Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  93 9033
Det er håpløst å bli sur på en nettside fordi dere ikke klarer å holde dere unna. Hvis andre liker facebook er det ikke noe galt i at det eksisterer..? Det blir som et spill..
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Det er håpløst å bli sur på en nettside fordi dere ikke klarer å holde dere unna. Hvis andre liker facebook er det ikke noe galt i at det eksisterer..? Det blir som et spill..
Vis hele sitatet...
De klarer kanskje å holde seg unna men siden vennene driver å oppdaterer der så blir det som å ikke opprettholde det sosiale?! Og man vil få med alt som skjer innenfor vennegjengen.

Hadde det vært slik at mine nærmeste venner/familie ikke brukt FB så hadde jeg kunne slettet hele FB selv.
Er du sur paa alle vennene dine pga at de bruker mobiltelefonen ogsaa? Er jo ganske vitalt rent sosialt sett i dette aartusenet.
syns fb er greit jeg men ja kan bruke noe for mye tid der til tider men er egentlig bare blitt en vane og idle der:S slitsomt... men heldigvis er det ikke slik i helgene
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Det er håpløst å bli sur på en nettside fordi dere ikke klarer å holde dere unna. Hvis andre liker facebook er det ikke noe galt i at det eksisterer..? Det blir som et spill..
Vis hele sitatet...
Det samme tenker jeg om rusmidler=D
Sitat av Alden Vis innlegg
De klarer kanskje å holde seg unna men siden vennene driver å oppdaterer der så blir det som å ikke opprettholde det sosiale?! Og man vil få med alt som skjer innenfor vennegjengen.

Hadde det vært slik at mine nærmeste venner/familie ikke brukt FB så hadde jeg kunne slettet hele FB selv.
Vis hele sitatet...
Hvis alle hadde syntes facebook var no drit hadde det ikke vært sånn. Ganske sikker på at alle jeg kjenner som bruker facebook bruker det fordi de liker det, ikke fordi de føler seg tvunget til det.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
I dag er det den 5 november og facebook funker enda
Vis hele sitatet...
Så ligger vi nordmenn mangen timer før Amerikanerene i tid da.
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Det er håpløst å bli sur på en nettside fordi dere ikke klarer å holde dere unna. Hvis andre liker facebook er det ikke noe galt i at det eksisterer..? Det blir som et spill..
Vis hele sitatet...
Det er håpløst å bli sur på heroin fordi du ikke klarer å holde deg unna. Hvis andre liker heroin er det ikke noe galt i at det eksisterer..? Det blir som et spill..
Sist endret av McLovin; 5. november 2011 kl. 13:37.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Det er håpløst å bli sur på heroin fordi du ikke klarer å holde deg unna. Hvis andre liker heroin er det ikke noe galt i at det eksisterer..? Det blir som et spill..
Vis hele sitatet...
Elendig eksempel:
Selvfølgelig er det noe galt i at heroin eksisterer. DEt hadde vært bedre for ALLE at det ikke hadde eksistert.
Sist endret av Spelly; 5. november 2011 kl. 13:45.
Remember, remember the 5th of november.

Det eneste Anonymous lever av er oppmerksomhet. Ikke kast bensin på bålet så smyger de seg tilbake til imagesidene sine og runker videre der.
Haha, sirkelrunkers OUT!
Sist endret av Kenji; 5. november 2011 kl. 14:06.
Interview med Anonymous :

http://www.youtube.com/watch?v=OZJwSjor4hM

Hu kjerringa klarer jo ikke og holde kjeft!
På anonnews sin twitter side så presiserer de at takedown Facebook er/var en falsk operasjon. Var nok scriptkidsa i anon som ønsket FB ned. Mens de seriøse aktørene heller fokuserer på andre emner.
Sitat av gamernuub Vis innlegg
Interview med Anonymous :

http://www.youtube.com/watch?v=OZJwSjor4hM

Hu kjerringa klarer jo ikke og holde kjeft!
Vis hele sitatet...
Hva har dette med topic å gjøre?
Det er trusselen mot facebook som er sakens kjerne her - ikke Anonymous' aktiviteter generelt.

At denne damen ikke er i stand til å vente på sin tur kan ha litt med lagging å gjøre, eventuelt har hun fått lov av "Gud" å avbryte dersom hun taler til hans fordel.

Har Anonymous gitt noen pekepinn på hva slags tidsramme de har satt for dette angivelig kommende angrepet btw.?
Sitat av spelley Vis innlegg
Elendig eksempel:
Selvfølgelig er det noe galt i at heroin eksisterer. DEt hadde vært bedre for ALLE at det ikke hadde eksistert.
Vis hele sitatet...
Elendig eksempel? Nei.
Prinsipielt er det akkurat det samme. Selvfølelig var det en overdrivelse, men prinsippet er der, og det er det som teller.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Elendig eksempel? Nei.
Prinsipielt er det akkurat det samme. Selvfølelig var det en overdrivelse, men prinsippet er der, og det er det som teller.
Vis hele sitatet...
Nå er det stor forskjell på skadepotensialet mellom facebook og heroin, men noen ganger kan man jo begynne å tvile på dette.
På anonops.blogspot er det snakk om informasjon som skal frislippes fra 9:00am til 9:00pm. Igjen, finnes ingen opfacebook. Var nok bare et ønske fra scriptkidsa innen anon..
Sitat av gamernuub Vis innlegg
Interview med Anonymous :

http://www.youtube.com/watch?v=OZJwSjor4hM

Hu kjerringa klarer jo ikke og holde kjeft!
Vis hele sitatet...
Hun dama der er fucking crazy. Så henne en gang hos Tyra:
http://www.youtube.com/watch?v=X1Ck4m9EXeo

Hun avbryter Tyra konstant. Tyra snapper. Pretty funny.
Blir heller Facebook: Anonymity will Fall.
Blir spennende kl 9am ET, kansje vi får vite noe nytt
Sitat av Marksman Vis innlegg
Blir spennende kl 9am ET, kansje vi får vite noe nytt
Vis hele sitatet...
Krysser fingre og tær. De holder jo på å få mesteparten av bankundene i Amerika til å avslutte sine kundeforhold heller satse på småbankene. opcashback ftw!!
Cookie Monstah ^_^
håper virkelig de gjør det, uansett om de har sagt det var en fake operation så håper jeg VIRKELIG at de tar ned fb
Håper også at de tar ned Facebook, enkelt og greit fordi eg syns at Facebook "ødelegger" mye. Ja, det er en form for kommunikasjon mellom venner og bekjente. Men prøv og ta en tur ut og møt dem istedenfor Bruker selv Facebook rimelig mye, men hadde egentlig vært godt og få det vekk. Også hadde det vært morsomt og sett alle whine når Facebook er nede
Har du sett! Facebook er oppe enda, ser ut som at Anonymous sliter med å få det ned!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Håper også at de tar ned Facebook, enkelt og greit fordi eg syns at Facebook "ødelegger" mye. Ja, det er en form for kommunikasjon mellom venner og bekjente. Men prøv og ta en tur ut og møt dem istedenfor Bruker selv Facebook rimelig mye, men hadde egentlig vært godt og få det vekk. Også hadde det vært morsomt og sett alle whine når Facebook er nede
Vis hele sitatet...
Flott innstilling. Fordi du ikke ønsker noe skal heller ikke andre få gjøre det.
Kommer ikke til å skje noe heller.. er rimelig sikker på at dette er bare troll.
Anonymous er så farlige med LOIC'en sin!

Skiddies!
Sist endret av Bruskork1; 5. november 2011 kl. 19:02.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Håper også at de tar ned Facebook, enkelt og greit fordi eg syns at Facebook "ødelegger" mye. Ja, det er en form for kommunikasjon mellom venner og bekjente. Men prøv og ta en tur ut og møt dem istedenfor Bruker selv Facebook rimelig mye, men hadde egentlig vært godt og få det vekk. Også hadde det vært morsomt og sett alle whine når Facebook er nede
Vis hele sitatet...
duh! Hva er det du ønsker? Blir facebook hacket for noen dager blir folk sure i noen dager. Blir facebook lagt ned vokser et annet nettsamfunn seg stort. Hvorfor? Fordi så mange ønsker et slikt samfunn. At facebook blir hacket vil ikke føre til noe godt, og at du ikke klarer å holde deg unna er ditt eget problem. Blir sutrete å hate facebook pga det...
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
duh! Hva er det du ønsker? Blir facebook hacket for noen dager blir folk sure i noen dager. Blir facebook lagt ned vokser et annet nettsamfunn seg stort. Hvorfor? Fordi så mange ønsker et slikt samfunn. At facebook blir hacket vil ikke føre til noe godt, og at du ikke klarer å holde deg unna er ditt eget problem. Blir sutrete å hate facebook pga det...
Vis hele sitatet...
Sutrete? Blir da ikkje det. Men er egentlig likegyldig om hva som skjer, men det hadde vært morsomt og sett reaksjonene til folk vis det hadde skjedd.
Også når eg hører at Facebook selger detaljer om vi som er medlemmer der, så blir en jo litt skeptisk. Om det er sant eller ikkje vet eg jo ikkje da men.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Sutrete? Blir da ikkje det. Men er egentlig likegyldig om hva som skjer, men det hadde vært morsomt og sett reaksjonene til folk vis det hadde skjedd.
Også når eg hører at Facebook selger detaljer om vi som er medlemmer der, så blir en jo litt skeptisk. Om det er sant eller ikkje vet eg jo ikkje da men.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut ordet individuell markedsføring. Eller bare merk deg de reklamene som popper opp på din face side når du ligger deg på? Er du helt sikker på at den reklamen ikke omhandler emner du interesserer deg for?

Men om det kan klassifiseres som detaljer om oss som selges?
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Flott innstilling. Fordi du ikke ønsker noe skal heller ikke andre få gjøre det.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det handler så mye om at han ønsker at andre ikke skal få holde på med facebook, som at det er veldig viktig for mange å vise at de tar avstand fra facebook. Det handler om å finne sin plass i smakshierarkiet, a la «min smak er bedre enn din smak» og «jeg interesserer meg for bedre ting enn hva du interesserer deg for». Sier du at du ikke liker facebook, slik mange gjør, er det du egentlig sier at du har bedre ting å drive med enn de rundt deg. Det gir en følelse av å være bedre enn andre.

Men nå skal ikke jeg være så sosionom at jeg ødelegger det for noen.

Facebook kommer ikke i stedet for venner og bekjente og nære relasjoner, men som et tillegg. Et tillegg i vår digitale hverdag hvor man kan dele bilder, sende meldinger og holde kontakt med folk det er lenge siden man har snakket med. Det er forskjellig hva hver enkelt får ut av å være på facebook. Noen, stort sett de unge, bruker mye tid på det. Fordi de er i en fase der venner spiller en større rolle enn hva de vil gjøre senere. Andre, stort sett de litt eldre, bruker liten tid på det.

Hva angår anonymous synes jeg de framstår som kjepphøye scriptkiddies på selvrealiseringsferd gjennom melodramatisk nettaktivisme uten særlig brodd. Opp som en løve, ned som en skinnfell. Jeg skjønner tiltrekningskraften de har på de yngste, på søken etter en identitet, og som føler behovet for å tilhøre et fellesskap. Noe som er større enn seg selv. Men der stopper også forståelsen. Det er mye bråk og spetakkel, sirkus og symbolbruk. Lite innhold.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Sutrete? Blir da ikkje det. Men er egentlig likegyldig om hva som skjer, men det hadde vært morsomt og sett reaksjonene til folk vis det hadde skjedd.
Også når eg hører at Facebook selger detaljer om vi som er medlemmer der, så blir en jo litt skeptisk. Om det er sant eller ikkje vet eg jo ikkje da men.
Vis hele sitatet...
Det provoserer selvfølgelig meg også, men håper du skjønner at jeg reagerer litt når dere kommer med sånne innspill
*insert tittel her*
Yup, det har ikke skjedd en dritt enda... Facebook er som Galdtvordt
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Yup, det har ikke skjedd en dritt enda... Facebook er som Galdtvordt
Vis hele sitatet...
At du ikke har merket noe betyr ikke at ingen har vært inne i systemet.
*insert tittel her*
Sitat av Zarbon Vis innlegg
At du ikke har merket noe betyr ikke at ingen har vært inne i systemet.
Vis hele sitatet...
Tviler ikke på at de prøver, er med Anon her altså. Bare så det er sagt
Hittil har jo ingenting skjedd, hvertfall ikke som jeg har sett.
Facebook og YouTube er verktøy som bevegelsen trenger siden media er så glade i saken dems(anon) var en Rouge Anon fra Ohio som posta videon om opfacebook, tross kraftige advarsler fra de mer seriøse aktørene i anon.

De gjør heller ikke mer ang zeta, da kravene de hadde ble møtt og de ble ytret trusler om drap ble det frislippt mer info om La Zeta..
Det postet på veggen sin dette(oversatt) :

Missing 2 hours to remove one million accounts, find out if you're on the list.


Etterfulgt av en link.

Trur vi må ringe baker'n fordi her er det ugler i mosen
Anonymous er jo et fantastisk ord.

De er "ingen"

Ingen klarer og finne dem

Og hvem som helst som ikke har et liv, men som skulle ønske at de var NOEN kan bare poste en idiotisk maske på profilbildet sitt og sitte og vente på at noen skal synes at de er kjempekule...
Godt gjennomført angrep!
Anon er bare en gjeng idioter som gjør ting som de vil. Jeg lurer på hva det neste blir. At de tar ned hele internettet fordi det ligger info om oss?
Folk vet åpenbart veldig lite om hvordan Facebooks ad-system fungerer. Prøv å legge inn en annonse selv, så ser dere at dere får ingen verdens ting av opplysninger. Det man gjør er å oppgi målgruppe (alder, geografi, kjønn, kanskje også ytterligere detaljer) og så ser personer som passer til beskrivelsen annonsen. Så vidt jeg vet får man ikke så mye som navnene på hvem annonsene vises for fra Facebooks side.
Tviler på at dem klarer å skade en server engang.

Dem gjør det sikkert for å få oppmerksomhet fra media, anyway.
Synes facebook allerede er på god vei til søppeldynga. Trenger ikke hjelp fra en gjeng med 15 åringer.