Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 8622
Nå har det kommet et nytt benzo lignende stoff på diverse tv sider.
Noen som har prøvd dette?
Ikke prøvd enda, men det må jo undersøkes
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har prøvd dette ennå?
Disse var fantastiske spør du meg! Ligner ikke på noe annet benzo. Ble veldig comfy, selom jeg ikke ble for slapp i kroppen.
What is Pyrazolam?

Pyrazolam is a water-soluble benzodiazepine derivative. It acts as a high-affinity GABA positive allosteric modulator with a moderate duration of action. It is primarily used as an anxiolytic as it's more selective for the α2 and α3 receptor sybtypes than most benzodiazepines. At normal doses, pyrazolam causes less ataxia and sedation than comparable agents. Pyrazolam has no active metabolites and so it's duration of action (approximately 6 hours) and activity is more linear than comparable compounds.

Skjønner noen av dere hva disse α2 og α3 receptor er?
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Skjønner noen av dere hva disse α2 og α3 receptor er?
Vis hele sitatet...
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Skjønner noen av dere hva disse α2 og α3 receptor er?
Vis hele sitatet...
GABA receptorene er av to typer, GABA-A som er av typen såkalte ligand gated ion channels. Dette er et sylindrisk protein som går gjennom cellemembranen, dette proteinet består av flere enheter som til sammen formen en slags sylinder.

Eller de kan være av typen GABA-B som er av typen G-protein coupled receptor, men disse er av liten relevans i dette tilfellet da det det er GABA-A receptorene som binder benzodiazepiner.

GABA er forbundet med inhibitasjon av andre neurotransmittere på den måten at GABA ikke inhiberer nervecellen, men den øker elektronegaviteten inni cellen.
Dette skjer når noe binder seg til GABA-A reseptoren, da forandres konfigurasjonen av de små protein enhetene som utgjør en sylinder gjennom cellemembranen seg, slik at ioner strømmer inn i cellen, spesielt for disse reseptorene, er klorid ioner. Disse er negativt ladd og gjør cellen mer elektronegativ. Dette fører til at cellen må ha et enda større stimuli for å oppnå et så kalt action potential, som er cellenes måte og kommunisere på.

Med a2 og a3 menes alfa-2 og alfa-3 enheter av dette sylinder proteinet i cellemembranen nevnt tidligere.

Det er sammensettningene av disse enhetene som avgjør hvilket ligander reseptorene activeres av. Og det er nettopp denne typen GABA-A reseptorer, bestående av a1, a2, a3 og a5 og andre under enheter som benzodiazepiner er sensitive for.
Takk for sikkert veldig bra svar på fagsprååket, men det språket kan jeg ikke til den graden!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg synes Pyrazolam ligner mest på alprazolam (xanax). Veldig angstdempende (ikke muskelavslappende). Kicker mye raskere enn andre bensoer og er vannløselig. Jeg er ikke benso tolerant, så blir ganske avslappet av 1 stk 0,5mg, 2 x0,5mg og jeg kan sove som en stein. Litt småslapp de første timene dagen derpå, ellers ingen andre bivirkninger.

Vanskelig å sammenlikne styrke, men jeg vil si at pyrazolam tilsvarer alprazolam per mg.
Hvordan er de sammelignet med Etizolam?
Sitat av Yeah Baby Vis innlegg
Hvordan er de sammelignet med Etizolam?
Vis hele sitatet...
I motsetning til Pyrazolam har Etizolam muskelavslappende virkning. Med Etizolam tar det noe lengre tid før virkningen kommer. Pyrazolam smelter under tunga på sekunder og er vannløselig (kan vel i teorien skytes, men er nok ikke å anbefale) Mener etizolam har kortere halveringstid enn pyrazolam. Mao sitter virkingen av pyrazolam lengre i.

Vanskelig å si hva jeg liker best, da det er lenge siden jeg tok etizolam, men pyrazolam er i hvertfall absolutt ett bra benso preparat, men nå synes jeg også at etizolam gjorde jobben.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Etizolam likete jeg veldig godt, etylph. + etizolam er en kombo som passer (passet) meg utmerket.

Men ethyl er no dritt egentlig, må ha benzo for og nyte rusen.

Men så dukket a-pvp tilfeldigvis i postboksen min, det slår alt av stimulanter jeg har prøvd! Og alle makkafreakene som har fått seg en liten smaksprøve ble helt ville og bydde på tusenvis av kroner for 1g!!! Men av prinsipp selger jeg ikke.

Konge og snorte, men vaporizing er himmelsk. Værste jeg har røyket, men rusen er verdt det. 10-15 mg holder ved vaporizing. Slår inn med en gang!
God reklame, gjett hvor mange fraks som bestiller a-pvp nå. :-)

Glemte kode brikken hos dama, men trur nok jeg må ringe noen imorra.......

Skål, dritings, skev, benzoert

Klar for å gi sitt beste imorra.

Kozokos
Var ikke ment som reklame, benzo, pvp og grønt inntatt så tenkte ikke over hva jeg skrev.
Men a-pvp er potente saker og doseringen er lav. 20mg holder lenge for en som ikke har prøvd det før, testet 35mg og det var i grenseland til ubehag som litt kaldsvette og kvalme. Dette gjelder nasalt. Vaporizer man det bør man halvere dosen. Rusen varer kortere, meget ubehagelig å inhalere men det kicket man får er ubeskrivelig, effektene slår til med en gang og for meg så er det null nedtur så og si, men snorter jeg det så er nedturen godt merkbar.

Stoffet har stort misbrukspotensiale og veldig vanedannende om man ikke har mye selvdisiplin.
Var ikke meningen og anbefale folk til bruk, hvis det ble oppfattett slik så beklager jeg.

Men skal man først gi det et forsøk så ha milligramsvekt, start lavt med dosering, vent minst 2 timer mellom hver dose ved nasalt inntak, vaporizer man det så -kan- man dosere 2 ganger på 2 timer, men ta d rolig i starten, bli kjent med kjemikaliet. Det er mange vendorer som selger dårlig a-pvp så finn en god vendor. Det skal være hvitt pulver, får du bers-brunt pulver så anbefaler jeg og kaste det. Vet bare av 1 seriøs vendor og bruker kun han\dem. Alltid topp kvalitet og servicen er ufattelig bra. Bestiller innenfor EØS (ikke England) og det tar 2-3 dager fra det blir sendt til det ligger i postkassen. Husker ikke eksakt antall bestillinger, men hvertfall godt over 30 og ikke 1 er blitt konfiskert av tollen

Ikke spør hvor jeg får sendt fra, svarer ikke i posten og ikke pm. Forumets regler!

ontopic:
Pyrazolam har jeg ikke testet, men så fort jeg finner en seriøs vendor innenfor EØS bare ikke england så blir det og legge inn en bestilling Men stresser ikke med det, er ikke noe benzo freak, men skal ikke fornekte at jeg ikke liker det, men har en tendens til og overdrive inntaket såpass at jeg ikke kjøper 150rivo 2mg, 30stk 3mg 10stk 2mg og 15stk 1mg xanor og 10stk 80mg ozycontin på en gang. 1mnd og så var det tomt. Konstant rusa 24\7 husker meget lite fra den mnd. Men man lærer av sine feil, bare man slutter og innser hva men egentlig holder på med og STOPP!!!
Hehe, god jul hvertfall :-D
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har noen Etizolam liggende og har bestilt Pyrazolam 30stk + 3x 5-APB pellets, Kan se hvordan det er sammenlignet med Etizolam.
Fikk no mine pyrazolam idag.

Tok to stykker med halvtimes mellomrom og sovna av.

Nå som jeg våkna kjenner jeg på kroppen at jeg har hatt en benzo i meg, men kjenner ikke igjen funken.
Er liksom noe som mangler.

Uansett, jeg tok bare to, og er fornøyd med billig angstdempende medisin.

Dem va gule med delestrek.

I sosial setting er disse fantastiske fant jeg ut.

Dem har ikke den muskelavslappende funken til andre benzo, så selv om nervene er borte slipper man å virke påvirka på et vis.

Syns jeg hvertfall.
Ang Etizolam og dens muskelavslappende virkninger, hvilke benzoer vil dere kunne si har ca. samme effekt på musklaturen? Dette lurer jeg på da jeg bruker stesolid 5mg (diazepam) og Sobril 15 mg (oxazepam)foreskrevet av lege hver dag mot muskelkramper/spasmer, men ønsker å finne andre benzodiazepiner med en bedre muskelavslappende effekt. Avhengigheten på benzo preparater har ikke noe å si for min del, da jeg allerede pga min sykdom har utviklet det, desverre.
Pyrazolam henger ganske godt i kjenner jeg nå på morrann

Sitat av Dark_Shadows Vis innlegg
Ang Etizolam og dens muskelavslappende virkninger, hvilke benzoer vil dere kunne si har ca. samme effekt på musklaturen? Dette lurer jeg på da jeg bruker stesolid 5mg (diazepam) og Sobril 15 mg (oxazepam)foreskrevet av lege hver dag mot muskelkramper/spasmer, men ønsker å finne andre benzodiazepiner med en bedre muskelavslappende effekt. Avhengigheten på benzo preparater har ikke noe å si for min del, da jeg allerede pga min sykdom har utviklet det, desverre.
Vis hele sitatet...

Spørr heller i rus på legemiddel tråden så får du sikkert masse svar
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet om pyrazolam kan påvises på sticks eller analyse, med tanke på at den ikke har noen aktive metabolitter som blir utskilt i urinen?
Sitat av Heddkandi84 Vis innlegg
Noen som vet om pyrazolam kan påvises på sticks eller analyse, med tanke på at den ikke har noen aktive metabolitter som blir utskilt i urinen?
Vis hele sitatet...
Pyrazolam går uforandret gjennom kroppen og skilles ut i urinen, så i en GC/MS analyse vil det dukke opp.

Ettersom det er et benzodiazepin kan det vel regnes med at den slår ut som akkurat det på hurtigtester.