Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1439
Hei ;o

Oppretter denne tråden for å spørre om noen av dere er medlem av denne guilden på Ravencrest. Dersom du er det, ville det vært fint om du kunne sende meg en PM. Har bare noen generelle spørsmål, spesielt nå som Paid Transfer ser ut til å være rundt hjørnet og det virker som det kan bli mulig at Ravencrest åpnes for nettop dette.
www.axemen.org
#axemen.wow @ Quakenet
eller lag en char og snakk med en av dem på realmen.
Du vil ikke få charactern transfered dit pga. serveren er full (hvis det var det du tenkte på)
Bob Sacamano
John B's Avatar
Trådstarter
Nei, er faktisk ikke interessert i noen av delene. Jeg vet hvordan jeg kan komme i kontakt med de, men i dette tilfelle var jeg faktisk interessert i om det var noen nFF'ere som var med i guilden. Jeg vet også at når en realm er markert som full vil det være grunnlag for at den eventuelt ikke er åpen for transfers, jeg har OGSÅ lest igjennom FAQ'en. Det står itilegg; eventuelt ! Det betyr på ingen måte at en realm som er markert som full på dags dato ikke vil åpnes for paid transfers, om sitter med spesiell informasjon som tyder på dette, del det gjerne.
Har flere venner som er members om det hjelper deg noe
The axemen skuffer pga at de selger chars :/
The Axemen er oppskrytt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gammel tråd, men svarer uansett. Jeg var officer og en aktiv del av The Axemen i ett års tid, helt til jeg fikk meg fast jobb rundt juletider og begynte å farme G i RL. Spilte under nicket "Powerfisk".
Sitat av David
The Axemen er oppskrytt.
Vis hele sitatet...
Var det ikke de som har verdensrekorden på MoltenCore, på en halvannen time?
MoltenCore er uansett barnemat, Axemen var STORE uansett hvor oppskrytt dere mener det er. Å ha 40 stk som sitter der og konsentrere et helt MoltenCore run er faktisk ganske vanskelig, ihvertfall i en så borring instance som moltencore.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Trådstarter
Uhm, japp - de hadde også fine tanks som er rimelig kjappe til å ta aggro vil jeg regne med Pluss er ok ikke så alt for verst geara guild heller ^_^
Men det slår ikke "Forte"
Axemen var vel mye bedre enn forte da de var i sin glanstid. Man skal heller ikke glemme Inner Sanctrum.