Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 11300
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
lillehammer!
Vis hele sitatet...
jeg joiner her skåles da?
Ser det er mange som både hyller og og anbefaler C camp her, jeg har litt motsatt erfaring.
Nå har jeg bare vært der ett år, i fjor, og da var jeg ikke på c heller, men jeg forbi daglig. Det er så mye søppel og drit der at det er helt utrolig. OG da mener jeg ikke på et normalt festivalsøppelnivå, men skikkelig jævlig. Jeg måtte gå igjennom C hver gang jeg dusja, følte meg jo skitten på nytt igjen når jeg kom tilbake :P Vi skal campe på E i år, vi har en grønn fet bar som spiller musikk, så ser du den så erre bare å komme bortom! Dere kan forresten se mer på http://www.facebook.com/pages/Gronn/...0486814?ref=ts
Ser også ut til at Roskilde iallefall starter med bra vær, dritkult! Ser dere på Roskilde
Sitat av Dice Vis innlegg
Ser det er mange som både hyller og og anbefaler C camp her, jeg har litt motsatt erfaring.
Nå har jeg bare vært der ett år, i fjor, og da var jeg ikke på c heller, men jeg forbi daglig. Det er så mye søppel og drit der at det er helt utrolig. OG da mener jeg ikke på et normalt festivalsøppelnivå, men skikkelig jævlig. Jeg måtte gå igjennom C hver gang jeg dusja, følte meg jo skitten på nytt igjen når jeg kom tilbake :P Vi skal campe på E i år, vi har en grønn fet bar som spiller musikk, så ser du den så erre bare å komme bortom! Dere kan forresten se mer på http://www.facebook.com/pages/Gronn/...0486814?ref=ts
Ser også ut til at Roskilde iallefall starter med bra vær, dritkult! Ser dere på Roskilde
Vis hele sitatet...
Det er vel for oss som syns roskilde ikke blir det samme uten kaos og søppel?

Hehe, neida, det er en kjent fact at c campen og West generelt er en del mer søplete og kaos enn East, hvor du tilogmed kan finne gressflekker tre dager etter åpning. Det kommer nok av at C er stedet hvor flest roskildedeltakere ankommer, enten det er med bil eller tog, og alle de som er MEST gira på å grøftefylle i en uke i strekk stormer inn og får seg plass på C, som ligger nærmest alt av attraksjoner (sett bort ifra klæmmert-pytten, som er rimelig ny).

Det er smak og behag. Jeg for min del syns hele kaos-greia og alt søppelet og det ødelagte og stjålne campingutstyret er hele sjarmen, så jeg storkoser meg på West.
Sitat av Dice Vis innlegg
Vi skal campe på E i år, vi har en grønn fet bar som spiller musikk, så ser du den så erre bare å komme bortom! Dere kan forresten se mer på http://www.facebook.com/pages/Gronn/...0486814?ref=ts
Vis hele sitatet...
Sm00th.
Det er lett når man kan det
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/...rk.htm?by=4000

Hvor har du fra at Roskilde starter med fint vær?
Blir så awesome! Kjenner sommerfuglene kommer, jeg skal da campe med Pagliacci og resten av gjengen. 11 dager folkens! DDD
Har greid den blemma og glemt å be meg fri fra jobben mandag 5., skal til drammensregionen - er det noen som har gjort samme feilen før? Tror ikke sjefen blir særlig glad om jeg ringer inn syk og tar en egenmelding den dagen, selv om han strengt tatt ikke har noe han skulle sagt...
Sist endret av emphi; 14. juni 2010 kl. 18:34.
Sitat av emphi Vis innlegg
Har greid den blemma og glemt å be meg fri fra jobben mandag 5., skal til drammensregionen - er det noen som har gjort samme feilen før? Tror ikke sjefen blir særlig glad om jeg ringer inn syk og tar en egenmelding den dagen, selv om han strengt tatt ikke har noe han skulle sagt...
Vis hele sitatet...
hehe jeg tok ut 2uker ferie en kompis må gå på reserve løsningen :P ringe sjuk og snufsende til jobb klokka 8på mandags mårran =D
han har ingen ting han skulle sakt
Sitat av Z0|\/|B1E Vis innlegg
hehe jeg tok ut 2uker ferie en kompis må gå på reserve løsningen :P ringe sjuk og snufsende til jobb klokka 8på mandags mårran =D
han har ingen ting han skulle sakt
Vis hele sitatet...
Nei, men han vet at jeg skal til Roskilde. Han legger nok fort 2 og 2 sammen...
kjøper gjerne en billett hvis noen har en til overs...
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Utsolgt alerede?
Jeg så advarselen på Facebook i går, godt mine er i hus!

Jeg har desverre bare bussbillett til overs...
Faen da, det måtte bli utsolgt før jeg fikk spenn! PM meg om noen har billett til overs!
Sitat av Z0|\/|B1E Vis innlegg
jeg joiner her skåles da?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig!

Sitat av fetter Vis innlegg
Faen da, det måtte bli utsolgt før jeg fikk spenn! PM meg om noen har billett til overs!
Vis hele sitatet...
Tror de skal selge fler billetter i inngangen etterhvert, du får sjekke på roskilde festivalens sider eventuelt sende mail til support
Sitat av fetter Vis innlegg
Faen da, det måtte bli utsolgt før jeg fikk spenn! PM meg om noen har billett til overs!
Vis hele sitatet...
Finn.no har garantert flere billetter til over
Sjekka.. mye sketchy og dyrt, men men.. hva kan man forvente?

Drar nok nedover uansett, så får det briste eller bære
Sist endret av fetter; 17. juni 2010 kl. 15:25.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Hvis noen ser et mørkeblått telt med orange og svarte logoer og bokstaver som "Roskilde '10" og artistnavn må dere ta turen innom. Vi camper på C, og vil være lett gjenkjennelige om dere har beskrivelsen i tankene.

Hvem har interresse for nFF treff?
Jeg kommer innom, og hadde vært veldig fett å møtt noen freakere
En liten sammenkomst hadde vært artig. Er faktisk mange freakere som er skildere gitt!
Vi har camp på b, og jeg skal ha med et lite skilt som det står "Liggepartner søkes, knalde inte umuligt". Blanding av norsk svensk og dansk så se etter det! heha
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Blir forresten mitt første år! Se som sagt etter Norske flagg og påmalt telt!
Awesome! DD
Har en kompis som ikke fikk tak i festival billett, men han kjøpte heller 4 en dags billetter for 4000 kroner! lurte på om han kan gjøre den om til en festival billett, blir dumt og betale 4000 kroner uten og få med seg warm-up'en.
noen som har en billett til overs? PM! Finner ikke noe på finn.no, annet enn dagsbilletter. vurderer å reise ned, og satse på å kjøpe fra noen utenfor inngangen.
Et Nff treff må nesten skje, da så mange skal nedover...
YES! Da var billetten i boks! Hadde vært moro å møte noen NFF folk der nede i år, hold tråden oppdatert, så sjekker jeg med jevne mellomrom på campinga
Jeg, lolkeen, excubated og en hel del andre lillehamringer og gjøvikinger(lulz) skal holde til på B-camp. Da vi skal ha med en musikkboks så kommer du til å høre oss. Vi må få til et Nff-treff på skaterampa/Skyline bar, har enda ikke truffet på andre freakere enn de jeg allerede kjente før Nff.
Har en kompis som sårt trenger ukespass også, noen som fremdeles vet om noen med en billett til overs? Skal kjøre fra Ålesund til Roskilde i år så kan godt stoppe innom en plass på veien for å plukke opp billett.
Jeg er med på treff;D;D
avtal tid og sted her før festivalen begynner så blir det fett.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg har ikke tilgang til nFF etter fredag, så avtal et møte eller to før den tid.
Evt. utveksle telefonnummer på PM.

Hyggelig om noen besøker meg i dette teltet!
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Utsolgt alerede?
Jeg så advarselen på Facebook i går, godt mine er i hus!

Jeg har desverre bare bussbillett til overs...
Vis hele sitatet...
Denne bussbilletten, er den ledig fortsatt, er den fra oslo og hvilken dag og tidpunkt?

Sitat av Bangfish Vis innlegg
Jeg har ikke tilgang til nFF etter fredag, så avtal et møte eller to før den tid.
Evt. utveksle telefonnummer på PM.

Hyggelig om noen besøker meg i dette teltet!
Vis hele sitatet...
Det er gratis internettkafe på servicesenteret. Sjekk ut en gang i blandt da vøtt
Sist endret av fetter; 21. juni 2010 kl. 12:27.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
Denne bussbilletten, er den ledig fortsatt, er den fra oslo og hvilken dag og tidpunkt?
Vis hele sitatet...
Ja, Oslo Bussterminal, 26. juni kl 07.25 (kommer frem ca. 16.05). Swebus.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Ja, Oslo Bussterminal, 26. juni kl 07.25 (kommer frem ca. 16.05). Swebus.
Vis hele sitatet...
Jeg vil ha! Sender deg PM
Da kommer dere til å møte ENDEL Freaks rundt Sarpsborg.
Lets see if you can spot the odd ones out

Skal vi si Skateparken/Skyline bar, Søndag klokken 17.00?
Sist endret av Scabby_Gabby; 21. juni 2010 kl. 12:41.
Ja, why not
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Skal vi si Skateparken/Skyline bar, Søndag klokken 17.00?
Vis hele sitatet...
Den er jeg med på
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Skal vi si Skateparken/Skyline bar, Søndag klokken 17.00?
Vis hele sitatet...
Jeg tar med en kompis og !
Noen som aner hvor mange billetter som er solgt evt. hvor mange som er estimert å komme totalt i år?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Roskilde har sagt på Facebook at det var i overkant av 75k, men dette tror jeg ikke er medregnet dagspassene.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Roskilde har sagt på Facebook at det var i overkant av 75k, men dette tror jeg ikke er medregnet dagspassene.
Vis hele sitatet...
Det blir lagt ut 75k festivalpass, og ifjor ble det sagt at det var rundt 25k dagspass gjennomsnittlig de 4 konsertdagene. Med andre ord rundt 100k inne på området per dag.
Er 75k med eller uten alle som arbeider?
Sitat av fetter Vis innlegg
Er 75k med eller uten alle som arbeider?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg ikke si sikkert, men jeg ville ha gjetta på uten, ettersom Roskilde ahr sagt dem har solgt 75k festivalpass. Men, som sagt, ikke noe jeg vet sikkert.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Mener de sa det var 75k festivalpass som var solgt, ja.
I så fall blir det over 100k mennesker!
Er det noen som har 2 biletter til salgs?!.. Bor i Oslo området og har mulighet til å hente den.
Jeg er med på treff på søndag. La oss la det bli et treff/vorspiel
Sitat av zebbern Vis innlegg
Har en kompis som ikke fikk tak i festival billett, men han kjøpte heller 4 en dags billetter for 4000 kroner! lurte på om han kan gjøre den om til en festival billett, blir dumt og betale 4000 kroner uten og få med seg warm-up'en.
Vis hele sitatet...


roskilde har annonsert nå at de som har alle 4 dagspassa kan møte opp med disse til oppvarminga og få ukesarmbånd istedet. men da må de ha kjøpt alle 4 dagspassa.

og til vedkommende som skrev at han håper det blir solgt flere ukesbilletter der ned så kan jeg si at roskilde har bekreftet at det blir det IKKE gjort, ukesbillettene er 100% utsolgt og det blir ikke lagt ut flere.
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Skateparken/Skyline bar, Søndag klokken 17.00?
Vis hele sitatet...
notert =] det blir fett
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
roskilde har annonsert nå at de som har alle 4 dagspassa kan møte opp med disse til oppvarminga og få ukesarmbånd istedet. men da må de ha kjøpt alle 4 dagspassa.
Vis hele sitatet...
Har du noen link til denne informasjonen? Var inne på roskildesidene, men jeg fant ingenting om det. Har en haug med treige venner som sitter uten billett, så det hadde vært fint å vite ass!
Sist endret av sh1bby; 21. juni 2010 kl. 21:04.
Sitat av sh1bby Vis innlegg
Har du noen link til denne informasjonen? Var inne på roskildesidene, men jeg fant ingenting om det. Har en haug med treige venner som sitter uten billett, så det hadde vært fint å vite ass!
Vis hele sitatet...

i farta fant jeg dette fra forumet, hvor en offisiel festival person nevner det;
http://www.roskilde-festival.dk/foru..._week_tickets/ i tillegg har det blitt nevnt av festivalen på facebook

http://www.facebook.com/?ref=home#!/...feeling?ref=ts om du leser selv nedover veggen på den siden ser du de bekrefter det der og
Som en god del andre har jeg vært alt for 3g med å bestille pass til årets roskilde.
Så om noen av en eller annen grunn har et Roskidle festivalpass til overs
byr jeg 2500 kr for det. Ring meg på 94205025 når som helst på døgnet!

-LC