Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1673
Hei

Når jeg søker etter en artist og hører på en sang, så spiller ikke spotify av neste sang, så jeg er nødt til å trykke play manuelt.

Sånn var det ikke før?

Fant ikke noe i egenskaper i programmet
Gjør ikke det hos meg heller så di har nok endret på det
hvorfor fiksa de det? er jo det dummeste de kunne gjort :O
Slik at det ikke kommer reklame etter "hver" sang, og man kan velge neste sang fritt? Er likevel litt kjedelig hvis det er slik. Jeg har ikke merket noe.
Før var det slik at når man dobbeltklikket på et søkeresultat, byttet Spotify fra playlisten du spilte til å spille en "søkeresultat-playlist". Det var jo helt håpløst, så nå har de valgt å endre til at den stopper å spille av etter at du spiller et søkeresultat, uavhengig av hva som ble spilt før.

Jeg er enig i at det er teit at den stopper playback, og ikke går tilbake til playlisten du spilte, men det er fantastisk mye bedre enn at den spiller alle søkeresultatene du fikk når du søkte på [insert random søkeord].

For å fortsette å spille det du hadde før, dra sangen til Play Queue, eller høyreklikk og velg Queue.
ah, okei, takk for svar