Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hadde det vært fint med en random knapp på brusautomatene?
Ja, litt mere spenning i hverdagen er ikke å forakte. 51 49,51%
Nei, da kunne jeg jo fått en brus jeg ikke likte! 12 11,65%
Menneskeheten er nok ikke klar for en slik knapp enda. 23 22,33%
Ærligtalt z0p, jeg synes du kan tenke igjnnom den idiotiske pollen din før du poster den! 17 16,50%
Stemmegivere: 103. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  71 5014
nFF Marshall
morten's Avatar
*Printe ut og henge opp på alle brusautomater over hele byen*

dA rEvoLution hAs BegUn!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hadde blitt grisefurt hvis jeg hadde fått pepzi twist
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
kan vi ikke gjennomføre en underskrivelseskampanje for å få tilbake crystal-pepsi!!!
nFF Marshall
morten's Avatar
Hmm, husker ikke crystal-pepsi engang jeg, kanksje meg som ikke kan så mye innenfor brusverdenen (*sverge til iste og vann + nye aquarius*)

Men kunne du ikke redigert den forrige posten istedetfor å skrive en ny en? Bare et synspunkt lissom. Eller du vil vel sikkert ha flest mulig posts? =D

Vann til folket.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
crystal pepsi er morro dvs VAR morro. *ønske tilbake*
Tror jeg tar meg en iste jeg ass, vil ha sånn NesTea automat på rommet MED random knapp, peach, peach eller peach. Selvom jeg ofte sliter litt med å velge brustype, tips:

ELLE MELLE
Sist endret av totto; 20. mai 2002 kl. 20:15.
pepsi crystal r0cka... det var faktisk den eneste pepsien som noengang (og noensinne) var drikkende!
z0py3r: jeg vet ikke hvor seriøs tråden din var, jeg fikk i alle fall en god latter.
nFF Marshall
morten's Avatar
Er vel en veldig seriøs idè dette, i og med at flyers blir sendt rundt på internett, og man blir oppfordret til å henge opp plakater hvor man krever random button på maskinene.

Vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg stiller gjerne i tog for å få dette på hver eneste brusmaskin i landet
hvis en random knapp på brusknappen liver opp din hverdag har du store fritidsproblemer
hva med å lukke øynene og trykke?
Opprinnelig postet av Totto
Selvom jeg ofte sliter litt med å velge brustype, tips:

ELLE MELLE
Vis hele sitatet...
Putt på cash, dytt kompisen på automaten,, voila, en ny brus hver dag,,
jøss.. egen webside og alt! trodde dette startet som noe tull, men dette har jo utviklet seg til noe seriøst. Stå på, kansje det blir random knapp til slutt..
Better than thou.
*printe og klistre på automatene på skolen*
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
øff, det blir for mye spenning for meg med random knapp asse: refererer til nevnte pepsi twist(ussje) eller hva om man brått får tab-extra eller noe. jeg syns heller vi skal gjennomføre nevnte kampanje for crystal pepsi. det hadde vært noe.

dere kan jo ta en tur til blitz-huset å høre om de er klar for å mekke en demo eller noe?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg oppdatert www.brusautomaten.tk med en underskriftsting som fungerer litt bedre

Men nå skal jeg holde meg langt unna dette, bare litt gøy å se hvor mange som faktisk skriver under.
Linuxnerd
En billigere metode er jo bare å lukke øynene å trykke på en knapp, eller så kan man trykke på alle knappene samtidig å se hva som ramler ut.
For meg er valget enkelt når jeg skal velge en brus: Coca Cola.

Og de som kjøper vann skjønne jeg meg ikke på. Noen plasser koster det bortimot 20 kr for en halv liter vann! Hva med å ta en halv liter vann i fra springen å gi meg de 20 kronene

Kul website BTW.
blir kewlt å se hvor mange underskrifter du får, z0py3r! =)

jeg har viet livet mitt til cola jeg også, men noen ganger smaker det faktisk godt med noen andre sodaer også! og i de tilfellene kunne det faktisk vært lurt med en sånn knapp, da man som oftest lurer på hva man skal kjøpe... men det er jo et must å kunne utelukke de brusene man ikke liker da!
Opprinnelig postet av veggiss


ehhh...på skolen lærte jeg jo at O2(oksygen) er det som gjør at vi puster. CO2 er det vi puster ut, og det har absolutt ingen nytte for oss.

er jo derfor folk som trenger utholdenhetsidretter prøver å få større O2 opptak, da det vil fremme prestasjonsevnen.
Vis hele sitatet...
Når vi puster inn, drar vi inn O2. Dette stoffet dras gjennom blodet osv. BLodet tar så med seg avfallsstoffet CO2 tilbake til lungene. C02 skaper et "host" på vei ut av lungene som gjør at vi automatisk trekker inn O2....
HVU -eie

Random knapp; Pepsi folk hadde suret seg hvis de vil gå nye veier men ikke drikke Coca Cola. Coca Cola folk det motsatte... Det jeg klarer å se for meg er en brusautomat der iste, frutopia og andre formoer for moist er presentert... Dermed blir utvalget større, og man kan ha spenning ved å prøve nye ting...

oink; Nestea er etter min mening en bedre iste en klassikern Lipton. I alle fall fersken, men er ikke sikker på sitron...
▼ ... over et år senere ... ▼
dette var kanskje den dummeste og mest ubrukelige posten på nff...
...sa kjøtthuet som kommenterte den 2 år etter forrige post.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
og admin nikket samtykkende med web0