Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 919
er på jakt etter ein mp3-spiller/ Ipod som har mellom 4-16 giga minne og har GOD batteri levetid siden eg er pendler og sitter på bussen masse menyen må og være enkel og lett å finne og bla gjennom sanger. god lyd er viktigt og
har eit budsjett på 1500 kr.

er det nåken som kan sende linker til gode spillere?

takker for svar
Ipod nano! Du finner den ca overalt. Den kan du få fra 8 gb te 16 gb, har heilt OK batteri levetid og er under budsjettet ditt
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=139288

Du har dobbeltposta...

Anyways, IKKE kjøp Apple produkter.. Se på komplett.no etter mp3 spiller, emn ikke Ipod, vær så snill!!!!

Alle tror de er så syyykt bra, men se deg litt rundt på andre typer spillere
iPod Touch 2generasjon 8GB...
Touch'n er jævlig fleksibel, å enkel å bruke, å beste interfacet i tilleg

1600,-

Litt over budsjettet, men hallais, du får sikkert lånt deg en hundrelapp hos morsan å farsan
Sist endret av Ondskap; 19. september 2009 kl. 23:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=139288

Du har dobbeltposta...

Anyways, IKKE kjøp Apple produkter.. Se på komplett.no etter mp3 spiller, emn ikke Ipod, vær så snill!!!!

Alle tror de er så syyykt bra, men se deg litt rundt på andre typer spillere
Vis hele sitatet...
Ting blir litt mer troverdig om man begrunner svarene sine.

OT - Jeg ville gått for en ipod nano. Har selv hatt en 1 gen. ipod nano og har en 2. gen. ipod touch nå. Til tross for at den har en diger lyssterk (og da mener jeg du kan bruke den som lommelykt) skjerm, holder batteriet på min i godt over 24 timer konstant musikkavspilling. Dog ikke så mye bruk av skjermen.

Apple sin Ipod serie har stor suksess, og ikke uten grunn. De tåler mye mer enn de fleste andre spillere (helstøpt aluminiumsløning på nanoen), leverer god batterilevetid, god brukervennlighet og god service. Eneste å utsette litt på er prisen, men personlig synes jeg min touch er verdt prisen.

Bare så vi ikke ender opp med en apple vs alt annet diskusjon, vil jeg nevne at jeg kun bruker pc hjemme.
Har en creative zen vison z 30gb bu kan få kjøpe til 500 kr. Den er brukt og litt større en ipods
Sitat av Liquid Crystal Vis innlegg
Ting blir litt mer troverdig om man begrunner svarene sine.

OT - Jeg ville gått for en ipod nano. Har selv hatt en 1 gen. ipod nano og har en 2. gen. ipod touch nå. Til tross for at den har en diger lyssterk (og da mener jeg du kan bruke den som lommelykt) skjerm, holder batteriet på min i godt over 24 timer konstant musikkavspilling. Dog ikke så mye bruk av skjermen.

Apple sin Ipod serie har stor suksess, og ikke uten grunn. De tåler mye mer enn de fleste andre spillere (helstøpt aluminiumsløning på nanoen), leverer god batterilevetid, god brukervennlighet og god service. Eneste å utsette litt på er prisen, men personlig synes jeg min touch er verdt prisen.

Bare så vi ikke ender opp med en apple vs alt annet diskusjon, vil jeg nevne at jeg kun bruker pc hjemme.
Vis hele sitatet...
1. Nei, du kan ikke bruke den som lommelykt, fordi den er på kanskje 4-5 lumen, noe som er mindre en en ildflue...

2. Ipod er ekstremt mainstream, derfor... Ikke keegt.

3. Det finner sony spillere på 8gb, som har 50timer spilletid, og som koster ca 1000kr. Har hatt en selv, KJEMPE fornøy.

4. Apple burde aldri støttes... Det er f**n meg en god grunn..
Sitat av Jazzin Vis innlegg
1. Nei, du kan ikke bruke den som lommelykt, fordi den er på kanskje 4-5 lumen, noe som er mindre en en ildflue...

2. Ipod er ekstremt mainstream, derfor... Ikke keegt.

3. Det finner sony spillere på 8gb, som har 50timer spilletid, og som koster ca 1000kr. Har hatt en selv, KJEMPE fornøy.

4. Apple burde aldri støttes... Det er f**n meg en god grunn..
Vis hele sitatet...
Jo, du kan bruke en iPod Touch som lommelykt. Lyser lett opp et mørkt rom eller andre mørke steder.
Kilde: min iPod Touch, som jeg forøvrig er meget fornøyd med
Sitat av binkabi Vis innlegg
Jo, du kan bruke en iPod Touch som lommelykt. Lyser lett opp et mørkt rom eller andre mørke steder.
Kilde: min iPod Touch, som jeg forøvrig er meget fornøyd med
Vis hele sitatet...
....Neeei, Du kan IKKE bruke den som en LOMMELYKT, ettersom den er aaaalt for svak. Lyskilde til å se så vidt i et bek mørkt rom.. Mulig..
Sitat av Jazzin Vis innlegg
1. Nei, du kan ikke bruke den som lommelykt, fordi den er på kanskje 4-5 lumen, noe som er mindre en en ildflue...

2. Ipod er ekstremt mainstream, derfor... Ikke keegt.

3. Det finner sony spillere på 8gb, som har 50timer spilletid, og som koster ca 1000kr. Har hatt en selv, KJEMPE fornøy.

4. Apple burde aldri støttes... Det er f**n meg en god grunn..
Vis hele sitatet...
*sukk*
Det ble til en sutretråd på apple vs. alt. Til tross...
Creative sine nye spillere har bedre lydkvalitet enn det apple klarer å komme med
Samt at du kan legge inn musikk fra hvilken som helst pc på Creative sine spillere, samt alle andre spillere på markedet.. Unntaket her, er selvfølgelig Apple...

Men, lyden bir uansett ikke bedre enn det headsettet/øreproppene kan levere da.

Styr unna apple om du har det med å bytte pc i ny og ne og sånt
Evt få sanger overført ifra venners pc'r.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Creative sine nye spillere har bedre lydkvalitet enn det apple klarer å komme med
Samt at du kan legge inn musikk fra hvilken som helst pc på Creative sine spillere, samt alle andre spillere på markedet.. Unntaket her, er selvfølgelig Apple...

Men, lyden bir uansett ikke bedre enn det headsettet/øreproppene kan levere da.

Styr unna apple om du har det med å bytte pc i ny og ne og sånt
Evt få sanger overført ifra venners pc'r.
Vis hele sitatet...
Må bare nevne at det finnes "drag and drop" addons til ipod. Så du bare kan dra dem over fra explorer.
Sitat av Liquid Crystal Vis innlegg
*sukk*
Det ble til en sutretråd på apple vs. alt. Til tross...
Vis hele sitatet...
neei, men jeg er klar over at de ipodene på markede nå er bra, Det har jeg null prob med å innrømme, men se på alle de andre !! Det er mange forskjellige som er bedre/ like bra som Ipod.
Jeg har en sony walkmann i e serien, har ca 45-50 timer spilletid, og ligger fint i lomma.
Grunnen til at jeg valgte denne over ipod var rett og slett at den støttet radio (som er greit å ha når du er lei av musikken).

Har egentlig ingenting å utsette på den, fungerer ypperlig til mitt bruk, og lydkvaliteten er bra. Fikk også med et par pods av rimelig bra kvalitet.
Jazzin: Hvorfor skal han ikke få kjøpe seg en ipod da? Fordi det ikke er "keegt" nok?

Gi han heller et tips om hvilken mp3spiller han skal kjøpe seg da, så kan han bestemme selv.

Kjøpte meg nettopp en nano og er så langt strålende fornøyd med den. Absolutt noe å gå for om du liker en tynn og liten mp3spiller du knapt merker du har i lomma.
Sist endret av Zepplin; 20. september 2009 kl. 12:53.
Ipod gir faktisk overlegen lydkvalitet til mange andre mp3 spillere i samme prisklassen, men det er jo selfølgelig mange unntak. og jeg synes også at man burde se litt på andre merker før man bestemmer seg for at man vil ha det alle andre sier er kulest.