Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1207
Hei,tenkte på å ta meg en jhonny till.

men hvor for går lukten ut?

klarte ikke å finne søkeknappen
Sitat av mr 50-50
Hei,tenkte på å ta meg en jhonny till.

men hvor for går lukten ut?

klarte ikke å finne søkeknappen
Vis hele sitatet...
Jhonny luker no jævlig etter du har røyka. Jeg vil anbefale å ha vinduet på gløtt i kanskje et døgn etter du har røyka.. Da har lukta forsvunnet. Du kan jo også spraye sånn frisklufter i rommet også, så er du ekstra sikker..

Søkeknappen finner du på den blå linja over forumet.
Sist endret av stian3108; 9. mars 2008 kl. 01:28.
Trådstarter
39 0
takkar og bokkar.

en kompis sa att lukten forsvinner etter rundt 6 timer.kan dette også stemme?
Pfff! Røykelukta henger i veggene ihvertfall 2 mnd! Garantert! Man kjenner det med engang man entrer rommet!
Sitat av hyys
Pfff! Røykelukta henger i veggene ihvertfall 2 mnd! Garantert! Man kjenner det med engang man entrer rommet!
Vis hele sitatet...
Nei, røyklukta forvinner visst du lufter ut ordentlig.. Det lukter ordentlig etter du har røyka, men etter 24 timer som sagt, så kjenner man ikke snevet av det.. Som jeg også sa; ta og dusj litt luftfrisker i rommet..
Sist endret av stian3108; 9. mars 2008 kl. 01:47. Grunn: Skrivefeil
Jau, skal du røyke joner så hold deg ved vinduet og blås ut om du ikke vil at lukta skal sitte, hjelper en del men man kan fortsatt lukte det i et par timer da

Å, ja.. Du burde kjøpe deg noe røkelse, hjelper veldig, og mye bedre en parfyme/deodorant, det er mye mere suspekt
Sist endret av Fluffybum; 9. mars 2008 kl. 01:45.
Du kan jo også stå under ventilatoren
spankingguru
Worner's Avatar
Det er ikke noe sjakktrekk å lufte mye hvis det er veldig fuktig ute. Har merket at røyklukt setter seg mye bedre da. Tenker da på sigarettrøyk, men regner med at det også er tilfelle med annen røyk
man burde vel egentlig røyka bong om man er redd for å bli busta, så lenge man har et bra hjemmeplass
Sitat av stian3108
Nei, røyklukta forvinner visst du lufter ut ordentlig.. Det lukter ordentlig etter du har røyka, men etter 24 timer som sagt, så kjenner man ikke snevet av det.. Som jeg også sa; ta og dusj litt luftfrisker i rommet..
Vis hele sitatet...
Ja jeg bare skulle få karen til å få litt noia jeg!
tss, tobakk sitter i lenge, men weed og hasj sitter ikke no særlig lenge, lufter du er det borte etter en time (om du lufter ordentlig)
What pawsan said.