Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 948
Har laga en liten tegning....

click me

Blir glad for all tilbakemelding jeg kan få
Det var et veldig bra bilde, men det ble kanskje litt for mye svart. Månen kunne også kanskje vært litt lengre oppe.
Bra bilde det, månen kunne kansje lyst litt mer opp. Vært litt klarere.
Bygningene bak var ikke fullt så bra, tenker på formen på takene.
Men ellers så var alt perfekt
Jeg likte det. Kanskje forstørre litt?

Månen og fuglene var fine.

*Treet?* til høyre så ødela liksom bildet.
nice Syntes også treet var litt rar though.. kanskje en silhuette ( <--skrivefeil?) av et ekte tre hadde friskna det til skikkelig?

Jeg vil ha noen av din skills!
hadde vert dritbra background! forstørr til 1280x1024 :>
Veldig bra, spesielt fine fargesammensetninger.

Enig med voldern i at det ble litt for mye svart.
Finfin fargesammensetning!
Likte treet jeg, også syntes jeg bygningene var litt artige å se på.
Ellers så er jeg enig med volern; litt for mye svart!

Kee' it up!
Bilde var sinnsykt stilig, og fargesammensetningen var super! Personlig liker jeg ikke fargene, men det var bra fordeom.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hmm... Tegningen var fin den, men litt kitschy. Dette minner meg om et sånt bilde som er inne i slike clip-rammer man får kjøpt i dagligvarehandelen. Mener altså at gjennomføringen er bra, men at selve motivet er ulidelig kjedelig
fint bilde, men er enig med at månen er plassert litt feil. det hadde blitt finere om den var litt opp til høyre eller venstre, men helst høyre siden du har treet på venstre.
*lært om det gyldne snitt på skolen* :P men ellers en fin fin tegning
Sitat av MartinB
fint bilde, men er enig med at månen er plassert litt feil. det hadde blitt finere om den var litt opp til høyre eller venstre, men helst høyre siden du har treet på venstre.
*lært om det gyldne snitt på skolen* :P men ellers en fin fin tegning
Vis hele sitatet...
Treet er jo på høyre siden da heha
drit irriterende med den røyken som kom opp av en av pipene nå når jeg tenker over det, klarer jeg ikke å konse på noe annet i bildet ;D

Og... skjønner ikke tittelen? pink sea? er vel forsåvidt grå ? :P med en pink himmel over?