veggen =P Men det har vel kanskje ikke så mye å si ^^
Utrolig bra! Inspirerer meg til å kjøpe maling på biltema og finne meg et sted å prøve meg fram
Du har tjukt med skills da!
Digga lærer og elev
Kjempebra! Alt jeg har å si om denne grafittien.
Hvor mange bokser brukte dere totalt?
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
vi hadde 150.. Brukte cirkus tja... ~90-100

Sitat av petterøes 3000
Du har tjukt med skills da!
Digga lærer og elev
Vis hele sitatet...
vel! Er ikke bare meg som har laga ^^ hehe.. Står "Signsa" bak bildenavnet(Motivnavnet). Feks : HigherLearning(daieK).

hehe =)
Damn, det der likte jeg Lærer å elev shit'n var bare evig kult
Men uhm, jordkloden ser da ikke sånn ut ?
Detta her var jo sinnsykt kult! Stå på..
kan du poste bilder fra ander sier/malerier du har laga?
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Har ikke noe for øyeblikket. Jeg og en annen fylte en hel vegg på ~28x4meter i sommer! Dette er for meg det kuleste jeg noen gang har slengt opp på en vegg! Poster med en gang jeg har bildene i klørna!

No mer en det vet jeg ikke..

Er en som har tusenvis av bilder av det vi har gjort.. Han sa jeg skulle få en CD med alt sammen på.. No mer kan jeg ikke si foreløpig! hehe. Men det kommer etterkvart!

Edit: TYPO!
er nær bekjent av gal og doc/man/perz
jævli bra graffiti du har fått te hær gutt. Æ har sjett my og ditt verk e absolutt verdt å nevn i writermijøe, blandt de mer utvikla writere.
Keep on keepin on Te slutt e du stør enn ALL crew
Kan vi få et oversiktsbilde? Enormt bra btw.
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Liksom et bilde av hele veggen ? - Sowwy isåfall..

Det er inne i en gang på en skole. Det er cirkus ~3.5meter bredde i den gangen og vi får rett og slett ikke kommet oss langt nok unna.. Ikke en gang med vid-vinkel =P Men kan prøve å lage et stooooort bilde i Photoshop elns.. Men da trenger jeg noen andre bilder ^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg går selv på skolen og syntes det ser drit bra ut:-) Og ja det blir vanskelig med et stort bilde
siden det er en lang gang med benker bortover veggen:-(
men syntes det var dritfett:-)


edit: hvorfor står innlegstellern min på 9 heletiden???
Drit fett! dere har skills!
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 14. november 2006 kl. 17:07.
▼ ... over en måned senere ... ▼
nice ossen type cans brukte du? ps: er du med i no crew? send Pm! PiZ out
Sist endret av Original_G; 7. januar 2007 kl. 23:14.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Woha! Endelig fått CD'en med bilder av ting jeg har gjort i løpet av tiden =P
Tenkte jeg skulle poste høydepunktene, even though mange av dem suger balle ^^


Noe av det første jeg lagde på en frivegg(aka en gammel brannstasjon):
Dead Meat

Ungdoms Festival i Larvik, hvor en ganske stor vegg ble satt opp =) Resultatet mitt ble ikke så vannvittig bra, men er vel så og si fornøyd =P
Bie

Brannstasjonen igjen.. Jeg hoppa innom og fikk noen cans =P Helt random, så resultatet ble litt random det og =P (Sorry for stort bilde)
Go Nuts - Ekorn!

En eller annen detektiv eller no =P hehe..
Overdose, Overdose.....

Ungdoms Festival 2006 hvor det igjen ble satt opp vegger. Meg, Ichi og Drib delte en vegg, og valgte å lage et slags "Heaven vs. Hell" tema =P Jeg lagde hendene, som i utgangspunktet skulle være Papir og Stein, som i leken Stein, Saks, Papir. Jeg lagde også bakgrunnen (Himmelen og helvete =P)
Heaven vs. Hell

Jeg og Ichi satt opp en produksjon på en 28*4meter stor vegg. Noe av det jeg er mest fornøyd med. Og noe av den morsomste produksjonen jeg har vært med på. Tok cirka 28timer tilsammen. Mangler bilder av venstre siden av veggen, og laster heller opp bilder av hele greia når jeg har bildene. MEN! Temaet på produksjonen var sommer osv osv, og da tenkte vi at vi skulle lage en side med idyll, sommer, sol og det hele, mens på andre siden skulle alt sammen være brent ned av en eller annen grunn =P
Sol og sommer, kiss my ass


Mer kommer =)
Sist endret av t0g; 1. april 2007 kl. 12:29.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ja få nå ut bilder fra den veggen. dette begyner og bli spennende.
døtts fete (hmm hva skal jeg si)bilder malerier piser tags, uanset døtts bra, tomelen opp
Det er vel ikke noe annet å si enn at du har en karriere innen grafitti!
Digga spesielt den Dead Meat og Overdose. Åsåm \o/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Tja, en liten oppdatering =)

Har laget noe mer enn dette, men det er dette jeg er mest fornøyd med så langt =)
Slenger med en liten story ved siden av bildet, som jeg har gjort i de andre innleggene mine i posten her =)


Skien, Klosterøya

Fant et bilde på nettet, med noen grønne menner i dress med forskjellige farger, og fikk lyst til å prøve meg på dette. På dette bildet stod det "We are many, We are strong, We are ananymous(eller hvordan det skrives=P)" Og synes dette gjorde bildet enda mer verdig for et forsøk på å spraye det =P hehe.
Anyway. Det var en graffiti workshop under åpningen av Klosterøya i Skien, hvor jeg fikk en inbydelse =D Happy times! Vi fikk en helt sinnsykt stor vegg hvor vi skulle sette opp en produksjon(en full farga vegg, med samme bakgrunn og helst samme farger, som flere artister sammarbeider på) under selve åpningen.. Men dagen før åpningen, skulle vi dekorere det nye skateboard anlegget de har laget der, så den første Characteren jeg satt opp(Blå mann, med blomster og shit i rødt, svart og hvit i bakgrunn) var det første jeg laget der oppe, ble veldig fornøyd med resultatet på den! Enjoy!


Aerobic Ananymous, Blue altså da den jeg lagde for meg selv, den første dagen.

Aerobic Ananymous, Grey Denne er fra Produksjonen under selve åpningen, en av de beste jeg satt opp!

Aerobic Ananymous, Yellow Også fra produksjonen. Dette er den jeg ble mest fornøyd med, både komposisjonsmessig, fargemessig og "bevegelsene" den har.


Random greie
Sola! Synes denne ble litt morsom =P Ble ringt på dagen, og ble spurt om jeg ville male for en slags "festival". Takka selvfølgelig ja, da jeg ikke hadde så veldig mye annet å gjøre.. Satt opp en character før dette, som jeg selv synes sugde apeballer, så gidder ikke poste den engang. Det var en vegg til overs som ingen skulle male på uansett, så tok sjansen min og slang opp denne rett før jeg stakk. Synes den ble artig =P Og jeg lærte noen nye teknikker ved å lage den =P hehe.

Kommer mer, så fort jeg får mala litt til


EDIT: Btw! sorry for crappy bilder.. Dårlig lys, og mobil etc etc etc..
Sist endret av t0g; 23. juli 2007 kl. 23:13.
det var masse bra her da.. skikkelig kult.. ^^ du må ha en del skills ja...
Masse flotte bilder her ja, virker som du/dere har skills så det holder i hvert fall
Har du holdt på og malt lenge btw ?
Keep up the good work & post fler bilder når du får tatt noen!
KP fra meg
Sist endret av Hightime; 29. juli 2007 kl. 21:38.
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Takk takk =) Har holdt på en god stund ja, mer eller mindre fra jeg gikk i femte-sjette klasse. Men har tegna skisser etc mye lenger før dette =) Men har ikke hatt så stor fremgang som jeg har nå =) hehe.

Ja, kommer til å oppdatere så fort jeg lager noe nytt =) Har et ganske stort prosjekt på gang nå, men krever litt utstyr jeg ikke har på hånden atm, plus en liten smule til med planlegging =P Stay tuned!

Ps. Takk for KP =)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Mye kult her ! du har tallent, det er ihvertfall sikkert!
Aerobic yellow ser ut som han der "The Mask" fyren eller no. hehe
Sitat av t0g
Skien, Klosterøya

Fant et bilde på nettet, med noen grønne menner i dress med forskjellige farger, og fikk lyst til å prøve meg på dette. På dette bildet stod det "We are many, We are strong, We are ananymous(eller hvordan det skrives=P)" Og synes dette gjorde bildet enda mer verdig for et forsøk på å spraye det =P hehe.
Anyway. Det var en graffiti workshop under åpningen av Klosterøya i Skien, hvor jeg fikk en inbydelse =D Happy times! Vi fikk en helt sinnsykt stor vegg hvor vi skulle sette opp en produksjon(en full farga vegg, med samme bakgrunn og helst samme farger, som flere artister sammarbeider på) under selve åpningen.. Men dagen før åpningen, skulle vi dekorere det nye skateboard anlegget de har laget der, så den første Characteren jeg satt opp(Blå mann, med blomster og shit i rødt, svart og hvit i bakgrunn) var det første jeg laget der oppe, ble veldig fornøyd med resultatet på den! Enjoy!


Aerobic Ananymous, Blue altså da den jeg lagde for meg selv, den første dagen.

Aerobic Ananymous, Grey Denne er fra Produksjonen under selve åpningen, en av de beste jeg satt opp!

Aerobic Ananymous, Yellow Også fra produksjonen. Dette er den jeg ble mest fornøyd med, både komposisjonsmessig, fargemessig og "bevegelsene" den har.

Vis hele sitatet...
Det var fett på Klosterøya! vil anbefalle folk som har skills til å komme å male der, fett sted som faen! chill og lage der også! jeg prøver å lage en i uka der selv
den beste av de anonyme mennene står(eller henger) der enda
du må sjekke åssen det ser ut der nå da! AchoE har slått seg løs der!
Digital nomade
trippy's Avatar
Ossen maling brukte dere? ville tippe belton? digger belton, har så deilige og lyse farger

Glemte og si: Drit bra gjort, du blitt mye bedre. Driver du mest med Chars?
Sist endret av trippy; 30. august 2007 kl. 21:07.
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Sitat av Boogyman
Det var fett på Klosterøya! vil anbefalle folk som har skills til å komme å male der, fett sted som faen! chill og lage der også! jeg prøver å lage en i uka der selv
den beste av de anonyme mennene står(eller henger) der enda
du må sjekke åssen det ser ut der nå da! AchoE har slått seg løs der!
Vis hele sitatet...
Fett å høre at noe av det jeg satt opp er der enda =P Den blå eller ?
Ja, snakka med noen som hadde vært der, ink. Atsjo. Så noen bilder, det så sinna fett ut^^ Må komme meg dit en dag, men gidder ikke dra alene =P hehe. Må hooke opp med noen fyrst.

Trippy: Ja, har brukt Belton. Er veldig glad i Belton jeg og. Men det er vel blandingsforholda og trykket i boksen som skiller seg ut fra Montana og andre typer. Belton er mer maling, mens Montana er mer lakk. hehe. Litt komplisert. Men tja. Belton ftw! jippi!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Veldig bra laget og tommel opp for god kreativitet!
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Sitat av trippy
Ossen maling brukte dere? ville tippe belton? digger belton, har så deilige og lyse farger

Glemte og si: Drit bra gjort, du blitt mye bedre. Driver du mest med Chars?
Vis hele sitatet...
Stemmer Belton er tingen =P hehe.

Jo, takk for det =) Gjør mest chars ja. Synes man får bedre skygge/highlight teknikk, ved å sette seg inn i skikkelig "portrett"maling. Altså da, jeg øver meg til å klare å håndtere skyggelegging og highlighting(klarer ikke finne et Norskt ord på det=P), så det blir så 3D-aktig som mulig. Har et par ting jeg har laga i det siste, kan slenge opp så fort jeg får en telefon jeg kan legge dem inn med =P

Har begynt så vidt det er med lerret-design. Men det er sykt vanskelig, så må øve teknikk så det holder!
Klosterøya er fin den.. har ikke vært der nede og sett i det siste, skulle visst være noe digitalkunst greier der denna mnd. hvis jeg tar en tur innom der skal jeg nok få med meg "veggsøleriene" der nede
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Mere søl!

Fant et par bilder jeg ikke hadde fått lagt ut enda!



Rød dude i orange speedo
Tja.. Hva kan man si. Freestyle character, begynte så vidt det var å prøve meg på highlighting(som ble uhyggelig forsterka på bildet, grunnet sola som stod slik den "skulle")


Some sort of demon..?
Også fristil character. Ble veldig fornøyd med denne! =)


As said i en post før denne, så har jeg et par bilder til. Men trenger å få dem inn på pc'en. Det kommer!

pøyz
Digital nomade
trippy's Avatar
Jævlig fresh som alltid Har u noen skisser som vi kan se eller?


edit: hey, post 100, lol
Sist endret av trippy; 29. oktober 2007 kl. 16:40.