Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 853
Hey.

Har lastet ned Age of Empires 2: Age of Kings, men det kjører i 800x600. Det er ingen innstillinger for å endre resolution eller grafikk.
Finnes det er 3. parts program som kan endre resolution? Eller kjøre det i Windows mode så jeg kan strekke det ut.
Alt-Enter fungere ikke.
Press [Enter] to open the chat window. Then enter one of the following codes to activate its corresponding cheat.


Resolution (800 x 600): 800
Resolution (1024 x 768): 1024
Resolution (1280 x 1024): 1280

Dette var det jeg fant ang. oppløsningen på AoE 2: Age of Kings.
Hvordan kjører jeg det i Windowed da? Da hadde også vært sykt smooth.
(6 - mostly reliable but annoying) Download a mod or tool for Age Of Kings: The Conquerors to play it in windowed mode. You can get it here. Unzip the archive into your installation folder, and run AoC.eXe. If you want, you can also mess around in the config.xml file to change some options. This is how it looks:
Sitat av skalle991 Vis innlegg
(6 - mostly reliable but annoying) Download a mod or tool for Age Of Kings: The Conquerors to play it in windowed mode. You can get it here. Unzip the archive into your installation folder, and run AoC.eXe. If you want, you can also mess around in the config.xml file to change some options. This is how it looks:
Vis hele sitatet...
Dette her funker...
Ingen måte å strekke det ut over hele skjermen?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Dette her funker...
Ingen måte å strekke det ut over hele skjermen?
Vis hele sitatet...
Ikke ifølge mange kommentarer jeg har sett.
Så de fleste gidder ikke kjøre i windowed mode, men det er kanskje en fix der ute en plass, men jeg har ikke funnet den.
Jeg klarte fint å spille det.. Men jeg slet litt med fargene.
Det jeg gjorde for å fikse farge problemet var å skifte fra 64 bit farger til 32. Husker ikke 100%.