Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2578
http://i68.photobucket.com/albums/i33/hifilasse/DSC01129.jpg

Dette vokser da fritt ute på hytta mi, jeg har ikke stort peiling på cannabis men synes bladene dro paraleller til noe jeg hadde sett før Men spørs somsagt derfor dere!

Regner med at det er noen som kan fortelle meg hva det er?
Spis litt av det da
Trådstarter
8 0
Sitat av Stigern
Spis litt av det da
Vis hele sitatet...
Greit å vite hva det er først
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Enig at de ligner, men sålangt jeg vet (og jeg klassifiseres vel som et pothue) så er det desverre ikke vår kjære cannabis indica/sativa :/
Desverre er ikke det cannabis!!!
ville ha spist de uansett jeg
Vi hadde sånne utafor der vi bodde før. Ikke cannabis, nei.
Er nok bare bregner ja :P
araziel: Hah! Bregner? Du kan ikke ha mye plantekunnskap!
Du har imidlertid rett i at det ikke er cannabis
Sett mange av de plantene i en grøft, trodde det var cannabis selv, men den gang ei...
Ta en hjem og plasser blomsterpotten i en vinduskarm mot gata eller noe i den duren. Hadde vært morsomt å sett om du fikk besøk av onkel blå på døra.
Sist endret av Marjo; 6. juli 2006 kl. 19:29.
fant en som ligna litt jeg også... røyka den på bøtta

d var visst ikke det allikevel :P
synest at d ikk ligner så mykje eg hehe.. er annen form på bladene. dei er lengre og kantene er ikkje heilt slik dei skal vere... siden så er det noe med korleis planten er byggd opp.... fargen er vansklig og sei men synest at den er lysere enn cannabis planter (men det kan jo variere etter kva type cannabis/korleis den er blitt dyrka osv..)
...til *.nfo så er det en "Tyskerkål" hybrid! nothing more nothing less....eller noe sånt
er du helt dust, det der ligner jo ikke litt engang
Sitat av Mary.J
er du helt dust, det der ligner jo ikke litt engang
Vis hele sitatet...
Duster er kjent for at de ikke spør spørsmål og lever i skogen alene. Teoriene for dette er at de er født av ulv-menneske mulatter. Men slike hybrider skal man ikke se bort fra fordi den gjeldende advokatbestanden har disse individene i flertall, tro det eller ei. En annen rase som saumfarer landet etter eksplosiv litteratur er de som syns sitt hode virker større en andres. Det er de vi kaller "ohodos størros", som unekteligvis avslører få egenskaper, på latinsk, av det vi kaller viderelæring, "nomoro foruinfo". Selvsagt er disse begrepene beregnet på ett mindretall av klodens, per kilo menneskemasse, humanetikere, men de gjelder. Catch my whateva?
Sitat av k-f-j
Duster er kjent for at de ikke spør spørsmål og lever i skogen alene. Teoriene for dette er at de er født av ulv-menneske mulatter. Men slike hybrider skal man ikke se bort fra fordi den gjeldende advokatbestanden har disse individene i flertall, tro det eller ei. En annen rase som saumfarer landet etter eksplosiv litteratur er de som syns sitt hode virker større en andres. Det er de vi kaller "ohodos størros", som unekteligvis avslører få egenskaper, på latinsk, av det vi kaller viderelæring, "nomoro foruinfo". Selvsagt er disse begrepene beregnet på ett mindretall av klodens, per kilo menneskemasse, humanetikere, men de gjelder. Catch my whateva?
Vis hele sitatet...
Du er genial tjuetjue
Sitat av Mary.J
er du helt dust, det der ligner jo ikke litt engang
Vis hele sitatet...
nei vel! Kosmisk stråling fra verdensrommet inneholder neutroner som kan fanges opp av grunnstoffer i atmosfæren f.eks. nitrogen og argon, og det er muligheter til å få dannet radioaktive isotoper som borer seg inn i HUE på slike fjøsbøttter som deg! med litt innsikt i botanikk så drar du sikkert kjenselen på tyskerkål <--- som forøverig er like plagsomt som sånne som deg )..... EN hybrid !! sier det deg overhode noen ting i det hele tatt?!?! kansje du burde tatt deg en tur ut og sett litt i hagen din der alt ugresset vokser! OI na...ah! se der gitt det likner jo litt jo! DUST

http://www.toyen.uio.no/botanisk/nbf...esenberg01.jpg <--- nei så klart! det ligner jo ikke
litt en gang! huff så " DUST " jeg er! *prikk* *prikk* .. NEPE!
Wow! Her var det mye sinne som skulle ut! :O

yep.. her er den agressive tråden hehe.. bad day for deg izholo?
Sist endret av itZsaiN; 13. juli 2006 kl. 19:54.
....lol! nope folks! men det å bli kaldt " DUST " uten noen spesefik grunn av en person som jeg overhode ikke har kjennskap til, OG som ikke i det heletatt har noe som helst grunnlag for og mene/uttrykke at "Buska" ovenfor ikke er en " Tyskerkål " hybrid /avart / variant (what eWa), sosende rundt på "Kinips" og andre ymse og morosamme kjemikalier....så må en få lov til og yttrykke seg, ikke sant?!?

Mary.J kunne feks ha utdypet seg og fortalt "leserne" i forumet hva " dingsen " på bildet var/er, i steden for å brase ut en kunskapsløs og mindre fargerik " DUST " <--- og det var " HELT DUST " også! lættis hele personen ! ! !

btw! Jeg diskuterer ikke med " Idioter " det ender bare med at jeg blir DRATT ned på deres nivå, og blir slått med OVERLEGEN erfaring....

Case Rest *Punktum*
holy crap.. chill hehe.. er greit du blir sinna på han, men ikkje knus han da hehe..
kardemomme loven må følges hehe -.-

edit: ja var dumt sagt uten og vite noe om det.. er einig med deg i det.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg er ikke engang sikker på at han snakket til deg, izholo, men la det nå ligge - slike krangler er unødvendige og teite. Stenger tråden nå, vi har fått vite det vi trenger å vite, eller hur?