Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2857
Var nylig i London og ble mer eller mindre konstant tilbudt droger på gaten (kompisen min hadde ikke det samme "problemet", men av grunner uvisst for meg kunne jeg ikke stå stille i 2 min i en gate uten en eller annen utrøyka dealer kom opp til meg)

Poenget er at jeg ble hovedsakelig tilbudt skunk weed og koka. Men en fyr tilbudte meg "some lovely skunk weed or maybe some pills"
Jeg takket høflig nei. Hovedsakelig ut av respekt for kompisen min som er prinsipielt imot drugs og ville flippet om jeg kjøpte noe (fikk meg til å kaste det eneste lille jeg kjøpte )

Hva slags "pills" kan det være snakk om? Amf? Eller bare ecstasy?
Reseptbelagte?
I UK vil "Pills" normalt bety ecstacy.

Amf regnes som skittent i UK (naturlig nok), så det blir du nok ikke tilbudt annet enn av de mest skitne dealerne.

Benzoer er heller lite populært det og.
Enten benzo eller ecstasy.
Sitat av ninjatriks Vis innlegg
Enten benzo eller ecstasy.
Vis hele sitatet...
Noen som vet hva som er vanligst på gatene i London? Mest X og Skunk, eller sterkere saker?
Ketamin er noe du kan vente å ramle over in the UK
X, Weed (Som de insisterer på å kalle Skunk der borte..), Ketamin, Coke.
X, Weed (Som de insisterer på å kalle Skunk der borte..), Ketamin, Coke.
Vis hele sitatet...
De har så og si rett til og kalle det skunk der borte. I og med at "skunk" cannabis er mye mer potent en vanlig weed. Dette forekommer av utvalgt oppdrett og ofte hydroponic.

ved og krysse cannabis sativa og cannabis indika når du gror, så får du skunk. Potenten ligger normalt på 6% til 15%, og noen ganger opp til 20%. Men jeg mener og ha hørt og er ganske sikker på at det sterkeste du kan få er 60% som faktis ikke skal vere så alt for vansklig og få tak i.

Det har jeg fått med meg gjennom research gjennom og se dokumentarer, filmer (the buisness about getting high) og selv erfaring
Sist endret av Hegex; 16. august 2009 kl. 00:24.
Haha,er nokk ingen cannabis planter som inneholder 60%thc.
Tipper maks 20-25%thc.
Skal du ha noe med 60%thc så er nokk hasj-olje eneste mulighet..
Sist endret av JayHova; 16. august 2009 kl. 04:09.
Haha,er nokk ingen cannabis planter som inneholder 60%thc.
Tipper maks 20-25%thc.
Skal du ha noe med 60%thc så er nokk hasj-olje eneste mulighet..
Vis hele sitatet...
Har du noen slags bevis på at dette ikke kan vere sant, så vil jeg gjerne se?

Sant nok det med at hasj-olje er ganske potent når det gjelder thc.
kjedelig streiting
Sitat av Hegex Vis innlegg
Har du noen slags bevis på at dette ikke kan vere sant, så vil jeg gjerne se?

Sant nok det med at hasj-olje er ganske potent når det gjelder thc.
Vis hele sitatet...
Er du som slenger ut påstander om at "skunk" er opptil 60%. At skunk ordet blir mye brukt i UK er vel helst medias skyld, da de skylder på denne "skunken" fra ran til mord.. Jeg antar de tror folk drikker tequila i halvlitersglass og. Har man noe god potent weed så røyker man ikke like mye som hvis det skulle vært shwag...
Fant dette på den store cannabis-tråden

Nåtildags, når folk prater om "grønt" eller weed, snakker de som regel om skunk. Skunk har som regel mye høyere THC-innhold enn det meste av hasj (selvom det finnes unntak, netherhash f.eks har blitt målt helt opp til 60% THC, noe som er helt sinnsvakt. vanlig for hasj i norge er ca 5-10% og skunk 5-15%)
Vis hele sitatet...
Så jeg er nok ikke den eneste så mener at det fins cannabis med opptil 60% thc

Så mine "påstander" kan nok stemme med fakta. Jeg er ikke den som bare røyker stesje mitt. Har faktis dedikert litt av live mitt til dette stoffet, det vil også si at jeg kan en del om det, alt fra det er et lite frø til du sitter og ruller den inn i en joint. Har 10talls timer bak meg med reaserch, dokumentarer, og filmer til og backe upp disse "påstandene" mine med.

Så jeg anbefaler deg til og finne ut litt mer om hva du faktis røyker (hvis du gjør).

Jeg er klarer meg fint på skolen, men har litt problemer av og til til og huske og lære meg ting som jeg leser om på skolen. Dette kommer av at jeg IKKE INTERESSERER meg i det jeg leser om. Men når det kommer til cannabis så sitter jeg gjerne og leser som en hest, og det sitter som regel lagra i hode etterpå
Sist endret av Hegex; 16. august 2009 kl. 05:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Digital nomade
trippy's Avatar
Nå skal jeg ikke si at man skal stole på allt man finner på internett, men på denne siden som dukket opp først i google når jeg søkte på "highest thc content" ( http://www.a1b2c3.com/drugs/mj029.htm ) stod det faktisk at det er rapportert hasj olje med 90% THC. (noe som virker noe usannsynlig.) Men man skal også tenke på at det ikke bare er THC'en som gjør deg stein (eller høy) det er også mange andre cannaboider som gjør deg stein/høy.

Men det er ikke dette emnet handler om så la oss komme back on topic.
Sist endret av trippy; 16. august 2009 kl. 05:52.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hegex: Netherhash != marihuana. Det den store cannabistråden sier er at det finnes foredlede cannabisprodukter som hasj, som har svært høyt THC-innhold. Det du opprinnelig sier (sånn jeg tolker det i alle fall) er at det finnes uforedlet marihuana med THC-innhold opp til 60%. Det sier seg selv at et foredlet produkt ikke er det samme som råstoffet på planten. Destilert sprit er f.eks. ikke det samme som vin.

Å lese artikler eller se filmer kvalifiserer forresten ikke som forskning uten videre :-P
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Hegex Vis innlegg
Jeg er klarer meg fint på skolen, men har litt problemer av og til til og huske og lære meg ting som jeg leser om på skolen. Dette kommer av at jeg IKKE INTERESSERER meg i det jeg leser om. Men når det kommer til cannabis så sitter jeg gjerne og leser som en hest, og det sitter som regel lagra i hode etterpå
Vis hele sitatet...
Det Tias sa.

I tillegg vil jeg råde deg til å lese litt grundigere eller være edru når du fordyper deg i dine studier i fremtiden. Du har feiltolket det du har lest og dermed laget deg et bilde av emnet som ikke stemmer overens med faktaene.
La også gjerne være å skrive her på forumet mens du er rusa (om du har for vane å gjør det) for du presterte faktisk å henvise til en kilde som bestrider det du sa istedenfor å underbygge det.
Sist endret av Mullah; 16. august 2009 kl. 14:13.
siden du er så nysgjerrig, hadde det ikke vært mye lettere å ha spurt dealeren når du var der da?
Sitat av azoo Vis innlegg
siden du er så nysgjerrig, hadde det ikke vært mye lettere å ha spurt dealeren når du var der da?
Vis hele sitatet...
selvsagt. men siden jeg ikke "kunne" kjøpe der og da, tenkte jeg at de fleste dealere er ikke ute på byen en tur for småprat. Begynner man først å spørre blir man vanskeligere kvitt dem.
Tias: Er ikke det jeg mener. Jeg mener jo selfølgelig foedlet marijuana. Jeg skrev dette.

Dette forekommer av utvalgt oppdrett og ofte hydroponic.
Vis hele sitatet...
Noe som er med på og foredle marijuanan. Det og, utvalgt nærings tilsettninger og en haug med kjemikalier, og ikke minst og bole planten (lys 24/7 når planten tåler det). Då vil du foredle marijuanan og du vill få skunk hvist du har trikset og mikset rett.

Å lese artikler eller se filmer kvalifiserer forresten ikke som forskning uten videre
Vis hele sitatet...
Har lest en del poster til folk her på NFF, er folk som du ser igjen som du etter vert ser på som folk som kan noe om det de skriver. Det betyr ikke de har gjort den reaserchen som du vil ha det til, med proffessorer rundt seg til og rette på det de sier. en god del av hva folk skriver her er ting som de kan og har lert av venner eller om de har lært det ved og lese. Men nei, og lese artikler eller se filmer kvalifiseres ikke som forskining. har seg nok ikke sånt at jeg går rundt og sier jeg forsker på cannabis og alt jeg sier er rett. Jeg deler bare min erfaring og kunskap med andre, og håper på at det kan hjelpe folk =)

Tias:
I tillegg vil jeg råde deg til å lese litt grundigere eller være edru når du fordyper deg i dine studier i fremtiden. Du har feiltolket det du har lest og dermed laget deg et bilde av emnet som ikke stemmer overens med faktaene.
Vis hele sitatet...
Mullah:
Nå vet jo ikke du hvor grundig eller HVA jeg har lest eller om jeg har vert edru eller ikke når jeg har lest om det. Vil tilføye at når jeg posta dette og det jeg skreiv i går var jeg fult edru. Og om jeg feiltolker noe (går ut i fra det jeg har posta her) så har jeg nokk ikke fott ord rett skrevet det jeg mener kansje? Hva mener du jeg feiltolker?
Sist endret av Hegex; 16. august 2009 kl. 18:52.
Sitat av Hegex Vis innlegg
Tias: Er ikke det jeg mener. Jeg mener jo selfølgelig foedlet marijuana. Jeg skrev dette.


Noe som er med på og foredle marijuanan. Det og, utvalgt nærings tilsettninger og en haug med kjemikalier, og ikke minst og bole planten (lys 24/7 når planten tåler det).
Vis hele sitatet...
Ved foredling menes etterarbeid med plantematerialet. Altså etter planten er ferdig dyrket. Uansett hvor optimale nærings og lysforhold man har vil det være umulig å oppnå noe mer enn oppimot 30% THC på en plante.

Dette gjelder altså ikke hasjfremstilling, som er det som regnes for foredling. Her kan man komme oppimot 99% THC.
Muligens Ordet foredling kan brukes både i gro stadie og i etterkant kansje? Sikkert ikke alle som mener det men. Jeg vet hvordan jeg gror, og jeg bruker ikke ordrett de ord som er rett muligens når det kommer til det jeg snakker om. Når jeg snakker om foedling så mener jeg det jeg har skrevet. Ber om forlatelse når dette bled missforstått. Har en tendens til og føle at folk vet litt basic om ting jeg snakker, og ting kan ofte da missforstås.

Det var jeg og High-on-life som started denne off-topic diskusjonen. Og nå vill jeg gjerne avslutte den.

High-on-life:
Haha,er nokk ingen cannabis planter som inneholder 60%thc.
Tipper maks 20-25%thc.
Skal du ha noe med 60%thc så er nokk hasj-olje eneste mulighet..
Vis hele sitatet...
Er nok ingen cannabis planter som inneholder 60%thc med vanlig groing, uten triksing og miksing. Vet ikke om du faller tilbake på at ingen planter kan inneholde så mye Thc, Men da kan vi vell ver enige om at det er fult mulig og kunne røyke marijuana med 60% thc eller mer i
Sitat av Hegex Vis innlegg
Då vil du foredle marijuanan og du vill få skunk hvist du har trikset og mikset rett.
Vis hele sitatet...
Hva er det du snakker om? Skunk er en strain/stamme, ikke en spesielt godt dyrket plante.