Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 2564
Hei

Jeg har egenlit bare et spørsmål: Noen som liker det her?
Liker det selv ganske gått og har spillt det selv et 1,5 år nå tror jeg
Synes det er utrolig moro, spesielt på LAN (Jippi!). Eneste jeg savner er flere gode sanger og at man slipper gå via den forpulte menyen for hver gang >.<
Jeg liker dette veldig godt spiller både med taster og med matte. Har en pad (hard matte) stående hjemme på Dombås. Skulle gjerne hatt den her, men det lot seg altså ikke gjøre har spilt i 2-3 år, men er ny på matte..
John B du kan jo ta på noe som heter event mode i options.
Joshiwo: Hvor mange føtter klarer du?
på matte eller taster?
begge deler (33333320tegn)
Jeg spiller SM... Klarer 12 føtter med fingrene.... den er offisiell 12 foter, ligger i ITG 2 mappa... med føttene klarer jeg 10 føtter, ca 10 steg sekundet... dette tilsvarer da Max 300 for dere som vet hva en DDR EuroMix 2 eller Extreme maskin er :P
Sitat av Little_Me
Jeg spiller SM... Klarer 12 føtter med fingrene.... den er offisiell 12 foter, ligger i ITG 2 mappa... med føttene klarer jeg 10 føtter, ca 10 steg sekundet... dette tilsvarer da Max 300 for dere som vet hva en DDR EuroMix 2 eller Extreme maskin er :P
Vis hele sitatet...
Legg ut en video, det er bra gjort..
7 på matte, 13 med hendene. Har ikke funnet noen som har fler enn 13
Man tar ikke 10 steg i sekundet... I sanger som Max 300 beveger man beina så fort i 2-3 steg slik at det i gjennomsnitt ville vært 10 steg i sekundet, selv om det sannsynligvis er fysisk umulig å få til 10 steg på det sekundet for et normalt menneske. Og på Extreme finnes det flere, mye mer krevendes, 10-fotere enn Max 300. Max 300 er ikke så teknisk krevendes, må bare klare å lese pilene fort nok og få beina til å henge med (og kondisen!).

Selv var jeg med i Crash DDR før (offisiell ddr-klubb for folk i Sandefjord-området, finnes fortsatt) og har vel tatt det meste av sanger på Extreme. Sluttet med DDR for en stund siden, så har nok tapt meg en god del :-\
Har spilt stepmania i snart 2 år, føler jeg aldri blir bedre, så siste halvåret har det egentlig dabbet litt av. Spiller kun engang iblant. Klarer Fury of the storm da, temmelig fornøyd første gangen..
Spiller også noen ganger på matte, har en metallmatte stående hjemme, har dog dabbet litt av der også!
rett meg hvis jeg tar feil... Max 300 har streamer av 8th noter\steps. Max 300 har en BPM på 300... dette tilsvarer 300/60=5 fjerdedelsnoter\steps pr. sek... med 8 dels noter blir det dobbelt så fort? altså 10... har ikke vidoikamera :P (skrev vidoi me vilje, vet det er video...:P)
Sist endret av Little_Me; 5. september 2006 kl. 23:46.
Noen som vet hvor man kan finne bra sanger til Stepmania?
Om du vet hva du er ute etter, er Bemanistyle veldig fin for downloads av diverse sanger
Klarer selv en 14 føtter med tastaturet som heter Klung kung 2004 ligger i stepmix 1.0.
Med beina klarer jeg 10 en som ligger i itg2.

Sanger kan finnes på stepmania.com som har 2tb me download stuff eller så har du jo http://www.flashflashrevolution.com/sims/
Edit:Nesten alle sanger tar jeg med c450 i speed
Sist endret av mrgeforce; 6. september 2006 kl. 14:29.
Stepmania eier! Drit bra og du blir fort hekta
Noen som har "favoritt"-mods? Mine er : C700, Distant, Metal, AssistTick on
JA: Metal,Overhead perspektiv,Assisttick,C450
Så kan jeg jo nevne skins bruker selv ITG2 skin som kan lastes ned på:http://stepmaniathings.com/themes.php (dette er ikke noe pirat opplegg)
Funker det på SMO 4.0?
Vis du mener online så virker det ikke
Virker det ikke i det hele på StepMania Online 4.0(selv ikke offline?)? Om du bor i Egersund btw?
Jepp bor i egersund. Tror det skal virke når du er offline men ikke online. Vet hvem du er
spiller en del SM, klarer rundt 14 med fingrene og 11 nesten 12 med beina

prøv også å finne pakker med sanger på stepmaniaonline.com forumet! er en tråd der hvor det er mange linker
OT: mrgeforce, hvordan vet du det? Hvem er du? :S :P
sendte deg en Pm........
kult. ANYWAYS!!!! Noen andre her som liker StepMania? Har noen high-scores de vil dele med oss andre? Eventuelt favorittsang\mods?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Drar opp denne igjen jeg Er en populær internettside www.flashflashrevolution.com som basicly er stepmania i flashversjon på nettet. Har spilt en del både på nett og offline. Har f.eks fått A på Lawn Awake IV i communitypackII
▼ ... noen uker senere ... ▼
har lasta ned stepmania... funka fett til jeg extracta sangene i programmet, da må jeg ha en crack, finner ikke cracken, noen som veit om no??
o shit waddup
du må ikke ha en crack nei, spillet er open source og freeware.
Har spillt i en måned jeg
Følte at det gikk oppover en stund, men nå virker det som jeg ikke blir noe bedre i det hele tatt. Noen gode her som har noe tips? Har lyst til å spille Rhapsody og Dragonforce

Noen som så Richy og gutta på tg btw? Det gikk litt unna. Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å se hva som skal trykkes - Det kommer jo så usannsynlig mye på en gang og raskt i tillegg
Begynn å spill med høyere hastighet på pilene så det blir lettere for hjernen å skille de fra hverandre. I tillegg kan du prøve å venne deg til "spread" som vil si å spille med f.eks zx .- der "z"=venstre "x"=ned "."=opp og "-"=høyre.

Lykke til
Så langt har jeg kommet da xD
Sitter for øyeblikket med "a s k l" Vet ikke hvor effektivt dette er men foreløpig fungerer det. Det er bare det at jeg ikke finner en mellomting mellom sanger jeg klarer og sanger som er umulige =/
o shit waddup
Usj, jeg danser hovedsaklig med bena, så piltaster er the way to go.
Om jeg skal hamre knapper så er jeg litt mer for beatmania etc.
last ned noen gode pakker med sanger, så tenker jeg du finner deg noe Last ned community pack 1 og 2, og f5 f.eks
Takk for tipset, skal se litt etter de nå
Hvor skal man legge sangene man laster ned fra f.eks Bemanistyle? Jeg har prøvd å legge sangene i mappen songs, men når jeg åpner spillet da så får jeg bare en error!
Sist endret av eisval; 7. mai 2007 kl. 01:21.
Det skal være sånn ca sånn:
/Stepmania/Songs/Egen kategori eller mappe/Sang-mappen/

Eksempel:
/Stepmania/Songs/Dance Dance Revolution 8th Mix -Extreme-/JET WORLD/

I "JET WORLD" ligger da .mp3, steps og sånt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det mange her som sitter å spiller på Stepmania Online eller? Hadde vært morro å samlet en gjeng fra nFF og spilt mot hverandre

edit: hvis dere spiller stepmania, men ikke har SMO, kan dere laste det ned på www.stepmaniaonline.com

Nedlastinger til de fleste pakker med sanger har dere tilgang til på forumet der.
Sist endret av Unreal143; 31. juli 2007 kl. 11:55.
Finnes det noen billige vs gode matter i salg rundtom på nettet?