Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1697
Jupp.. har laget en ny versjon...

Tenkte egentlig ikke å starte en ny tråd pga dette men ettersom tegningene er svært forskjellige så gjorde jeg det..

Har prøvd å tatt den konstruktive kritikken deres til etterretning... tegningen ser ganske annerledes ut nå enn før.... etter mitt syn til det bedre

click me
________________________

Link til ver.1
usertitle import
bleh's Avatar
Ja! Likte denne bedre, men synes den forrige var strålendes og da. eneste negative med denne var den greien som stikker opp mitt i mellom husene. Midt på bildet omtrent. Synes den ikke passet inn mellom alle husene.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Ett ord: WOW...
Synes det var dritlekkert Har ikke fulgt med på ver.1 men... Veldig bra. Illustrator eller?
-totto
Veldig bra, men jeg savnet treet i denne versjonen.
Helt nydeligt, men som mongeland sier : så savner jeg og treet. Men keep up the good work man
Lekker! Hva med en versjon stor nok for desktopen?
aslak's Avatar
Trådstarter
Takk for kommentarene folkens...

Totto: Jeg har kun brukt Photoshop 7.0 på denne tegningen.. Meninga var at jeg skulle bruke Illustrator men det ble bare kluss... Hadde nok blitt mer smooth med vektor..

Øby: Jo.. kanskje jeg kan blåse den opp litt... men fins grenser for hva som vil se bra ut. Om du midtstiller bildet på skjermen og gir det en svart bakgrunnsfarge så ser vel det nogen lunde fint ut?
Likte denne veldig godt!
Elsker den refleksjonen i vannet og det at månen skinner noe som den ikke gjorde i ver.1
Det ble mer liv i bilde med de sterke fargene du valgte
Kjempelekkert!

[offtipic]Er det vanskelig å lage slike bilder? Hvor lang tid har du brukt?[/offtipic]
Hadde det vært i vektor så ville jeg sloss for å få en kopi av deg og så lagd plakat til rommet mitt!

PLZ si du greier å gjøre den om til vektor!
aslak's Avatar
Trådstarter
Buffy: Brukte vel 2-3 timer tilsammen.... prøv deg litt frem så finner du fort ut av det...

Kontrax: Kanskje det...
usertitle import
bleh's Avatar
Henger meg på Kontrax; lager du sånne bilder i vektor er jeg villig til å betale en liten sum for å få det som plakat/bilde og henge det opp her i leiligheten min. Ser så jævlig elegant ut.
skjønner fortsatt ikke tittelen "pink sea"
o shit waddup
hmm..
skal få kjørt denne igjennom rasterbator en dag jeg har tilgang på printer.
vakkert
Lag i vektor og forstørr til 1280x1024, så jeg får meg ny bakgrunn

Veldig pent, forresten!
Meget bra! likte denne bedre enn den forrige Stemmer også for at det blir forstørret, dine photoshop skills er det godt grunnlag for min kjære bakgrunn
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Litt OT: Har du lest noen spesielle tutorials eller lignende som har inspirert deg til å lage bildet? Evt linker til disse? Lag en versjon i 1400x1050 a så har jeg wallpaper
Du er min venn
niigu's Avatar
Gir du meg en hundrings skal jeg gjøre den om til vektor for deg :P
Sommerferien har begynt og jeg har litt mye tid til overs. Tok meg friheten til å vektorisere pink sea. Jævli fett laga av aslak. Har lagt den ut som png med height 1000. Det er gjort noen små endringer, men ikke værre enn at jeg fortsatt syntes det er et fint bilde


http://www.stenersenvvs.no/bilder/pink-sea-vektor.png
UFFDA! det mistet litt av sjarmen! Det kan ikke være sant! Nå ble jeg lei meg
Men fortsatt et fint bilde... Hvor stor er vektorfilen Simple?

PS. det var ikke dårlig vektorisering av Simple som tok sjarmen, det var størrelsen...
Tuse Tusen takk Simple!
Ny bakgrunn
Sitat av kontrax
Hvor stor er vektorfilen Simple?
Vis hele sitatet...
ikke stor. *.ai fila er 967 kb.
Nydelig, rett og slett.. fargene, formene og ikke minst den lekre formen du har fremhevet havet.

Med ettertanke ville jeg nok fjernet den hvite dingsen på toppen, aner ikke hva det er og det passet ikke inn imo.
Sist endret av zpn*; 16. juni 2005 kl. 23:57.
Du er min venn
niigu's Avatar
Enig med: zpn*

Jeg syns det var stygt egentlig. Har sett det en del ganger før, og selve grafikken var kornete - tenker mest på bypartiet - og ekkel. Måkene også. Men bra forbedring i forhold til den første. Helt ærlig (veldig subjektivt) ville jeg aldri i havet gitt en krone for å få den på print.
Sitat av niigu
Enig med: zpn*

Jeg syns det var stygt egentlig. Har sett det en del ganger før, og selve grafikken var kornete - tenker mest på bypartiet - og ekkel. Måkene også. Men bra forbedring i forhold til den første. Helt ærlig (veldig subjektivt) ville jeg aldri i havet gitt en krone for å få den på print.
Vis hele sitatet...
Hva er galt med grafikken, måkene? Synes det var en bra tegning, månen lyser opp, måkene er der dem skal være. Skal vi begynne med bud med en gang?
usertitle import
bleh's Avatar
Angående selve bildet: Måkene er vel sånn standard photoshop brush opplegg?
aslak's Avatar
Trådstarter
Hehe... uffda..... mye som hadde skjedd mens internetten min var nede...

Simple: Jeg vil ikke ha noen ekkel og stygg vektor versjon fra din side... så vennligst dra den til helvette ned fra nettet med en gang! Jeg har aldri bedd noen om å lage en annen versjon av tegningen min. Og spesielt ikke om å legge den ut på internett..

Zpn*: Den hvite dingsen er der og vil alltid være der.. Ikke spør hvorfor..... Jeg liker den selv. Men takk for meningen din

Niigu: Forstår godt at du ikke hadde betalt en krone.. det hadde ikke jeg heller...

Bleh: Nei, måkene er ikke noe standard "brush opplegg"....
Sist endret av aslak; 17. juni 2005 kl. 14:30.
Sitat av aslak
Simple: Jeg vil ikke ha noen ekkel og stygg vektor versjon fra din side... så vennligst dra den til helvette ned fra nettet med en gang! Jeg har aldri bedd noen om å lage en annen versjon av tegningen min.
Vis hele sitatet...
Trengte ikke en invitasjon fra deg. Hva får deg til å tro det. Og hvorfor syntes du den er ekkel og stygg, er virkelig ikke så mye som er forskjellig fra din version, hvis du ser bort i fra at pink sea "ver.3" ( ) er større.

Sitat av aslak
Og spesielt ikke om å legge den ut på internett..
Vis hele sitatet...
Siden jeg er en så grei kar kan jeg fjerne den fra nettet.
men aslak? hvorfor pink sea?