Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2995
Har en passe sliten SE W995 nå, så jeg tenkte at jeg kunne si til netcom at jeg har mistet telefonen eller noe sånn. Forsikringen jeg har på telefonen dekker tap, så jeg regner med at det kommer til å funke. Men er det risky å si det? Tenker på at de kan spore den. Hvis jeg tar ut batteriet på telefonen og bruker simkortet i en annen tlf, er det mulig for de å spore simkortet?
Ooog, det står at forsikringen ikke dekker "hendelige uhell". Hva kan jeg si til de at har skjedd med den dersom jeg vil si at den har blitt ødelagt på en eller annen måte?

Takker og bukker for alle svar!
Gjør som jeg gjorde si dette;

" Var ute å skifta dekk på bilen til Mamma, så når jeg hadde lagt om dekk rundt hele bilen gikk jeg inn for å slappe av litt, da skulle mamma reise og hun rygget over telefonen min som lå bak dekket. "

Ikke værre enn det, bare si det skjedde igår eller noe, bare du hadde telefonen idrift den dagen dette da liksom skulle ha skjedd, for meg funket dette fett.
Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre dette, men om du absolut skal så kan du si

" Jeg var på en gå tur og skulle treffe kjæresten, så mens jeg pratet i telefonen med hun så kom det en mann løpende og kom borti meg, som gjorde at jeg mista telefonen"
"Pappa rygga over telefonen min" tror jeg er den mest brukte noensinne.

"En venn av meg"... hehe, brukte forleden denne: Satt på en bar å spurte ei jente om jeg kunne få spandere en drink på henne, følgende skjedde: hun tok telefonen min som lå rett forran meg å putta den i ølglasset mitt og gikk sin vei. Før jeg fikk samla meg for å springe etter henne var hun allerede forsvunnet.
Den er ganske bankers!
Og husk; for all del ikke ring med den savnede mobiltelefonen!
Vet tyveriforsikring må du levere annmeldelse.
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Gjør som jeg gjorde si dette;

" Var ute å skifta dekk på bilen til Mamma, så når jeg hadde lagt om dekk rundt hele bilen gikk jeg inn for å slappe av litt, da skulle mamma reise og hun rygget over telefonen min som lå bak dekket. "

Ikke værre enn det, bare si det skjedde igår eller noe, bare du hadde telefonen idrift den dagen dette da liksom skulle ha skjedd, for meg funket dette fett.
Vis hele sitatet...
Så det er ikke et hendelig uhell da? Er litt usikker på hva det betyr, men etter det jeg har skjønt så betyr det at så lenge jeg gjør at telefonen blir ødelagt selv, så er det et "hendelig uhell".

Sitat av Dotten Vis innlegg
Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre dette, men om du absolut skal så kan du si

" Jeg var på en gå tur og skulle treffe kjæresten, så mens jeg pratet i telefonen med hun så kom det en mann løpende og kom borti meg, som gjorde at jeg mista telefonen"
Vis hele sitatet...
Tja, samma åssen det skjedde, så lenge det ikke er et hendelig uhell

Sitat av sibbeee Vis innlegg
"Pappa rygga over telefonen min" tror jeg er den mest brukte noensinne.

"En venn av meg"... hehe, brukte forleden denne: Satt på en bar å spurte ei jente om jeg kunne få spandere en drink på henne, følgende skjedde: hun tok telefonen min som lå rett forran meg å putta den i ølglasset mitt og gikk sin vei. Før jeg fikk samla meg for å springe etter henne var hun allerede forsvunnet.
Den er ganske bankers!
Vis hele sitatet...
Haha. Nice one!

Sitat av Capital Vices Vis innlegg
Og husk; for all del ikke ring med den savnede mobiltelefonen!
Vis hele sitatet...
Nei, nei, nei! Om jeg hadde fått ny mobil av netcom så hadde jeg selvfølgelig knust den gamle

Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Vet tyveriforsikring må du levere annmeldelse.
Vis hele sitatet...
Stemmer. Trur nok jeg står over det da
En jeg kjenner la iphonen under bussen, leverte den inn og fikk ny.