Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 752
Jeg har brukt winamp i 4 år nå, og har aldri hatt noe spesielt problem med det.
Men nå har det plutselig dukket opp, at det er et eller annet som gjør at nettspeeden min blir sinket og hele mIRC (Bruker nnscript) lagger.

Er vel ikke stort mer og si.

Noen som har peiling?
Hm.. Installer NetLimiter, så kan du se hva som bruker båndbredden din. Du kan laste ned NetLimiter her

edit: tror ikke det er nyeste versjon, men den bør holde sånn at du får en viss anelse om hva som stjeler all båndbredden din.
Sist endret av zaronix; 5. april 2005 kl. 17:49.
Tviler også på at det er Winamp ja. Hvilken versjon bruker du?

Hørte noe om et sikkerhetshull i 5 til 5.03 tror jeg det var.

slutter det hvis du avslutter winamp?
Så lenge du ikke hører på nettradio, så skal ikke Winamp touche nettet engang.

Prøv å evnt blokker winamp i brannmuren din.
Det det også kan være, er at winamp bruker så mye av resurssene dine, at det hele maskinen din lagger
sånn er det hosmeg.. med en gang jeg starter Winamp så jobber harddisken noe styggjævlig.. og slutter med en gang jeg lukker Winamp... Winamp har jeg brukt siden jeg fikk pc.. og aldri opplevd noe sånt.. men tviler på Winamp bruker noe særlig båndbredde ja...
Litt offtopic: Jeg hadde nylig 5.03 inne, og innimellom så skurret/ hakket noen av låtene, mens de låt helt perfekt i Media Player. Løsning: La inn 2.95 :P
thomasrino: Det var nok pga det ble litt for mye belastning på maskinen/lydkortet...

Sindr3: Kan du ha fått virus som kødder til winampen?
Nå man skal spamme for musikcube ? ( http://musik.sourceforge.net/ )

For å være ærlig var det lit merkelig om det var winamp da, men som noen sa over, installer netlimiter og sjekk om noe bruker båndbredde du ikke vet om.
Vet at WinAmp avogtil rescanner musikk-bibloteket ditt etter nye filer nå og da. Hadde min på et interval på to timer, og da hendte det at når jeg spillte så begynte det å hakke, så satt jeg intervalet på 10 timer og problemet ble borte. Anyway, legg inn nyeste version og ikke laste ned masse dill og dall i plugins.