Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1388
Tenkte og skrive en liten rapport om da jeg testet sopp for første gang, beklager om jeg skriver rotete eller lite forståelig, men skal gjøre så godt jeg kan =)

Sted: Amsterdam
Hvem: Meg og dama
Type: Space shuttles fra en smartshop
Mengde: 15g på deling

Jeg og dama hadde en langweekend i amster for noen uker siden for og slappe av og kose oss

på fredagen når vi var der fant vi ut at vi skulle teste sopp (første gang for meg, dama har prøvd en gang før eller no sånt) vi stikker innom en smartshop og spør etter en fin førstegangstrip, han anbefaler så spaceshuttles da denne skal gi en del lættiser og lite halliser, noe vi ønsket.

Så bar det inn på hottelrommet for og innta soppen, smakte lite men ettersmaken var bitter så vi skylte den ned med brus. fikk i oss all soppen og lå i senga og venta spent. men lite skjedde, trodde da at soppen vi kjøpte var dårlig så vi tenkte vi skulle dra ut for og sjekke utelivet i denne vakre byen. tok en taxi bort til ett stort utested og gikk så forbi en kar som spurte om vi hadde alt vi trengte, etter litt om og men endte vi med og handle 2g med brus. så gikk mot utestedet vi skulle på, men der var det så lang kø at vi bestemte oss for og stikke på en liten bar for og teste greiene vi hadde kjøpt. For og komme til dassen på dette stedet måtte man ned en trapp, kom meg enn på dassen og dro ett par linere, merka ingen ting og var litt skuffa fordi vi ble bøffa så jeg går opp igjen for og møte dama, da ble jeg stående og se på trappa jeg skulle gå opp, fordi denne var plutselig jææævlig lang... men jeg fikk manna meg opp til og gå den lange trappa som ikke var så lang når man først kom i gang.

oppe satt dama med en kald pils i en sånn digg dyp sofa, satt meg ned og så på taket som var fullt av farger og syns dette var knall, dama så på meg og sa: syns du det er kult og se på taket også? da fant vi ut at soppen funka som den skulle, så vi bestemte oss for og ta taxi tilbake til hotellet siden der var det litt roligere, taxituren hjem er noe av det sykeste jeg har opplevd, følte som om han kjørte i 200 igjennom alle gatene, han kjørte aktivt, men langt i fra de hastighetene, alt føltes bare så uffatelig fort.

vel tilbake til området vi bodde i, gikk vi innom en sjappe for og få no mat, mens vi venta satt jeg og glana på disken, der lå det tre pizzaer ved siden av hverandre og disse kunne jeg sette sammen osv, syns dette var veldig festlig så jeg satt der og flira for meg selv, mens dama ble litt flau, men lo litt fordi jeg flira så mye =P
Så kom det plutselig ned en mann løpende ned en trapp i den butikken og snakka fort om ett eller annet og nevnte ordet pizza før han løp opp igjen, dette fikk jeg en syk lættis av og lo sikkert sammenhengende i 10 min mens jeg prøvde og forklare dama hva jeg lo av

så på vei til hotellet kom vi i snakk med en koselig neger som vi snakka med en stund, men han skjønte ikke alt jeg sa, mente jeg snakka dårlig engelsk og snøvla litt, så jeg svarte: I`m on mushrum! med ett bredt glis, da lo han godt og sa, du liker amsterdam ja? etterhvert ble vi tilbudt noen knips av denne karen, og vi sa vi hadde blitt buffa tidligere så vi var skeptiske, men han sa at han ikke gadd og lure turister og ga oss telefon nr sitt, og sa vi kunne bare ringe hvis vi var misfornøyde. (tok de dagen etter og de var ikke buff ^^

etter det så gikk vi inn på hotellet og la oss i senga, der lå vi og skravla og fjasa i 4 timer tipper jeg, mens vi lo av lampa som hang i taket, for denne ligna på en løpende struts, men vi undertrykte hele tiden at den var veldig glad... etterhvert som vi lå der fyrte vi flere jointer sammen og snakka om hvor mye kult som egentlig hadde skjedd, men når vi skulle sove sleit begge med og få sove, jeg vet ikke om dette er normalt? uansett så sovna begge etter en stund og våknet blide og fornøyde dagen derpå =)


Alt i alt syns jeg sopp var veldig artig!
Håper det blei sånn halveis leselig ihvertfall, hehe

Mvh Kim-S
Høres ut som nok en positiv og kontrollert førstetripp på sopp. Gratulerer =)
Bra at folk får forståelse for diverse sopper som psykedelika.

Trippen din minner veldig om min først på fleinsopp. Jeg og eksen merket også vanskeligheter med å sove, enkle halliser som mønster i taker osv. Lættis og oppstemthet =)
Trådstarter
22 2
takker for det, ja det var en fin tripp, stemingen var god og alt sånt =)

psykadelika var ikke så dumt det