Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2385
Har tenkt å ta en tur til uka for å teste ut disse stoffene sammen!

Men trenger derfor litt tips til hvordan jeg burde time inntaket av de forskjellige stoffene + i hvilken rekkefølge som vil egne seg best..

Jeg tenkte kanskje noe i denne duren:
-3,5-4,0g tørket Cubensis oralt på tom mage
+10min: Dobbeldroppe blå sopp (2C-B innholdig ecstasy)
+60min: 1 ballong N2O

Utifra tidligere erfaringer vet jeg knipsen kicker etter ca. 30-40min

Tenker meg opp på nivå 4 på soppen ihvertfall..

Settingen vil foregå i og utenfor en hytte midt i skogen
Har mange gode erfaringer med shrooms og 2C-B separat men aldri tatt det sammen

Hva tror folk?
Høres rimelig vilt ut det der..
En tanke som slår meg er "load universe into cannon, aim at brain, FIRE!"
Jeg tror det kommer til å gå helt fint. Jeg sier bare GO FOR IT
Jeg har hørt om folk som har hatt jævlige opplevelser med MDMA + Lystgass kombinasjonen. Riktignok bare de minuttene de var beruset av lystgassen. Utenom det kan jeg ikke uttale meg. Uansett er lystgassen en såpass kort rus at den ikke er nevneverdig.

Har selv prøvd begge substansene hver for seg, i forskjellige settinger, og jeg tror 2C-B kunne gitt en utrolig klarhet i topplokket og boostet trippen ganske bra. Bare vær forsiktig.
Jeg har forøvrig hørt om en hel haug med folk som elsker å puste lystgass mens de er på E. Virker nesten som om det er helt vanlig praksis i USA...
Står masse om dette på bluelight.ru
Sist endret av Eclipse; 2. august 2009 kl. 20:42.
2C-stoffer oppå sopp har etter mine observarsjoner produsert noen ganske interessante resultater. Det bør fungere helt fint, men jeg ville anbefalt å vente til slutten av soppoppturen med å innta 2C-B. Opptur på to stoffer samtidig er ikke alltid like fett. Hvis soppen din er veldig potent kan du vurdere å spare litt av den og spare den som en booster senere på trippen.
Dette hørtes ut som et interessant eksperiment! Jeg syntes det ser ut som en bra rekkefølge du har satt opp dær. Hadde vært kult med en rapport!
Knips og sopp er i allefall en fin kombo.
Jeg krever tripprapport
Står noe jall på erowid om at sopp og 2c-b skal man være litt forsiktig med. Hvorfor det vet jeg ikke.
Er du sikker på at du vet nøyaktig hva som er i de knipsene?
Nøyaktig, nei. Men de er testet med Marquis og resultatet indikerer 2C-x.

Fikk 2C-B feeling på dem selv forrige helg også..
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Nøyaktig, nei. Men de er testet med Marquis og resultatet indikerer 2C-x.

Fikk 2C-B feeling på dem selv forrige helg også..
Vis hele sitatet...
Da er det jo rimelig safe, mulig litt spor av amf i dem hvis de er solgt som knips og? Du kan jo egentlig bare kjøre på, men som alltid så anbefaler jeg å ha litt diazepam i bakhånd hvis du får en alt for loco trip

Men N2O? Meh. Ketamin + N2O har gidd enkelte personer en så satans headfuck-trip at det finnes ikke like. Synes ikke du skal ta den risikoen å kombinere det med en allere rimelig heavy combo som du ikke har testet før. 2C-B har en tendens til å gjøre helt spaca ting når man kombinerer det med andre stoffer. Men du kan jo ta det på feelingen, om du i det hele tatt klarer å inhalere det når du er på gang.
Virkningen av NO2 går jo forøvrig ganske så fort over... Tror ikke jeg ville nølt med å prøvd det i denne mixen.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
men som alltid så anbefaler jeg å ha litt diazepam i bakhånd hvis du får en alt for loco trip
Vis hele sitatet...
Er ikke eventuelt klonazapam et bedre alternativ til å drepe en tripp med, jeg mener det er jo anti-psykotiske, det er vell ikke diazepam.
Såvidt jeg veit så er ikke rivotril(klonazapam) anti-psykotika,både valium og rivotril tilhører benzo gruppa.
Men trur rivotril fungerer bedre til og drepe en tripp med,da det er endel sterkere enn valium.
Rivotril? Tja. Jeg har spist både og, og vil definitivt anbefale diazepam. Langt mindre stygge bieffekter. Har erfart skikkelig ekle bieffekter (ubehagelig "rushing" f.eks) av rivotril, så det vil jeg fraråde å bruke. Det er forresten antiepileptisk, men det er også diazepam.
Varierer fra person til person.Jeg må opp i store doser diazepam for og merke noe som helst av det,mens med rivotril holder det med en 2mg.Eneste kjipe med rivotril er at jeg får litt hangover dagen etter.
Sist endret av JayHova; 5. august 2009 kl. 00:19.
"bare" 2mg rivotril tilsvarer såvidt jeg vet ca. 80mg diazepam... Halvveringstiden på disse stoffene er lang (i tillegg til aktive metabolitter), så man sitter såklart igjen med effekter dagen etterpå.
80mg er litt og ta i,har sett flere steder det står at klonazapam er 10-15ganger sterkere mg for mg.Altså 2mg klonazapam=20-30mg diazapam.
.
http://www.vhpharmsci.com/vhformular...comparison.htm
http://meds.queensu.ca/~clpsych/orie...on%20chart.pdf

Begge kilder påstår at 5mg diazepam = 0.25mg clonazepam, altså er 2mg clonazepam tilsvarende 40mg diazepam, så jeg tok litt hardt i, hukommelsen sviktet litt
Takker for kilder,leita etter akkurat det samme,men fant ingen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av High-on-life Vis innlegg
80mg er litt og ta i,har sett flere steder det står at klonazapam er 10-15ganger sterkere mg for mg.Altså 2mg klonazapam=20-30mg diazapam.
.
Vis hele sitatet...
Er veldig enig det du sier, at 2mg=80mg diazepam høres ut som bullshit i mine ører.
Jeg vil si det er lik 20-40mg diazepam