Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  93 9032
Hei på dere.

I morgen er det den 5. november. Som sikkert en del av dere har fått med dere (eller ikke), så har Anonymous planlagt et angrep på Facebook i rundt måneder nå. I følge videoen(e) som er postet på youtube så skal de slå ned på Facebook på grunn av at Facebook rett og slett ikke er på langt nær så privat som det de uttaler seg som.

http://www.youtube.com/watch?v=SXLxiMemYc0

Hva tenker dere om saken?
Vil det bli gjennomført?
Er dere positive eller negative til "angrepet"?

Remember Remember The 5th Of November.
*insert tittel her*
The gunpowder treason and plot I know of no reson why the gunpowder treason will ever_be_forgot.
Hørte også at de skulle angripe et Mexcikansk cartell
Hva tenker dere om saken?
Bryr meg midt i brunøyet, for å være helt ærlig.

Vil det bli gjennomført?
Tviler ikke på at noen vil angripe, men det er overhodet ikke "kroken på døra" for Facebook.

Er dere positive eller negative til "angrepet"?
Ganske så likegyldig.
Det angrepet var visstnok fake.

KILDER: http://twitter.com/#!/AnonPlus
Sist endret av Bruflat; 4. november 2011 kl. 17:52.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Det angrepet var visstnok fake.

KILDER: http://twitter.com/#!/AnonPlus
Vis hele sitatet...
Sadface. Oh well, det var den diskusjonen.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Det angrepet var visstnok fake.

KILDER: http://twitter.com/#!/AnonPlus
Vis hele sitatet...
Tupac lever!

KILDER: www.youtube.com
Anonymous er noe jævla søppel.
Hvis de klarer dette blir jeg seriøst forbannet. facebook er den letteste måten å kommunisere med kjæresten min som er i utlandet for øyeblikket. Skjønner ikke hvorfor disse idiotene skal la deres syn påvirke alle oss andre på en meget negativ måte. Kan de ikke bare drite i hele facebook, hvis de ikke liker systemet.
Sitat av Needle Vis innlegg
Anonymous er noe jævla søppel.
Hvis de klarer dette blir jeg seriøst forbannet. facebook er den letteste måten å kommunisere med kjæresten min som er i utlandet for øyeblikket. Skjønner ikke hvorfor disse idiotene skal la deres syn påvirke alle oss andre på en meget negativ måte. Kan de ikke bare drite i hele facebook, hvis de ikke liker systemet.
Vis hele sitatet...
Prøv "Skype" for å kommunisere med kjæresten din - synes den fungerer helt utmerket Veldig OT, men et velment tips.
Tar så mye tid, bare og få det ned.
Sitat av Nekran Vis innlegg
Prøv "Skype" for å kommunisere med kjæresten din - synes den fungerer helt utmerket Veldig OT, men et velment tips.
Vis hele sitatet...
Ja, men på grunn av ekstrem tidsforskjell er det lettere å sende en melding på facebook, så for hun se den når hun logger på der, noe hun gjør uansett.

Tror ikke det kommer til å skje noe uansett, så det går nok bra.
Sitat av Needle Vis innlegg
Ja, men på grunn av ekstrem tidsforskjell er det lettere å sende en melding på facebook, så for hun se den når hun logger på der, noe hun gjør uansett.

Tror ikke det kommer til å skje noe uansett, så det går nok bra.
Vis hele sitatet...
Skype har den samme funksjonen.
Sitat av Needle Vis innlegg
Anonymous er noe jævla søppel.
Hvis de klarer dette blir jeg seriøst forbannet. facebook er den letteste måten å kommunisere med kjæresten min som er i utlandet for øyeblikket. Skjønner ikke hvorfor disse idiotene skal la deres syn påvirke alle oss andre på en meget negativ måte. Kan de ikke bare drite i hele facebook, hvis de ikke liker systemet.
Vis hele sitatet...
SKYPE er da enda bedre.
Hadde egentlig blitt veldig happy om de fucka facebook. Det er jo totalt meningsløst.

Sitat av Needle Vis innlegg
Ja, men på grunn av ekstrem tidsforskjell er det lettere å sende en melding på facebook, så for hun se den når hun logger på der, noe hun gjør uansett.

Tror ikke det kommer til å skje noe uansett, så det går nok bra.
Vis hele sitatet...
Du kan også sende meldinger på skype, som leveres når hun logger seg på

Sitat av Glenni Vis innlegg
Skype har den samme funksjonen.
Vis hele sitatet...
Ja. nettopp.
Nei, de kommer nok ikke til å gjøre det, ikke med DDos ihvertfall, kanskje hvis noen Top duder blir med (noe som er usannsynlig, ettersom flere av de har sagt på sine twitter eller -insert medium here- accounter at dette er bare ett tulleangrep, og ikke vil få til noe produktivt.

Nå, selvom de som har sagt dette prøver, skjer det nok ikke noe særlig, de kommer nok bare til å bruke L.O.I.C., som ikke har nært kraften for å drive ned facebook ved mindre det får med mange tusen, noe som (ganske sannsynlig) ikke kommer til å skje, ettersom de fleste anons føler at fb ikke er ett verdig mål ennå, men hvis de begynner å selge ut ip-er og slikt blir nok de fleste anons pissed, og da skjer det nok noe.men foreløbig er ikke Fb værdt det.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Hadde egentlig blitt veldig happy om de fucka facebook. Det er jo totalt meningsløst.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan facebook være meningsløs, dersom folk finner mening i å være der?
Sitat av aioe Vis innlegg
Hvordan kan facebook være meningsløs, dersom folk finner mening i å være der?
Vis hele sitatet...
HEJ FOLKENZ, NO SKA Æ UT Å DREKK LITT BRUS ME BESTISSER <333333333333333333 ;3 ♥ U!!!

Tviler dog på at anonymous klarer å krasje serveren til facebook med alt spermen de har samlet i flaskene sine.
Sist endret av Glenni; 4. november 2011 kl. 18:40.
Sitat av aioe Vis innlegg
Hvordan kan facebook være meningsløs, dersom folk finner mening i å være der?
Vis hele sitatet...
Det er stort sett bare meningsløse folk på facebook...
håper de gjennomfører det! bare for og få høre på alle de fjortis kidsa som kommer til og klage så ørene mine blør etterpå!!!
Sitat av Glenni Vis innlegg
HEJ FOLKENZ, NO SKA Æ UT Å DREKK LITT BRUS ME BESTISSER <333333333333333333 ;3 ♥ U!!!
Vis hele sitatet...
Ikke alle har slike venner

Det med skype: Jada, men begge bruker Facebook uansett, så da er det lett å ha alt på en plass.
like greit om noen fucker opp facebook i noen dager, tror de fleste av oss kunne trenkt en pause fra å snoke i andre bekjentes sine liv
Sitat av Needle Vis innlegg
Ikke alle har slike venner

Det med skype: Jada, men begge bruker Facebook uansett, så da er det lett å ha alt på en plass.
Vis hele sitatet...
Alle har en slik venn.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Alle har en slik venn.
Vis hele sitatet...
Men mange bruker bare å blokkere statusoppdateringer og annet tull fra slike folk og slipper dermed å irritere seg mer over dem.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Alle har en slik venn.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sett noe sånt på min FB... Og om det er noe som irriterer meg bruker jeg "hide"-knappen.
Problem solved.
Sitat av T.J Vis innlegg
Det er stort sett bare meningsløse folk på facebook...
Vis hele sitatet...
Nå synes jeg du gjør deg veldig liten.

Dersom folk finner mening i å være på facebook, kan det umulig være meningsløst.
Sitat av Petoholic Panda Vis innlegg
Hei på dere.

I morgen er det den 5. november. Som sikkert en del av dere har fått med dere (eller ikke), så har Anonymous planlagt et angrep på Facebook i rundt måneder nå. I følge videoen(e) som er postet på youtube så skal de slå ned på Facebook på grunn av at Facebook rett og slett ikke er på langt nær så privat som det de uttaler seg som.

http://www.youtube.com/watch?v=SXLxiMemYc0

Hva tenker dere om saken?
Vil det bli gjennomført?
Er dere positive eller negative til "angrepet"?

Remember Remember The 5th Of November.
Vis hele sitatet...

Jeg forstår ikke microsoft sam :/
Skal vel litt til for å få ned ~70.000 servere uansett...
Sitat av T.J Vis innlegg
Det er stort sett bare meningsløse folk på facebook...
Vis hele sitatet...
Er det mulig å komme med et så toskete utsagn...
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Skal vel litt til for å få ned ~70.000 servere uansett...
Vis hele sitatet...
70.000 server? sikker på det eller kan vel ikke være så mangen
Selv synes jeg det hadde vært et positivt tilskudd til hverdagen, å bli kvitt Facebook altså. Jeg mener, når til og med lærerne lager grupper på Face til klassene sine da har grensen blitt nådd. Hadde også vært morsomt å sett hvordan noen av "Facebook-vennene" mine med rundt 1.500 venner, hadde klart seg i det vanlige sosiale livet.

Men igjen, lite sannsynlig at det blir gjennomført hvis det på tross av diverse kilder faktisk er sant.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Er det mulig å komme med et så toskete utsagn...
Vis hele sitatet...
Utsagnet mitt er basert på at omtrent alle jeg kjenner henger på facebook omtrent 24/7, noe som i og for seg er ganske meningsløst, iogmed at du ikke får noe ut av å sitte på et sosialt nettsamfunn hele tiden.

Derfor sier jeg at det stort sett er meningsløse folk som henger på facebook, iogmed at alle jeg kjenner henger der døgnet rundt, så går jeg da utifra at de ikke er de eneste som gjør det...

edit; Og anon må for all del bare ta ned facebook i noen dager, hadde vært gøy å se hvordan verden hadde overlevd uten ..
Sist endret av T.J; 4. november 2011 kl. 19:10.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
70.000 server? sikker på det eller kan vel ikke være så mangen
Vis hele sitatet...
DCK sitt estimat i 2010 var 60 000+ servere. Så at de har rundt 70 000 servere i dag er ikke utenkelig.

OVH har til sammenligning ~100 000 servere, pr. juli 2011.


Kilder:
- http://www.datacenterknowledge.com/a...60000-or-more/
- http://www.datacenterknowledge.com/a...t-web-servers/
Sist endret av s1gh; 4. november 2011 kl. 19:10.
Sitat av aioe Vis innlegg
Hvordan kan facebook være meningsløs, dersom folk finner mening i å være der?
Vis hele sitatet...
Mennesker i dag har feile verdier om de finner en mening i facebook spør du meg.
For all del det er fint å ha en illusjon om at du har kontakt med bekjente, venner, familie og nære rundt om i landet og resten av verden, men jeg tror mange glemmer den virkelige verdien i vennskap. Besøk hverandre oftere, ring hverandre oftere etc.

Kanskje jeg formulerte meg feil i sted. Facebook er ubetydelig, uviktig, neglisjerende, trakaserende, selvoppofrende, deprimerende, og ikke minst frihetsberøvende.
... Når serverene begynner å lagge, så vil alle skrive "haters gonna hate, facebook izzz zlow yo yo"
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Mennesker i dag har feile verdier om de finner en mening i facebook spør du meg.
For all del det er fint å ha en illusjon om at du har kontakt med bekjente, venner, familie og nære rundt om i landet og resten av verden, men jeg tror mange glemmer den virkelige verdien i vennskap. Besøk hverandre oftere, ring hverandre oftere etc.

Kanskje jeg formulerte meg feil i sted. Facebook er ubetydelig, uviktig, neglisjerende, trakaserende, selvoppofrende, deprimerende, og ikke minst frihetsberøvende.
Vis hele sitatet...
Men facebook kommer da vitterlig ikke i stedet for venner og bekjente og nære relasjoner, men som et tillegg. Som en ekstra arena i vår digitale hverdag hvor en kan dele bilder, sende meldinger og holde kontakten med folk en ikke har sett eller snakket med på en stund. Og det er det da ingenting galt med.
Sitat av T.J Vis innlegg
Utsagnet mitt er basert på at omtrent alle jeg kjenner henger på facebook omtrent 24/7, noe som i og for seg er ganske meningsløst, iogmed at du ikke får noe ut av å sitte på et sosialt nettsamfunn hele tiden.

Derfor sier jeg at det stort sett er meningsløse folk som henger på facebook, iogmed at alle jeg kjenner henger der døgnet rundt, så går jeg da utifra at de ikke er de eneste som gjør det...
Vis hele sitatet...
Ja, det er ganske "meningsløst" å bruke fb så mye som mange folk gjør, men det gjør de fortsatt ikke til meningsløse mennesker. Vil heller kalle dette: "Det er stort sett bare meningsløse folk på facebook..." for et meningsløst utsagn


Sitat av T.J Vis innlegg
edit; Og anon må for all del bare ta ned facebook i noen dager, hadde vært gøy å se hvordan verden hadde overlevd uten ..
Vis hele sitatet...
Verden hadde klart seg helt fint, men mange hadde nok blitt litt grinete. Including me
Sitat av Petoholic Panda Vis innlegg
Hei på dere.

I morgen er det den 5. november. Som sikkert en del av dere har fått med dere (eller ikke), så har Anonymous planlagt et angrep på Facebook i rundt måneder nå.
Vis hele sitatet...
Elsker ironien i valget av masker og valget av dato:

Kruttsammensvergelsen: Et forsøk på å sprenge parlamentet i England blir avslørt da Guy Fawkes blir oppdaget i kjelleren.
Vis hele sitatet...
Sitat av Knask Vis innlegg
Elsker ironien i valget av masker og valget av dato:
Vis hele sitatet...

Det er jo nettopp det som er så fantastisk.
Håper historien gjentar seg og snørrevalpene legger fra seg maskene sine for godt.
Er lei av å lese og høre om disse guttene nå.

Hva skjedde med miltbrann, "smøring" og kugalskap egentlig?
Sitat av Glenni Vis innlegg
HEJ FOLKENZ, NO SKA Æ UT Å DREKK LITT BRUS ME BESTISSER <333333333333333333 ;3 ♥ U!!!

Tviler dog på at anonymous klarer å krasje serveren til facebook med alt spermen de har samlet i flaskene sine.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette er et sitat av deg sjæl eller en du kjenner derfra.
Selv bruker jeg facebook til chat.
Jeg har et par hundre folk på en såkalt venneliste, 10 -12 av de chatter jeg med ukentlig.

Hadde jeg ikke hatt facebook hadde jeg ikke hatt et annet sted enn msn/skype til kontakt med flere av de.

Hater msn,jeg liker at det sosiale er i nettleseren jeg holder på med istedenfor et eksternt program som msn og skype.

Hvis dud har så mye imot facebook, slett brukeren din å la oss som bruker det til å sosialisere oss slippe å se klagingen din.

Eventuellt kan du skjule personen/slette den for å unngå å se ting du ikke vil se.
Facebook har blitt 3,3ms treigere! OMG!
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Kanskje jeg formulerte meg feil i sted. Facebook er ubetydelig, uviktig, neglisjerende, trakaserende, selvoppofrende, deprimerende, og ikke minst frihetsberøvende.
Vis hele sitatet...
Jeg liker at du sier det som om du fikk fb ved fødselen og at du ikke KAN melde deg ut dag.
Det er opptil enhver om en vil sitte på facebook, hvis dere er sure fordi dere ikke klarer å holde dere unna eller ikke klarer å respektere at andre bruker facebook er det rett og slett trist.

Sitat av spelley Vis innlegg
Jeg forstår ikke microsoft sam :/
Vis hele sitatet...
Det står som regel tekstet i "Description"
Er det et bestemt tidspunkt? Pga tidssoner osv.
Har slettet meg fra face.

Uansett så er jeg så bitter at jeg bare spre litt styggedom over face da jeg hater det intenst! Makan til makkverk av et sosaialt medie skal man lete lenge etter. De under 17 lever jo halve livet sitt på face. Har man ikke face er man retard.

Er det rart verden går under? Hadde et stort håp om at han duden som er så tøff at han skal ta de slemme kartellene i mexico over nettet, endelig skulle sende en stor bombe med napalm på face, men der tok jeg feil. Verden er fortapt.


Peace and Love <3
Sist endret av ImnotEmo.; 5. november 2011 kl. 02:15.
I dag er det den 5 november og facebook funker enda
Hva tenker dere om saken?
Håper det er ekte. Har følt meg som en slave av facebook siden jeg ble medlem. Klarer aldri å løsrive meg fra det, og jeg logger på 10-30 ganger om dagen uten at jeg selv vet hvorfor. Har endret alderen min der (til typ 87 år) fordi de selger informasjonen om hvor gammel du er og hva du liker (har også unliket alt jeg "likte" på face) til annonsører (derfor FB er verdt $84 milliarder *) Ubegrenset informasjon om 800 millioner aktive brukere *. Det kan du tro er verdt mye i form av reklameplassalg.
Sist endret av muffinluv; 5. november 2011 kl. 02:38.
Jeg for min del hadde hatt godt av det, om facebook hadde gått ned. For de spillene er avhennighetsskapende og irriterende. Kunne tenkt meg å stoppe med de, men selvkontrollen er alt for liten. Om de stenger facebook på noe vis, tror jeg nokk facebook kommer tilbake ganske så fort. Men om de får det ned, og holder det ned, vil dere her inne på freak få meg som et problem, for jeg kommer til å sitte på freak hele dagen å lese, skrive og kommentere.
Alt jeg har å si er lykke til.
Jeg lever enda!
Er jeg den eneste som er skuffa..?